Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Пошуковий запит: <.>K=компенсаційна регіональна політика<.>
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 332.021
Автор(и) : Буднікевич, Ірина Михайлівна (доктор економічних наук; професор; завідувач кафедри маркетингу, інновацій та регіонального розвитку ), Гавриш, Ірина Іванівна
Назва : Політика привабливості регіонів: суть, види та успішні практики
Місце публікування : Регіональна економіка: науково-практичний журнал. - Львів: "Регіональна економіка", 2017. - № 3. - С. 28-36. - ISSN 1562-0905. - ISSN 1562-0905
Примітки : Бібліогр.: с. 34-35
УДК : 332.021
Предметні рубрики: Регіональна політика
Региональная политика
Географіч. рубрики: Україна
Украина
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): регіональна політика привабливості--політика привабливості регіонів--маркетинговий підхід--види політики--стимулююча регіональна політика--компенсаційна регіональна політика--адаптивна регіональна політика--протидіюча регіональна політика--успішні практики--региональная политика привлекательности--политика привлекательности регионов--маркетинговый подход--виды политики--стимулирующая региональная политика--компенсационная региональная политика--адаптивная регионаиьна политика--противодействующая региональная политика--успешные практики
Анотація: Розглянуто суть регіональної політики привабливості як сукупності цілей, завдань, намірів, дій, методів, засобів, інститутів, що спрямовані на залучення уваги цільових аудиторій до певного регіону, розробляються та реалізуються органами територіальної влади за активної участі членів громади і через територіальні програми та стратегії розвитку, впливають на різні види привабливості. Відзначено, що маркетинговий підхід формує нові напрями та визначає специфічні завдання регіональної поіітики привабливості. Визначено суб’єкти та об’єкти, розглянуто екзогенний та ендогенний, формалізований і неформалізований види регіональної політики привабливості. Особливу увагу зосереджено на суті та механізмах стимулюючої, компенсаиійної, адаптивної, протидіючої регіональної політики привабливості, наведено успішні закордонні практики реалізації їх інструментів. Зроблено висновок про те, що маркетинговий підхід до регіонспьної політики привабливості передбачає багатоваріантність регіонального розвитку, різноманітність варіантів взаємодії та партнерських модепей, відбір ефективних технологій, методів та інструментів її реалізації, урахування успішної практики розвинених країн з її обоє язковою адаптацією до вітчизняних умов.
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)