Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=краудсорсинг<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
13
Показані документи
с 1 за 10
1-10
11-13
1.
Форма документа
: Стаття із журналу
Шифр видання
:
Автор(и)
: Burke P.
Назва
: The Issues in the Collection, Verification and Actionability of Citizen-Derived and Crowdsourced Intelligence During the Russian Invasion of Ukraine, 2022
Місце публікування
: Стратегічна панорама: науковий журнал; фахове видання з політичних наук. - К.: Національний інститут стратегічних досліджень, 2022. - № Спеціальний випуск. - С. 94-103. - ISSN 2616-9460 (Шифр С23/2022/Спеціальний випуск). - ISSN 2616-9460
Примітки
: Бібліогр. в кінці ст.
УДК
: 355.404.5:(470)(477)"2022"
Предметні рубрики:
Військова справа
Военное дело
Географіч. рубрики:
Європейська частина російської федерації
Европейская часть российской федерации
Україна
Украина
Ключові слова
(''Вільн.індекс.''): intelligence--розвідка--разведка--crowdsourcing--
краудсорсинг
--citint--краудсорс-розвідка--краудсорс-разведка--ukraine invasion--вторгнення в україну--вторжение в украину--space--космічний простір--космическое пространство--ground collection--збирання відомостей на місцях--сбор сведений на местах--attribution--атибуція--атибуция--imint--розвідка на основі розпізнавання образів--разведка на основе распознавания образов
Знайти схожі
2.
Форма документа
: Стаття із журналу
Шифр видання
: 65.301(2РОС)в-5
Автор(и)
: Харламова, Катерина Євгенівна (кандидат економічних наук; доцент кафедри економіки та фінансів підприємництва Волгоградського державного технічного університету; м.Волгоград; Росія), Сазонов, Сергій Петрович, Мордвінцев, Олександр Іванович
Назва
: Застосування сучасних технологій енергетичного менеджменту на російських промислових підприємствах
Місце публікування
: Актуальні проблеми економіки: Науковий економічний журнал/ Нац. академія управління. - Київ: ВНЗ "Національна академія управління", 2015. - № 3. - С. 169-175
Примітки
: Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою.В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК
: 65.301(2РОС)в-5
Предметні рубрики:
Экономика
Економіка
Экономика промышленного предприятия
Економіка промислового підприємства
Географіч. рубрики:
Россия
Росія
Ключові слова
(''Вільн.індекс.''): аутсорсинг--бенчмаркинг--методология ресурсного обеспечения--методологія ресурсного забезпечення--зарубежный опыт--зарубіжний досвід--коучинг--
краудсорсинг
--производственные технологии--виробничі технології--финансовый инструментарий--фінансовий інструментарій--энергетический менеджмент--енергетичний менеджмент--энергосбережение--енергозбереження--энергоэффективность--енергоефективність
Анотація:
Розглянуто проблеми застосування сучасних технологій енергетичного менеджменту на російських промислових підприємствах. Доведено, що енергетичний менеджмент є фінансовим інструментом, який здатен забезпечити підприємствам економію коштів за рахунок проведення грамотної політики виробництва та використання ресурсів. Проаналізовано успішні приклади впровадження сучасних технологій енергетичного менеджменту: бенчмаркинг, аутсорсинг, моніторинг,
краудсорсинг
та коучинг.
Знайти схожі
3.
Форма документа
: Стаття із журналу
Шифр видання
:
Автор(и)
: Трачук, Людмила (кандидат історичних наук)
Назва
: Клієнтоорієнтована парадигма розвитку обласних універсальних наукових бібліотек
Місце публікування
: Бібліотечний вісник: Київ, 2016. - № 3. - С. 10-17
Примітки
: Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
: 021
Предметні рубрики:
Бібліотечна справа
Библиотечное дело
Організація бібліотечної справи
Организация библиотечного дела
Ключові слова
(''Вільн.індекс.''): обласні універсальні наукові бібліотеки--областные универсальные научные библиотеки--українські обласні універсальні наукові бібліотеки--украинские областные универсальные научные библиотеки--бібліотечне обслуговування--библиотечное обслуживание--електронні ресурси бібліотек--электронные ресурсы библиотек--клієнтоорієнтованість бібліотек--клиентоориентированность библиотек--бібліотечні терміни--користувач бібліотеки--бібліотечна термінологія--библиотечная терминология--пользователь библиотеки--
краудсорсинг
--технології веб 2.0--технологии веб 2.0--вивчення читачів--изучение читателей
Анотація:
Обґрунтовується необхідність утвердження нової концепції діяльності українських бібліотек, спрямованої на вдосконалення обслуговування їх користувачів, на вироблення стратегії і тактики збереження статусу бібліотеки як соціального інституту. Наведено результати дослідження ступеня клієнтоорієнтованості електронних ресурсів українських обласних універсальних наукових бібліотек.
Знайти схожі
4.
Форма документа
: Стаття із журналу
Шифр видання
: 65.291.3
Автор(и)
: Пастернак О. І.
Назва
: Ключові тенденції розвитку маркетингу територій: міжнародний досвід та уроки для України
Місце публікування
: Регіональна економіка: Науково-практичний журнал. - Львов: "Регіональна економіка", 2014. - № 4. - С. 212-220. - ISSN 1562-0905. - ISSN 1562-0905
Примітки
: В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК
: 65.291.3
Предметні рубрики:
Маркетинг
Географіч. рубрики:
Україна
Украина
Ключові слова
(''Вільн.індекс.''): маркетинг територій--маркетинг территорий--стратегія привабливості території--стратегия привлекательности территорий--ключові тенденції--ключевые тенденции--маркетингові проекти--маркетинговые проекты--
краудсорсинг
--краудфандинг
Анотація:
Висвітлено і узагальнено ключові тенденції і найкращі світові практики маркетингу територій, зокрема креативність, сучасні інтернет-технології, інноваційність і нестандартне мислення, пошук нових джерел фінансування, співробітництво та спільне виконання проектів, нові методи залучення громадян до розробки, реалізації та контролю проектів. Досліджено успішні проекти маркетингу територій: Кафедра регіональної привабливості і маркетингу територій, Територіальний бенчмаркетинг, проект "Ралі Сент-Луїс", брендингова програма "Лише Ліон".
Знайти схожі
5.
Форма документа
: Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання
: 06/Л 89
Автор(и)
: Карий О. І., Панас Я. В.
Назва
:
Краудсорсинг
як інструмент менеджменту: приклади вирішення місцевих проблем
Колективи
: Львівська політехніка
Місце публікування
: Львівська політехніка (Л.). Вісник / Львів. політехн. - Л.: Львiвська полiтехнiка, 2016. - № 847: Проблеми економіки та управління. - С. 213-219 (Шифр 06/Л 89-443388)
Примітки
: Бібліогр. в кінці ст.
УДК
: 352.07:342.722.03
Предметні рубрики:
Адміністративне управління
Административное управление
Право
Ключові слова
(''Вільн.індекс.''):
краудсорсинг
--
краудсорсинг
овий проект--
краудсорсинг
овый проект--місцевий розвиток--местное развитие--менеджмент--місцева влада--местные власти
Знайти схожі
6.
Форма документа
: Стаття із журналу
Шифр видання
: 60.84(0)с
Автор(и)
: Ковбасюк, Юрій Васильович (доктор наук з державного управління; президент Национальной Академии государственного управления при Президенте Украины; професор кафедри європейської інтеграції; заслужений економіст України)
Назва
:
Краудсорсинг
як інструмент публічної влади
Місце публікування
: Актуальні проблеми економіки: Науковий економічний журнал/ Нац. академія управління. - Київ: ВНЗ "Національна академія управління", 2016. - № 4. - С. 349-357
Примітки
: Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК
: 60.84(0)с
Предметні рубрики:
Социальное управление
Соціальне управління
Коммуникации в процессе управления
Комунікації в процесі управління
Географіч. рубрики:
Великобритания
Велика Британія
Исландия
Ісландія
Украина
Україна
Ключові слова
(''Вільн.індекс.''): государственная информационная политика--державна інформаційна поілтика--коммуникационные технологии в управлении--комунікаційні технології--государственное управление--державне управління--зарубежный опыт--зарубіжний досвід--информационные технологии в управлении--інформаційні технології в управленні--информационное общество--інформаційне суспільство--коммуникационные потенциалы--комунікаційні потенціали--
краудсорсинг
--менеджмент--организационные аспекты--організаційні аспекти--публичная власть--публічна влада--электронное управление--електронне управління--електронне урядування--зарубежный опыт--зарубіжний досвід--jolitics--британские социальные сети
Анотація:
Науково обґрунтовано доціїьність застосування
краудсорсинг
у в державному управлінні. У контексті інформаційного суспільства проаналізовано сутність та комунікаційний потенціал цього інноваційного інструменту публічної влади. З урахуванням світового досвіду оцінено перспективи його запровадження в Україні. Запропоновано практичні рекомендації щодо використання
краудсорсинг
ових технологій у системі державного менеджменту.
Знайти схожі
7.
Форма документа
: Стаття зі збірника (однотомник)
Шифр видання
:
Автор(и)
: Головінова Г. М., Бочкар Т. О.
Назва
:
Краудсорсинг
як стратегія маркетингу
Місце публікування
: Проблеми економіки транспорту: тези допоповідей ХV Міжнародної науково-практичної конференції (м. Дніпро, 20-21.04. 2017 р.)/ М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Держадмін. залізн. трансп. України, Дніпропетр. нац. ун-т залізн. трансп. ім. акад. В. Лазаряна. - Дніпро: ДНУЗТ, 2017. - С. 63 (Шифр .-533349)
УДК
: 658.8
Предметні рубрики:
Економіка
Экономика
Маркетинг
Ключові слова
(''Вільн.індекс.''): маркетингові стратегії--маркетинговые стратегии--
краудсорсинг
--споживачі--потребители--праці дііту--труды диита--кем
Знайти схожі
8.
Форма документа
: Стаття із журналу
Шифр видання
: 336.0/.5
Автор(и)
: Диба, Олександр (доцент; кандидат економічних наук), Гернего, Юлія
Назва
: Краудфандинг: теорія та можливості використання в Україні
Місце публікування
: Банківська справа: науково-практичне видання. - К, 2015. - № 1/2. - С. 53-62: рис., табл.
Примітки
: Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
: 336.0/.5
ББК
: 65.261
Предметні рубрики:
Економіка
Фінансова система
Экономика
Финансовая система
Ключові слова
(''Вільн.індекс.''): краудфандинг--види краудфандингу--виды краудфандингу--
краудсорсинг
--відкриті конкурси в інтернет--открытые конкурсы в интернет--фінансування проектів--финансирование проектов--функції краудфандингу--функции краудфандинга--соціальний краудфандинг--социальный краудфандинг--бізнес-краудфандинг--бизнес-краудфандинг--винагороди соціальних інвесторів--вознаграждения социальных партнеров--ринкові переваги краудфандингу--рыночные преимущества краудфандинга
Анотація:
Обгрунтовані теоретичні тлумачення поняття "краудфандинг", розглянуто класифікації та виокремлено види краудфандингу. Увага звертається на переваги застосування окремих видів краудфандингу за кордоном. Наголошено на можливостях використання краудфандингу в Україні.
Знайти схожі
9.
Форма документа
: Стаття із журналу
Шифр видання
: 65.013
Автор(и)
: Марченко, Ольга Сергіївна (доктор економічних наук; професор кафедри економічної теорії Національного юридичного унверситету України імені Ярогслава Мудрого; м.Харків)
Назва
: Нова економіка масової співпраці як форма глобалізації економічної поведінки людей
Серія:
Економічна теорія та історія економічної думки
Місце публікування
: Актуальні проблеми економіки: Науковий економічний журнал/ Нац. академія управління. - Київ: ВНЗ "Національна академія управління", 2015. - № 4. - С. 29-35
Примітки
: Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК
: 65.013
Предметні рубрики:
Экономика
Економіка
Экономические системы
Економічні системи
Ключові слова
(''Вільн.індекс.''): глобализация--глобалізація--интерет-платформы--інтернет-платформи--экономическое интернет-сотрудничество--економічна інтернет-співпраця--
краудсорсинг
--краудфандинг--краудлендинг--наноэкономика--наноекономіка--новая экономика массового сотрудничества--нова економіка масової співпраці--теоретические аспекты--теоретичні аспекти--интернет-услуги--інтернет-послуги--экономическое поведение человека--економічна поведінка людини--масова економічна співпраця--масовое экономическое сотрудничество
Анотація:
Розкрито зміст нової економіки масової співпраці як системи соціально-економічних відносин з продукування, розподілу, обміну і споживання різноманітних послуг на базі залучення через ІНТЕРНЕТ великої кількості людей та їх безпосередній участі у послуговій діяльності як продуцентів і споживачів різних послуг. Доведено, що нова економіка масової співпраці є формою та чинником глобалізації економічної ролі людини.
Знайти схожі
10.
Форма документа
: Стаття із журналу
Шифр видання
: 65.290в-2
Автор(и)
: Панков, Андрій Вікторович (заступник Краматорського міського голови з питань діяльності виконавчих органів; м.Краматорськ; Україна)
Назва
: Особенности ведення інноваційної діяльності в умовах впровадження парадигми відкритих інновацій
Місце публікування
: Актуальні проблеми економіки: Науковий економічний журнал/ Нац. академія управління. - Київ: ВНЗ "Національна академія управління", 2013. - № 9. - С. 113-118: схем.
Примітки
: Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК
: 65.290в-2
Предметні рубрики:
Экономика
Економіка
Экономика предпритятия
Економіка підприємства
Анотація:
Розглянуто основні форми ведення інноваційної діяльності в умовах впровадження парадигми відкритих інновацій. Досліджено шлях інноваційної ідеї від виникнення до впровадження у практичну діяльність. Визначено основні напрями реалізації інноваційної ідеї залежно від фінансових можливостей підприємства й типу ведення інноваційної діяльності.
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
1-10
11-13
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)