Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=комплексные маркетинговые исследования<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 65.301в7-5
Автор(и) : Бєловолова Н.Н. (фінансовий директор ТОВ "Сокол-КР")
Назва : Моделі комплексного маркетингового дослідження споживачів продукції підприємств
Місце публікування : Формування ринкових відносин в Україні: Збірник наукових праць/ Науково-дослідний економіч. ін.-т Мін.-ва економіки та з питань європ. інтеграції Укр. - Київ, 2015. - № 3. - С. 169-172: табл. (Шифр Ф78/2015/3)
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК : 65.301в7-5
Предметні рубрики: Экономика
Економіка
Экономика промышленного предприятия
Економіка промислового підприємства
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): исследовательское моделирование--дослідницьке моделювання--методология маркетинга--методологія маркетингу--комплексные маркетинговые исследования--комплесні маркетингові дослідження--концепцептуальные основы--концептуальні засади--покупатели--покупці--покупки--купівлі--потенциальные клиенты--потенційні клієнти--потребительское поведение--споживча поведінка--продвижение товара--просування товару--производители--виробники
Анотація: Досліджено сучасні моделі маркетингових досліджень поведінки споживачів у процесі виробництва і реалізації продукції. Охарактеризовано кожну модель поведінки споживачів та визначено їхні особливості. Виокремлено сутність кожної складової дослідженої концепції та зазначено їхнє місце і роль у процесі маркетингової діяльності підприємств. Запропоновано шляхи вирішення проблем, які пов'язані із залученням потенційних клієнтів з метою розширення асортименту продукції, і на цій основі зростання чистого доходу і прибутку підприємств.
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 65.04в/Г 15
Автор(и) : Галаченко О.О. (кандидат медичних наук; доцент; ПрАТ "ВНЗ "МАУП")
Назва : Підходи до формування структури регіональної політики розвитку санаторно-курортної сфери
Серія: Розвиток регіональної економіки
Місце публікування : Формування ринкових відносин в Україні: Збірник наукових праць/ Науково-дослідний економіч. ін.-т Мін.-ва економіки та з питань європ. інтеграції Укр. - Київ, 2017. - № 1. - С. 76-78
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК : 338.2
ББК : 65.04в + 65.495г-1
Предметні рубрики: Экономика
Економіка
Теория региональной экономики
Теорія регіональної економіки
Экономика здравоохранения
Економіка охорони здоров'я
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): бизнес-структуры--бізнес-структури--комплексные маркетинговые исследования--комплексні маркетингові дослідження--конкурентные преимущества--конкурентні переваги--лечебно-профилактические учреждения--лікувально-профілактичні установи--организационные механизмы--організаційні механізми--оценочные методы--оціночні методи--потенциальные возможности--принципові засади--региональная политика развития--регіональна політика розвитку--региональные программы--регіональні програми--санаторно-курортная сфера--санаторно-курортна сфера--санаторно-курортные регионы--санаторно-курортні регіони--стратегическое управление--стратегічне управління--терминология--термінологія--экономическая эффективность--економічна ефективність
Анотація: Висвітлено наукові підходи до трактування поняття "регіон", "регіональна політика": Сформовано постулати формування регіональної політики розвитку санаторно-курортної сфери. Обгрунтовано комплексне маркетингове дослідження розвитку санаторно-курортної сфери, визначено етапи його проведення. Визначено структуру регіональної програми розвитку санаторно-курортної сфери. Актуалізовано вагомість організаційних структур у реалізації регіональної політики розвитку санаторно-курортної сфери.
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)