Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Пошуковий запит: <.>K=кодекси маркетингових досліджень<.>
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Davilovich, John (Sekretary General), Rabben, Finn, Лилик, Ірина
Назва : Міжнародний процесуальний кодекс маркетингових і соціальних досліджень та аналіз даних ICC/ESOMAR
Серія: Маркетингові дослідження
Місце публікування : Маркетинг в Україні: Науковий журнал. - Київ, 2017. - № 2. - С. 26-33. - ISSN 1606-3732. - ISSN 1606-3732
Примітки : В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК : 339.138
ББК : 65.291.3
Предметні рубрики: Экономика
Економіка
Маркетинг
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): маркетингові дослідження--маркетинговые исследования--поведінка людей--поведение людей--соціальні дослідження--социальные исследования--маркетингові комунікації--маркетинговые коммуникации--дослідження ринків--исследование рынков--кодекси маркетингових досліджень--кодексы маркетинговых исследований--анализ кодексов--аналізи кодексів--принципы кодексов--принципи кодексів
Анотація: Розглядається міжнародний процесуальний кодекс маркетингових і соціальних досліджень та аналіз даних ICC/ESOMAR.
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)