Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=комодификация<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
3
Показані документи
с 1 за 3
1.
Форма документа
: Стаття із журналу
Шифр видання
:
Автор(и)
: Малюк, Андрій (кандидат соціологічних наук; наковий співробітник Інституту соціології НАН України)
Назва
: Концепт глобалізації крізь призму ідей Карла Полані
Місце публікування
: Соціологія: теорія, методи, маркетинг. - К.: Інститут соціології НАН, 2011. - № 3. - С. 26-46 (Шифр С2/2011/3)
Примітки
: Бібліографія : С.46. - на рус. яз.
УДК
: 316
ББК
: 60.5
Предметні рубрики:
Соціологія
Социология
Анотація:
Статтю присвячено аналізу концепту глобалізації, що розглядається крізь призму ідей відомого економічного соціолога й антрополога Карла Полані. Концепція всесвітньої ринкової експансії та критика економічного лібералізму К. Полані сприяють ліпшому роз умінню сутності, соціальних наслідків і перспектив нової хвилі глобалізації та неоліберального проекту, що лежить в її основі.
Знайти схожі
2.
Форма документа
: Стаття із журналу
Шифр видання
:
Автор(и)
: Кльов М. В. (Національний авіаційний університет; Київ)
Назва
: Експансія ринку освітніх послуг і економізація освітньої системи: соціологічний аналіз
Місце публікування
: Грані: Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2015. - № 1. - С. 99-103 (Шифр Г2/2015/1), В. О. - (Попов)
Примітки
: Бібліографія : С.102-103 : 9 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
: 316.74:37
ББК
: 60.561.9
Предметні рубрики:
Соціологія
Социология
Анотація:
Звертається увага на явище економізації та маркетизації, а разом з тим експансії ринку освітніх послуг. Увагу авторів привертають поняття комодифікації (перетворення продукту в товар) по відношенню до нетоварного виробництва, квазі-товарів, ф іктивних товарів, реальних товарів і фіктивного капіталу. В цілому, аналізується розуміння ринкової економіки К.Поланьї, роль інформації, знань та інтелекту в постіндустріальній економіці. Стверджується, що в таких умовах знання набуває форму товару. В статті зауважується, що ринковий тип мислення має глибокий вплив на систему освіти.
Знайти схожі
3.
Форма документа
: Стаття із журналу
Шифр видання
:
Автор(и)
: Дениско, Петро (кандидат філософських наук; доцент кафедри філософії та соціально-політичних дисциплін)
Назва
: Комодифіковане "Я" - новий тип професіональної ідентичності
Місце публікування
: Філософська думка: науково-теоретичний журнал/ Орган інституту філософії АH УРСР. - К., 2017. - № 4. - С. 81-97
Примітки
: Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
: 159.923
ББК
: 88.37
Предметні рубрики:
Психологія
Психологія особистості
Психология
Психология личности
Ключові слова
(''Вільн.індекс.''): комодифікація--
комодификация
--комодифіковане я--комодификованное я--самопрезентація--самопрезентация--індивідуалізм--индивидуализм--епоха гіперспоживання--єпоха гипперпотребления--пост-модернізм--пост-модернизм--людське я--человеческое я--персональна ідентичність--персональная идентичность--стратегії самопрезентації--стратегии самопрезентации--привернення симпатії--привлечение симпатии--самореклама--гіперіндивідуалізм--гиппериндивидуализм--візуальна культура селфі--визуальная культура селфи--естетизація свого тіла--єстетизация своего тела
Анотація:
Розглянуто перетворення людського "Я" на товар за умов сучасного гіперспоживацького, пост-модерного суспільства. Проаналізовано істотні особливості комодифікованого "Я" та зміни в природі самопрезентації, яка стає головним способом конструювання комодифікованого "Я" під час інтеракцій з іншими людьми в повсякденному житті та в Інтернеті. Вживлення споживацьких патернів у процес самопрезентації призводить до того, що привертання симпатії та самореклама стають ключовими стратегіями самопрезентації для сучасних соціальних акторів, а інтеракції між індивідами, які мають комодифіковане "Я", неминуче переплітаються з комодифікацією їхніх стосунків і відтворюють контрактну модель стосунків. Внаслідок цього приватне "Я" (Я для себе) в індивідів спустошується, стає невловимим, адже вони зосереджені лише на своєму публічному "Я" (Я-для-інших). Нові комунікаційні технології та цифрові дивайси неабияк сприяють комодифікації людського "Я", бо перетворюють приватне життя індивіда на медійний товар, що публічно поширюється і Інтернеті. Комодифіковане "Я" багато в чому схоже з пост-модерним "Я", проте у дечому все ж відрізняється, а тому його можна називати пост-модерним "Я".
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)