Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=комплексные маркетинговые исследования<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
2
Показані документи
с 1 за 2
1.
Форма документа
: Стаття із журналу
Шифр видання
: 65.301в7-5
Автор(и)
: Бєловолова Н.Н. (фінансовий директор ТОВ "Сокол-КР")
Назва
: Моделі комплексного маркетингового дослідження споживачів продукції підприємств
Місце публікування
: Формування ринкових відносин в Україні: Збірник наукових праць/ Науково-дослідний економіч. ін.-т Мін.-ва економіки та з питань європ. інтеграції Укр. - Київ, 2015. - № 3. - С. 169-172: табл. (Шифр Ф78/2015/3)
Примітки
: Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК
: 65.301в7-5
Предметні рубрики:
Экономика
Економіка
Экономика промышленного предприятия
Економіка промислового підприємства
Ключові слова
(''Вільн.індекс.''): исследовательское моделирование--дослідницьке моделювання--методология маркетинга--методологія маркетингу--
комплексные маркетинговые исследования
--комплесні маркетингові дослідження--концепцептуальные основы--концептуальні засади--покупатели--покупці--покупки--купівлі--потенциальные клиенты--потенційні клієнти--потребительское поведение--споживча поведінка--продвижение товара--просування товару--производители--виробники
Анотація:
Досліджено сучасні моделі маркетингових досліджень поведінки споживачів у процесі виробництва і реалізації продукції. Охарактеризовано кожну модель поведінки споживачів та визначено їхні особливості. Виокремлено сутність кожної складової дослідженої концепції та зазначено їхнє місце і роль у процесі маркетингової діяльності підприємств. Запропоновано шляхи вирішення проблем, які пов'язані із залученням потенційних клієнтів з метою розширення асортименту продукції, і на цій основі зростання чистого доходу і прибутку підприємств.
Знайти схожі
2.
Форма документа
: Стаття із журналу
Шифр видання
: 65.04в/Г 15
Автор(и)
: Галаченко О.О. (кандидат медичних наук; доцент; ПрАТ "ВНЗ "МАУП")
Назва
: Підходи до формування структури регіональної політики розвитку санаторно-курортної сфери
Серія:
Розвиток регіональної економіки
Місце публікування
: Формування ринкових відносин в Україні: Збірник наукових праць/ Науково-дослідний економіч. ін.-т Мін.-ва економіки та з питань європ. інтеграції Укр. - Київ, 2017. - № 1. - С. 76-78
Примітки
: Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
: 338.2
ББК
: 65.04в + 65.495г-1
Предметні рубрики:
Экономика
Економіка
Теория региональной экономики
Теорія регіональної економіки
Экономика здравоохранения
Економіка охорони здоров'я
Ключові слова
(''Вільн.індекс.''): бизнес-структуры--бізнес-структури--
комплексные маркетинговые исследования
--комплексні маркетингові дослідження--конкурентные преимущества--конкурентні переваги--лечебно-профилактические учреждения--лікувально-профілактичні установи--организационные механизмы--організаційні механізми--оценочные методы--оціночні методи--потенциальные возможности--принципові засади--региональная политика развития--регіональна політика розвитку--региональные программы--регіональні програми--санаторно-курортная сфера--санаторно-курортна сфера--санаторно-курортные регионы--санаторно-курортні регіони--стратегическое управление--стратегічне управління--терминология--термінологія--экономическая эффективность--економічна ефективність
Анотація:
Висвітлено наукові підходи до трактування поняття "регіон", "регіональна політика": Сформовано постулати формування регіональної політики розвитку санаторно-курортної сфери. Обгрунтовано комплексне маркетингове дослідження розвитку санаторно-курортної сфери, визначено етапи його проведення. Визначено структуру регіональної програми розвитку санаторно-курортної сфери. Актуалізовано вагомість організаційних структур у реалізації регіональної політики розвитку санаторно-курортної сфери.
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)