Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=конкурентоспроможність спеціалістов<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Нечитайло И. С. (кандидат социологических наук; старший преподаватель социологии Харьковского гуманітарного университета)
Назва : Социализирующий потенциал скрытых учебных программ вузов в процессе социально-профессионального становления личности компетентного специалиста
Місце публікування : Грані: Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - Д.: Дніпропетровський нац. ун-т, Центр соц.-політ.досліджень, 2011. - № 3. - С. 102-105
Примітки : Бібліографія : С.105 : 13 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК : 316.37
ББК : 60.53
Предметні рубрики: Соціологія
Социология
Анотація: Аналізуються проблеми соціально-професійного становлення особистості компетентного, конкурентоспроможного фахівця у вищій школі. Піднімається питання ролі прихованих навчальних програм у відношенні даного процесу. Здійснюється спроба теоретичного обміркування та обгрунтування соціалізуючого потенціалу цих програм.
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Кремень В. Г.
Назва : Структурна модернізація освіти в контексті цивілізаційних змін
Місце публікування : Педагогіка і психологія: Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - К.: АПН України, 2011. - № 2. - С. 5-13
Примітки : В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК : 371
ББК : 74.04
Предметні рубрики: Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Анотація: На основі аналізу проблем сучасної освіти в країні, задач і функцій освіти з погляду затребуваності людини знання, конкурентоспроможності вітчизняної освіти в європейському та світовому просторі розглянуто завдання освіти: 1) по-новому сформувати мету навчання й функції навчального процесу, роль індивідуальної й самостійної роботи; 2) роз'єднати початкову і базову школи, наблизивши до першої дошкільні заклади, перейти до профільної старшої школи; 3) на базі існуючої професійно-технічної освіти і в ищіх навчальних закладів І і ІІ рівня акредитації створити окрему освітню ланку - середню професійну освіту; 4) відмовитися від дворівневої акредитації вищіх навчальних закладів ІІІ і ІV рівня, підвищити потужність університетів; 5) розробити нову ме режу навчальних закладів вищої та середньої професійної освти та ін.
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)