Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=кооперативне навчання<.>
Загальна кількість знайдених документів : 5
Показані документи с 1 за 5
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Коваль, Людмила (доктор економічних наук; доцент; ректор), Церклевич, Вікторія
Назва : Інтегральні засади функціонування споживчої кооперації та кооперативної освіти: відповіді на виклики ХХІ ст.
Місце публікування : Вища школа: науково-практичне видання. - Київ: Товариство "Знання" Україна КОО, 2017. - № 12. - С. 7-24: рис.
Примітки : Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК : 378
ББК : 74.58
Предметні рубрики: Освіта. Педагогіка
Вища професійна освіта
Образование. Педагогика
Высшее профессиональное образование
Географіч. рубрики: Україна
Украина
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): споживча кооперація--потребительская кооперация--кооперативна освіта--кооперативное образование--вища кооперативна освіта--высшее кооперативное образование--кооперативне навчання--кооперативное обучение--заклади вищої освіти--учреждения высшего образования--навчальні платформи--учебные платформы--віртуальні навчальні підприємства--виртуальные учебные предприятия--система кооперативної освіти--система кооперативного образования--історія кооперативної освіти--история кооперативного образования--досвід зарубіжних країн--опыт зарубежных стран--принципи кооперативної освіти--принципы кооперативного образования--викладачі вищої освіти--преподаватели высшего образования--інтегральні засади--интегральные основы--вища освіта--высшее образование--вищі навчальні заклади--высшие учебные заведения
Анотація: Обґрунтувано інтегральні засади функціонування та розвитку споживчої кооперації та кооперативної освіти у контексті викликів XXI ст. Включено ідеї синергетики про складність освітніх систем, концепції єдності та взаємозумовленості освітніх явищ і процесів, теорію наукового пізнання, провідні ідеї методологічних підходів до підготовки фахівців у XXI ст. (діяльнісний, компетентісний, системний). Обґрунтовано раціональні підстави зародження та реалізації ідеї кооперативної освіти як функціональної складової споживчої кооперації (освітня система у системі економічній). ГІростежено зміни у кооперативній освіті упродовж XX ст., представлено модерні інтерпретації змісту дефініцій "кооперативна освіта", "кооперативне навчання" у XXI ст. Представлено механізм інтеграції ланок "наука — освіта — виробництво" за посередництва навчальної платформи як інноваційного освітнього інструмента (досвід освітньої діяльності Хмельницького кооперативного торговельно-економічного інституту).
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 74.266.3
Автор(и) : Десятов, Дмитро (кандидат педагогічних наук; доцент кафедри суспільствознавчої освіти Миколаївського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти)
Назва : Використання мережевих технологій як засобу організації кооперативної діяльності учнів в процесі навчання історії
Місце публікування : Історія в школі: науково-методичний журнал для вчителів. - Київ: "Етносфера", 2013. - № 7-8. - С. 16-19
Примітки : Библиогр.: с. 19. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК : 74.266.3
Предметні рубрики: Методика викладання Історії
Методика преподавания истории
Анотація: Застосування мережевих технологій дозволяє наповнити кооперативну діяльність школярів новим змістом шляхом створення унікалного середовища для колектив колективного навчання.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Пономаренко, Ольга (аспірант кафедри педагогіки та педагогічної майстерності Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя)
Назва : Педагогічні підходи до формування лідерських якостей майбутніх учителів у США
Місце публікування : Рідна школа: щомісячний науково-педагогічний журнал/ Орган Міністерства освіти і науки України. - К: ПП "Видавництво "Рідна школа", 2011. - № 11. - С. 41-44 (Шифр Р65/2011/11)
Примітки : Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК : 371
ББК : 74.04
Предметні рубрики: Освіта. Педагогіка
Організація освіти
Образование. Педагогика
Организация образования
Географіч. рубрики: США
Анотація: Досліджено педагогічні підходи до формування лідерських якостей майбутніх учителів в університетах США. З'ясовано, що процес формування лідерських якостей здебільшого базується на теоріях соціального, кооперативного та рефлективного навчання.
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Липова, Людмила (старший науковий співробітник Інституту педагогіки Національної АПН України; кандидат педагогічних наук), Войцеховський, Михайло, Малишев, Віктор, Замаскіна, Поліна
Назва : Співпраця в системі "школа - ВНЗ" як необхідна умова неперервної освіти
Місце публікування : Шлях освіти: науково-методичний журнал / Зас.: Міністерство освіти України, Академія педагогічних наук України.: К., 2010. - № 2. - С. 27-31 (Шифр Ш55/2010/2)
Примітки : Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
ББК : 74.05
Предметні рубрики: Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Анотація: Одним з важливих педагогічних аспектів підготовки молоді до життєдіяльності в умовах ринкової економіки є взаємодія загальної і прфесійної освіти в єдиній системі неперервної освіти.
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Куций, Андрій Миколайович (здобувач Дніпропетровського обласного інституту післядипломної освіти)
Назва : Феномен кооперативного навчання як засада ефективної соціальної комунікації
Місце публікування : Грані: Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2012. - № 12. - С. 67-71 (Шифр Г2/2012/12)
Примітки : Література : С.70 : 12 назв
УДК : 1:316
ББК : 60.0
Предметні рубрики: Соціальна філософія
Социальная философия
Анотація: Досліджено феномен кооперативного навчання як засади ефективної соціальної комунікації. Кооперативне навчання є не тільки способом організації навчального процесу, а й формою життєдіяльності людини, яка відчуває необхідність у саморозвитку. Доведено, що кооперативне навчання формує усталені моделі комунікації, що сприяють поширенню зв'язікв та поліпшенню умов співжиття у суспільстві.
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)