Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=комодификация<.>
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Малюк, Андрій (кандидат соціологічних наук; наковий співробітник Інституту соціології НАН України)
Назва : Концепт глобалізації крізь призму ідей Карла Полані
Місце публікування : Соціологія: теорія, методи, маркетинг. - К.: Інститут соціології НАН, 2011. - № 3. - С. 26-46 (Шифр С2/2011/3)
Примітки : Бібліографія : С.46. - на рус. яз.
УДК : 316
ББК : 60.5
Предметні рубрики: Соціологія
Социология
Анотація: Статтю присвячено аналізу концепту глобалізації, що розглядається крізь призму ідей відомого економічного соціолога й антрополога Карла Полані. Концепція всесвітньої ринкової експансії та критика економічного лібералізму К. Полані сприяють ліпшому роз умінню сутності, соціальних наслідків і перспектив нової хвилі глобалізації та неоліберального проекту, що лежить в її основі.
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Кльов М. В. (Національний авіаційний університет; Київ)
Назва : Експансія ринку освітніх послуг і економізація освітньої системи: соціологічний аналіз
Місце публікування : Грані: Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2015. - № 1. - С. 99-103 (Шифр Г2/2015/1), В. О. - (Попов)
Примітки : Бібліографія : С.102-103 : 9 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК : 316.74:37
ББК : 60.561.9
Предметні рубрики: Соціологія
Социология
Анотація: Звертається увага на явище економізації та маркетизації, а разом з тим експансії ринку освітніх послуг. Увагу авторів привертають поняття комодифікації (перетворення продукту в товар) по відношенню до нетоварного виробництва, квазі-товарів, ф іктивних товарів, реальних товарів і фіктивного капіталу. В цілому, аналізується розуміння ринкової економіки К.Поланьї, роль інформації, знань та інтелекту в постіндустріальній економіці. Стверджується, що в таких умовах знання набуває форму товару. В статті зауважується, що ринковий тип мислення має глибокий вплив на систему освіти.
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Дениско, Петро (кандидат філософських наук; доцент кафедри філософії та соціально-політичних дисциплін)
Назва : Комодифіковане "Я" - новий тип професіональної ідентичності
Місце публікування : Філософська думка: науково-теоретичний журнал/ Орган інституту філософії АH УРСР. - К., 2017. - № 4. - С. 81-97
Примітки : Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК : 159.923
ББК : 88.37
Предметні рубрики: Психологія
Психологія особистості
Психология
Психология личности
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): комодифікація--комодификация--комодифіковане я--комодификованное я--самопрезентація--самопрезентация--індивідуалізм--индивидуализм--епоха гіперспоживання--єпоха гипперпотребления--пост-модернізм--пост-модернизм--людське я--человеческое я--персональна ідентичність--персональная идентичность--стратегії самопрезентації--стратегии самопрезентации--привернення симпатії--привлечение симпатии--самореклама--гіперіндивідуалізм--гиппериндивидуализм--візуальна культура селфі--визуальная культура селфи--естетизація свого тіла--єстетизация своего тела
Анотація: Розглянуто перетворення людського "Я" на товар за умов сучасного гіперспоживацького, пост-модерного суспільства. Проаналізовано істотні особливості комодифікованого "Я" та зміни в природі самопрезентації, яка стає головним способом конструювання комодифікованого "Я" під час інтеракцій з іншими людьми в повсякденному житті та в Інтернеті. Вживлення споживацьких патернів у процес самопрезентації призводить до того, що привертання симпатії та самореклама стають ключовими стратегіями самопрезентації для сучасних соціальних акторів, а інтеракції між індивідами, які мають комодифіковане "Я", неминуче переплітаються з комодифікацією їхніх стосунків і відтворюють контрактну модель стосунків. Внаслідок цього приватне "Я" (Я для себе) в індивідів спустошується, стає невловимим, адже вони зосереджені лише на своєму публічному "Я" (Я-для-інших). Нові комунікаційні технології та цифрові дивайси неабияк сприяють комодифікації людського "Я", бо перетворюють приватне життя індивіда на медійний товар, що публічно поширюється і Інтернеті. Комодифіковане "Я" багато в чому схоже з пост-модерним "Я", проте у дечому все ж відрізняється, а тому його можна називати пост-модерним "Я".
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)