Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=краудсорсинг<.>
Загальна кількість знайдених документів : 13
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-13 
1.


    Комащенко, Е. А. (студент Киъвського нацыонального уныверситету технологый та дизайну).
    Удосконалення системи енергоменеджменту на підприємстві [Текст] / Е. А. Комащенко, Р. М. Федоряк // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2015. - № 5. - С. 168-171 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.301(4УКР)в-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика промышленного предприятия, 2013-2017 гг.

   Економіка промислового підприємства, 2013-2017 рр.

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
аутсорсинг -- бенчмаркинг -- ресурсное обеспечение предприятий -- ресурсне забезпечення підприємств -- зарубежный опыт -- зарубіжний досвід -- коучинг -- краудсорсинг -- производственные технологии -- виробничі технології -- топливно-энергетические ресурсы -- паливно-енергетичні ресурси -- энергетический менеджмент -- енергетичний менеджмент -- энергосбережение -- енергозбереження -- энергоэффективность предприятий -- енергоефективність підприємств
Анотація: Розглянуто впровадження енергозбереження на підприємствах. Проаналізовано вплив стратегій енергозбереження на промислових підприємствах України.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Федоряк, Р.М. (кандидат економічних наук; доцент Київського національного університету технологій та дизайну); ISO 50001:2011, международный стандарт \о произв.\Умный свет КНКУТД, АСКО \о нем\

Знайти схожі

2.
   02
   І-66


    Долматова, Н. І.
    У пошуках нових форм роботи з читачами-студентами університетської бібліотеки [Текст] / Н. І. Долматова // Інноваційна діяльність бібліотек в умовах інформатизації та соціально-економічних перетворень суспільства : матеріали обл. міжвідом. наук.-практ. конф., 29 листоп. 2011 р.: тези доп. / Упр. культури і туризму Дніпрпетр. обл. держ. адмін., Дніпропетр. обл. універс. наук. б-ка ім. Первоучителів слов'янських Кирила і Мефодія, Дніпропетр. бібл. асоц. - Дніпропетровськ, 2012. - С. 123-126. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Бібліотечна справа
   Библиотечное дело

   Бібліотеки вищих навчальних закладів

   Библиотеки высших учебных заведений

Кл.слова (ненормовані):
бібліотечна справа -- библиотечное дело -- бібліотеки вищих навчальних закладів -- библиотеки высших учебных заведений -- університетські бібліотеки -- университетские библиотеки -- студенти -- студенты -- виставки -- выставки -- краудсорсинг -- читання -- чтение -- соціокультурні заходи -- социокультурные мероприятия

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

3.


    Глушенкова, А. А.
    Розвиток складових інноваційного потенціалу підприємств сфери телекомунікацій та інформатизації за рахунок впровадження краудсорсингу / А. А. Глушенкова // Економіка. Менеджмент. Бізнес : науковий журнал. - 2017. - N 1 (19). - С. 73-80 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - Режим доступу: http://journals.dut.edu.ua/index.php/emb/article/view/1455/1388. - Повний текст. - Режим доступу: http://journals.dut.edu.ua/index.php/emb/issue/view/85. - Зміст . - ISSN 2415-8089
УДК
Рубрики: Економіка
   Экономика

   Організація виробництва

   Организация производства

Кл.слова (ненормовані):
краудсорсинг -- інноваційна діяльність -- инновационная деятельность -- інноваційний потенціал -- инновационный потенциал -- розвиток інноваційного потенціалу -- развитие инновационного потенциала -- складові інноваційного потенціалу -- составляющие инновационного потенциала

Перейти к внешнему ресурсу: Повний текст,
Перейти к внешнему ресурсу: Зміст

Є примірники у відділах:
НЕМАЄ В БІБЛІОТЕЦІ Прим. 1 - (вільний)

Знайти схожі

4.


    Панков, Андрій Вікторович (заступник Краматорського міського голови з питань діяльності виконавчих органів; м.Краматорськ; Україна).
    Особенности ведення інноваційної діяльності в умовах впровадження парадигми відкритих інновацій / А. В. Панков // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2013. - № 9. - С. 113-118 : схем. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.290в-2
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика предпритятия

   Економіка підприємства

Кл.слова (ненормовані):
внедренческие алгоритмы -- впроваджувальні алгоритми -- методология инновационной деятельности -- методологія інноваційної діяльності -- внедренческие парадигмы -- впроваджувальні парадигми -- инновационная деятельность -- інноваційна діяльність -- інноваційна активність підприємств -- инновационная активность предприятий -- инновационные аутсорсинг -- інноваційний аутсорсинг -- краудсорсинг -- краудсорсинг -- открытые инновации -- відкриті інновації -- спин-офф -- спін-офф -- стартапы -- стартапи -- финансирование инноваций -- фінансування інновацій
Анотація: Розглянуто основні форми ведення інноваційної діяльності в умовах впровадження парадигми відкритих інновацій. Досліджено шлях інноваційної ідеї від виникнення до впровадження у практичну діяльність. Визначено основні напрями реалізації інноваційної ідеї залежно від фінансових можливостей підприємства й типу ведення інноваційної діяльності.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Знайти схожі

5.


    Марченко, Ольга Сергіївна (доктор економічних наук; професор кафедри економічної теорії Національного юридичного унверситету України імені Ярогслава Мудрого; м.Харків).
    Нова економіка масової співпраці як форма глобалізації економічної поведінки людей [Текст] / О. С. Марченко // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2015. - № 4. - С. 29-35. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.013
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономические системы

   Економічні системи

Кл.слова (ненормовані):
глобализация -- глобалізація -- ИНТЕРЕТ-платформы -- ІНТЕРНЕТ-платформи -- экономическое интернет-сотрудничество -- економічна інтернет-співпраця -- краудсорсинг -- краудфандинг -- краудлендинг -- наноэкономика -- наноекономіка -- новая экономика массового сотрудничества -- нова економіка масової співпраці -- теоретические аспекты -- теоретичні аспекти -- интернет-услуги -- інтернет-послуги -- экономическое поведение человека -- економічна поведінка людини -- масова економічна співпраця -- масовое экономическое сотрудничество
Анотація: Розкрито зміст нової економіки масової співпраці як системи соціально-економічних відносин з продукування, розподілу, обміну і споживання різноманітних послуг на базі залучення через ІНТЕРНЕТ великої кількості людей та їх безпосередній участі у послуговій діяльності як продуцентів і споживачів різних послуг. Доведено, що нова економіка масової співпраці є формою та чинником глобалізації економічної ролі людини.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Знайти схожі

6.


    Диба, Олександр (доцент; кандидат економічних наук).
    Краудфандинг: теорія та можливості використання в Україні [Текст] / О. Диба, Ю. Гернего // Банківська справа : науково-практичне видання. - 2015. - № 1/2. - С. 53-62 : рис., табл. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.261
Рубрики: Економіка
   Фінансова система

   Экономика

   Финансовая система

Кл.слова (ненормовані):
краудфандинг -- види краудфандингу -- виды краудфандингу -- краудсорсинг -- відкриті конкурси в Інтернет -- открытые конкурсы в Интернет -- фінансування проектів -- финансирование проектов -- функції краудфандингу -- функции краудфандинга -- соціальний краудфандинг -- социальный краудфандинг -- бізнес-краудфандинг -- бизнес-краудфандинг -- винагороди соціальних інвесторів -- вознаграждения социальных партнеров -- ринкові переваги краудфандингу -- рыночные преимущества краудфандинга
Анотація: Обгрунтовані теоретичні тлумачення поняття "краудфандинг", розглянуто класифікації та виокремлено види краудфандингу. Увага звертається на переваги застосування окремих видів краудфандингу за кордоном. Наголошено на можливостях використання краудфандингу в Україні.


Дод.точки доступу:
Гернего, Юлія (старший викладач кафедри банківських інвестицій; кандидат економічних наук)

Знайти схожі

7.


    Головінова, Г. М.
    Краудсорсинг як стратегія маркетингу / Г. М. Головінова, Т. О. Бочкар // Проблеми економіки транспорту : тези допоповідей ХV Міжнародної науково-практичної конференції (м. Дніпро, 20-21.04. 2017 р.) / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Держадмін. залізн. трансп. України, Дніпропетр. нац. ун-т залізн. трансп. ім. акад. В. Лазаряна. - Дніпро : ДНУЗТ, 2017. - С. 63
УДК
Рубрики: Економіка
   Экономика

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
маркетингові стратегії -- маркетинговые стратегии -- краудсорсинг -- споживачі -- потребители -- праці ДІІТу -- труды ДИИТа -- КЕМ


Дод.точки доступу:
Бочкар, Т. О.; Головинова, Г. Н.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

8.


    Ковбасюк, Юрій Васильович (доктор наук з державного управління; президент Национальной Академии государственного управления при Президенте Украины; професор кафедри європейської інтеграції; заслужений економіст України).
    Краудсорсинг як інструмент публічної влади [Текст] / Ю. В. Ковбасюк // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2016. - № 4. - С. 349-357. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 60.84(0)с
Рубрики: Социальное управление
   Соціальне управління

   Коммуникации в процессе управления

   Комунікації в процесі управління

   Великобритания
    Велика Британія

    Исландия

    Ісландія

    Украина

    Україна

Кл.слова (ненормовані):
государственная информационная политика -- державна інформаційна поілтика -- коммуникационные технологии в управлении -- комунікаційні технології -- государственное управление -- державне управління -- зарубежный опыт -- зарубіжний досвід -- информационные технологии в управлении -- інформаційні технології в управленні -- информационное общество -- інформаційне суспільство -- коммуникационные потенциалы -- комунікаційні потенціали -- краудсорсинг -- менеджмент -- организационные аспекты -- організаційні аспекти -- публичная власть -- публічна влада -- электронное управление -- електронне управління -- електронне урядування -- зарубежный опыт -- зарубіжний досвід -- Jolitics -- британские социальные сети
Анотація: Науково обґрунтовано доціїьність застосування краудсорсингу в державному управлінні. У контексті інформаційного суспільства проаналізовано сутність та комунікаційний потенціал цього інноваційного інструменту публічної влади. З урахуванням світового досвіду оцінено перспективи його запровадження в Україні. Запропоновано практичні рекомендації щодо використання краудсорсингових технологій у системі державного менеджменту.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск

Дод.точки доступу:
Конституционная Ассамблея Исландии \о ней\; Национальная академия государственного управления при Президенте Украины \о ней\

Знайти схожі

9.
   06
   Л 89


Львівська політехніка (Л.)

    Карий, О. І.
    Краудсорсинг як інструмент менеджменту: приклади вирішення місцевих проблем / О. І. Карий, Я. В. Панас // Вісник / Львів. політехн. - Л. : Львiвська полiтехнiка, 2016. - № 847: Проблеми економіки та управління. - С. 213-219. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Адміністративне управління
   Административное управление

   Право

Кл.слова (ненормовані):
краудсорсинг -- краудсорсинговий проект -- краудсорсинговый проект -- місцевий розвиток -- местное развитие -- менеджмент -- місцева влада -- местные власти


Дод.точки доступу:
Чухрай, Н. І. \гол. ред.\; Панас, Я. В.; Львівська політехніка(Л.)
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

10.


    Пастернак, О. І.
    Ключові тенденції розвитку маркетингу територій: міжнародний досвід та уроки для України / О. І. Пастернак // Регіональна економіка : Науково-практичний журнал. - 2014. - № 4. - С. 212-220. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 1562-0905
ББК 65.291.3
Рубрики: Маркетинг
   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
маркетинг територій -- маркетинг территорий -- стратегія привабливості території -- стратегия привлекательности территорий -- ключові тенденції -- ключевые тенденции -- маркетингові проекти -- маркетинговые проекты -- краудсорсинг -- краудфандинг
Анотація: Висвітлено і узагальнено ключові тенденції і найкращі світові практики маркетингу територій, зокрема креативність, сучасні інтернет-технології, інноваційність і нестандартне мислення, пошук нових джерел фінансування, співробітництво та спільне виконання проектів, нові методи залучення громадян до розробки, реалізації та контролю проектів. Досліджено успішні проекти маркетингу територій: Кафедра регіональної привабливості і маркетингу територій, Територіальний бенчмаркетинг, проект "Ралі Сент-Луїс", брендингова програма "Лише Ліон".


Знайти схожі

 1-10    11-13 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)