Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=концепцептуальные основы<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Мусієнко В.Д. (кандидат технічних наук; доцент; Криворізький економічний інститут ДВНЗ "КНУ"; м.Кривий Ріг; Україна), Ясиненко Д.В.
Назва : Дивідендна політика підприємств та аналіз її ефективності на прикладі гірничо-збагачувальних підприємств Криворізького регіону
Місце публікування : Формування ринкових відносин в Україні: Збірник наукових праць/ Науково-дослідний економіч. ін.-т Мін.-ва економіки та з питань європ. інтеграції Укр. - Київ, 2013. - № 5. - С. 205-208: табл., схем.
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК : 65.304.11(4УКР-4ДНІ)в-93
Предметні рубрики: Экономика
Економіка
Финансы горной промышленности, 2009-2011 гг.
Фінанси гірничої промисловості, 2009-2011 рр.
Географіч. рубрики: Украина
Україна
Днепропетровская область
Дніпропетровська область
Кривой Рог
Кривий Ріг
Анотація: Розглянуто концепції дивідендної політики та фактори, які впливають на прийняття рішень у даній галузі. Запропоновано класифікацію показників оцінки ефективності дивідендної політики, на основі яких здійснено аналіз ефективності дивідендної політики гірничо-збагачувальних підприємств Криворізького регіону.
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 65.301в7-5
Автор(и) : Бєловолова Н.Н. (фінансовий директор ТОВ "Сокол-КР")
Назва : Моделі комплексного маркетингового дослідження споживачів продукції підприємств
Місце публікування : Формування ринкових відносин в Україні: Збірник наукових праць/ Науково-дослідний економіч. ін.-т Мін.-ва економіки та з питань європ. інтеграції Укр. - Київ, 2015. - № 3. - С. 169-172: табл. (Шифр Ф78/2015/3)
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК : 65.301в7-5
Предметні рубрики: Экономика
Економіка
Экономика промышленного предприятия
Економіка промислового підприємства
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): исследовательское моделирование--дослідницьке моделювання--методология маркетинга--методологія маркетингу--комплексные маркетинговые исследования--комплесні маркетингові дослідження--концепцептуальные основы--концептуальні засади--покупатели--покупці--покупки--купівлі--потенциальные клиенты--потенційні клієнти--потребительское поведение--споживча поведінка--продвижение товара--просування товару--производители--виробники
Анотація: Досліджено сучасні моделі маркетингових досліджень поведінки споживачів у процесі виробництва і реалізації продукції. Охарактеризовано кожну модель поведінки споживачів та визначено їхні особливості. Виокремлено сутність кожної складової дослідженої концепції та зазначено їхнє місце і роль у процесі маркетингової діяльності підприємств. Запропоновано шляхи вирішення проблем, які пов'язані із залученням потенційних клієнтів з метою розширення асортименту продукції, і на цій основі зростання чистого доходу і прибутку підприємств.
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)