Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=коммуникация с клиентами<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Ільїна, Світлана
Назва : Mistery shopping як інноваційне маркетингове дослідження
Серія: Маркетингові дослідження
Місце публікування : Маркетинг в Україні: Науковий журнал. - Київ, 2016. - № 4. - С. 25-28: ил. - ISSN 1606-3732. - ISSN 1606-3732
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК : 339.138
ББК : 65.291.3
Предметні рубрики: Економіка
Маркетинг
Экономика
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): бізнес-моделі--франчайзинг--маркетингові інновації--франчайзингові бізнес-моделі--комунікація з клієнтами--оцінка роботи торгової точки--система контролю процесів комунікації--система таємних покупців--бизнес-модели--маркетинговые инновации--франчайзинговые бизнес-модели--коммуникация с клиентами--оценка работы торговой точки--система контроля процессов коммуникации--система тайных покупателей
Анотація: Розглянуто практичне використання програм Mistery shopping для франчайзингових бізнес-моделей. У якості прикладу наведені результати дослідження для великої франчайзингової мережі сегменту продуктів харчування.
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 339.138
Автор(и) : Шахдинарян, Анна (руководитель проекта интернет-исследований)
Назва : Визуализация данных исследований: что важно знать для создания уникальных презентаций
Місце публікування : Маркетинг в Україні: Науковий журнал. - Київ, 2017. - № 4. - С. 4-9: ил. - ISSN 1606-3732. - ISSN 1606-3732
Примітки : В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК : 339.138
ББК : 65.291.3
Предметні рубрики: Экономика
Маркетинг
Економіка
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): коммуникация с клиентами--коммуникация с партнерами--коммуникация внутри компании--процесс создания презентаций--иллюстрации--шрифты--дизайн слайдов--цветовая палитра--комунікація з кліентами--комунікація з партнерами--комунікація всередині компанії--процес створення презентацій--ілюстрації--шрифти--дизайн слайдів--кольорова палітра
Анотація: В рамках маркетинговых исследований специалисты и менеджеры, эксперты и руководители постоянно используют презентации для представления своих работ, предложений, проектов. Презентация - форма коммуникации с клиентами и партнерами, а также с коллегами внутри компании. Основная цель презентации результатов маркетинговых исследований является быстро и доступно донести клиенту решение его бизнес задачи.
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)