Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=концепцептуальные основы<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
2
Показані документи
с 1 за 2
1.
Форма документа
: Стаття із журналу
Шифр видання
:
Автор(и)
: Мусієнко В.Д. (кандидат технічних наук; доцент; Криворізький економічний інститут ДВНЗ "КНУ"; м.Кривий Ріг; Україна), Ясиненко Д.В.
Назва
: Дивідендна політика підприємств та аналіз її ефективності на прикладі гірничо-збагачувальних підприємств Криворізького регіону
Місце публікування
: Формування ринкових відносин в Україні: Збірник наукових праць/ Науково-дослідний економіч. ін.-т Мін.-ва економіки та з питань європ. інтеграції Укр. - Київ, 2013. - № 5. - С. 205-208: табл., схем.
Примітки
: Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК
: 65.304.11(4УКР-4ДНІ)в-93
Предметні рубрики:
Экономика
Економіка
Финансы горной промышленности, 2009-2011 гг.
Фінанси гірничої промисловості, 2009-2011 рр.
Географіч. рубрики:
Украина
Україна
Днепропетровская область
Дніпропетровська область
Кривой Рог
Кривий Ріг
Анотація:
Розглянуто концепції дивідендної політики та фактори, які впливають на прийняття рішень у даній галузі. Запропоновано класифікацію показників оцінки ефективності дивідендної політики, на основі яких здійснено аналіз ефективності дивідендної політики гірничо-збагачувальних підприємств Криворізького регіону.
Знайти схожі
2.
Форма документа
: Стаття із журналу
Шифр видання
: 65.301в7-5
Автор(и)
: Бєловолова Н.Н. (фінансовий директор ТОВ "Сокол-КР")
Назва
: Моделі комплексного маркетингового дослідження споживачів продукції підприємств
Місце публікування
: Формування ринкових відносин в Україні: Збірник наукових праць/ Науково-дослідний економіч. ін.-т Мін.-ва економіки та з питань європ. інтеграції Укр. - Київ, 2015. - № 3. - С. 169-172: табл. (Шифр Ф78/2015/3)
Примітки
: Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК
: 65.301в7-5
Предметні рубрики:
Экономика
Економіка
Экономика промышленного предприятия
Економіка промислового підприємства
Ключові слова
(''Вільн.індекс.''): исследовательское моделирование--дослідницьке моделювання--методология маркетинга--методологія маркетингу--комплексные маркетинговые исследования--комплесні маркетингові дослідження--
концепцептуальные основы
--концептуальні засади--покупатели--покупці--покупки--купівлі--потенциальные клиенты--потенційні клієнти--потребительское поведение--споживча поведінка--продвижение товара--просування товару--производители--виробники
Анотація:
Досліджено сучасні моделі маркетингових досліджень поведінки споживачів у процесі виробництва і реалізації продукції. Охарактеризовано кожну модель поведінки споживачів та визначено їхні особливості. Виокремлено сутність кожної складової дослідженої концепції та зазначено їхнє місце і роль у процесі маркетингової діяльності підприємств. Запропоновано шляхи вирішення проблем, які пов'язані із залученням потенційних клієнтів з метою розширення асортименту продукції, і на цій основі зростання чистого доходу і прибутку підприємств.
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)