Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=кейс<.>
Загальна кількість знайдених документів : 25
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-25 
1.


    Морозенко, О. П.
    Інноваційні підходи підвищення якості викладання дисципліни «комп’ютерні методи нарисної та інженерної графіки» [Электронный ресурс] / О. П. Морозенко, Н. Ю. Грибанова // Системні технології = System technologies : Регіональний міжвузівський збірник наукових праць. - 2019. - Том Т.123, N 4. - С. 28-33. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2707-7977
УДК
Рубрики: Вища освіта
   Высшее образование

   Інформаційні технології

   Информационные технологии

Кл.слова (ненормовані):
інноваційні методи навчання -- инновационные методы обучения -- мультимедійні засоби -- мультимедийные средства -- графічні редактори -- графические редакторы -- нарисна геометрія -- начертательная геометрия -- інженерна графіка -- инженерная графика -- кейс-метод


Дод.точки доступу:
Грибанова, Н. Ю.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

2.


    Голуб, Ніна (кандидат педагогічних наук; доцент; докторант Національного педагогічного ун-ту ім. М.П. Драгоманова).
    Інтерактивні методи навчання риторики майбутніх вчителів / Ніна Голуб // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2009. - № 2. - С. 36-43. - Бібліографія : С.43 : 16 назв. - В библиотеке ДНУ
УДК
ББК 81.411.1
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
викладання риторики -- деловые игры -- дидактические игры -- дидактичні ігри -- дискусія як форма навчання -- дискуссия как форма обучения -- ділові ігри -- игровые методы обучения -- интерактивные методы -- ігрові методи навчання -- інтерактивні методи -- кейс-метод -- метод анализа ситуаций -- метод аналізу ситуацій -- метод проектів -- метод проектов -- методи навчання -- методика викладання української мови у ВНЗ -- методика преподавания украинского языка в вузе -- методы обучения -- мозговой штурм -- мозковий штурм -- педагогическая рефлексия -- педагогические игры -- педагогические технологии -- педагогічна рефлексія -- педагогічні ігри -- педагогічні технології -- підготовка вчителів-словесників -- подготовка учителей-словесников -- преподавание риторики
Анотація: Автор представляє власне бачення доцільності добору інтерактивних методів у процесі навчання риторики у педагогічних ВНЗ: метод аналізу ситуацій (кейс-метод) з елементами ділової гри, мозкового штурму, рольових ігор, дискусій, тренінгу, розвитку рефле ксії як педагогічної технології; проектний метод та його складові.


Знайти схожі

3.


    Ландо, Оле (доктор юридичних наук; професор; академік Фінської академії наук; академік Королівської Шведської академії наук; дійсний член Міжнародної академії порівняльного права; почесний професор Копенгагенської школи бізнесу; м. Копенгаген; Данія).
    Викладання порівняльного права / О. Ландо ; пер. О. В. Кресін // Право України : Юридичний журнал. - 2013. - № 3/4. - С. 258-264. - Бібліогр. в кінці ст. - Зміст: Викладання права та правосуддя ; Лексичний курс чи Сократичний метод? ; Чи потрібно навчати студентів критично мислити? . - ISSN 0132-1331
ББК 67.412в6 + 74.58в
Рубрики: Высшее профессиональное образование
   Вища професійна освіта

   Сравнительное правоведение

   Порівняльне правознавство

Кл.слова (ненормовані):
естественное право -- природне право -- зарубежный опыт -- зарубіжний досвід -- кейс-метод -- критическое мышление -- критичне мислення -- лекционные курсы -- лекційні курси -- общий стержень правовых систем -- спільний стрижень правових систем -- правовой реализм -- правовий реалізм -- методика преподавания -- методика викладання -- прецедентное право -- прецедентне право -- сборники прецедентов -- збірники прецедентів -- скрытые техники -- приховані техніки -- собственные мнения преподователей -- власні думки викладачів -- сократический метод -- сократичний метод -- судейский активизм -- суддівський активізм -- судебная практика -- судова практика -- учебная литература -- учбова література -- підручники -- университетское образование -- університетська освіта -- учебные методики -- учбові методики -- юридическая компаративистика -- юридична компаративістика -- юридическое образование -- юридична освіта
Анотація: Автор стверджує, що викладач права повинен вчити студентів дійсному праву, тобто такому, яке застосовують суди; він не повинен приховувати власну точку зору, але водночас розкривати інші точки зору. Природного права не існує, але є правові цінності, спільні для більшості правових систем. Сократичний кейс-метод і збірники судових рішень мають переваги над лекційним викладанням і підручниками, і тому їх слід використовувати. Однак вони не дають загальної картини, а тому потребують доповнення вказівками викладача і читанням текстів. Студентів слід вчити бути критичними. Вони повинні знати, що подекуди судді є активістами, відхиляються від закону та використовують приховані техніки.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Кресін, Олексій Веніамінович (кандидат юридичних наук; доцент; член-кореспондент Міжнародної академії порівняльного права; старший науковий співробітник Інституту держави і права ім. В. М. Корецького НАН України; вчений секретар Української асоціації порівняльного правознавства) \пер.\; Лангдейл, Х. (американский правовед; профессор Гарвардской школы права ; 1826-1956) \о нем\; Суд Европейских сообществ \о нем\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

4.


    Знанецький, В. Ю.
    Використання кейс-методу в процесі професійно-орієнтованого навчання іноземної мови в немовних вищих навчальних закладах / В. Ю. Знанецький // Наук. вісн. Міжнар. гуманітар. ун-ту. Серія "Філологія" : зб. наук. пр. - 2018. - Вип. 37, т. 3. - С. 133–135. - Бібліогр. в кінці ст. - Режим доступу: http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/bitstream/123456789/11386/1/Znatetskiy_2018_37.pdf. - Повний текст. - Режим доступу: http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/handle/123456789/11386. - Зміст
УДК
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

   Вища освіта

   Высшее образование

Кл.слова (ненормовані):
метод ситуаційного аналізу -- метод ситуационного анализа -- навички професійної мови -- навыки профессионального языка -- сучасне навчання -- современное обучение -- методика викладання іноземної мови -- методика преподавания иностранного языка

Перейти к внешнему ресурсу: Повний текст,
Перейти к внешнему ресурсу: Зміст

Знайти схожі

5.


    Костюк, Вікторія (викладач кафедри англійської мови у судноводінні).
    Використання кейс-технологій на занятті з іноземної мови / В. Костюк // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2015. - № 5/6. - С. 47-52. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.26
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Методика викладання учбових предметів

   Образование. Педагогика

   Методика преподавания учебных предметов

Кл.слова (ненормовані):
професійно-орієнтоване спілкування -- профессионально-ориентированное общение -- кейс-технології -- кейс-технологии -- методи активного навчання -- методы активного обучения -- засоби навчання -- средства обучения -- форми навчання -- формы обучения -- учбові предмети -- учебные предметы -- іноземні мови -- иностранные языки -- методика застосування кейс-технологій -- методика применения кейс-технологий -- кейс -- планування етапів заняття -- планирование этапов занятий
Анотація: Розглянуто методику організації навчання іншомовного професійно-орієнтованого спілкування на основі кейс-технологій, реалізація яких має забезпечити високий рівень професійної підготовки майбутніх фахівців. Охарактеризовано особливості їх реалізації в морських навчальних закладах. Доведено, що використання цих технологій сприяє професійному становленню; дає смогу вирішити проблему шляхом аналізу її складових, залучити курсантів до колективного вирішеня професійних питань, активізувати набуті знання з фахових дисциплін, застосувати теоретичні знання на практиці. Наголошено, що робота курсантів з англомовним кейсом допомогає викладачу викликати зацікавленість до вивчення іноземних мов, розвинути креативність, уяву, розумові якості курсантів, уміння усного мовлення, активувати знання лексики та граматики. Підсумовано, що процес опрацювання кейсу мотивує курсантів вивчати англійську мову, сприяє поліпшенню розуміння головної ідеї кейсу, допомогає виявити труднощі, які постають у курсантів під час усного мовлення.


Знайти схожі

6.


   
    Всеукраїнське студентське кейс-змагання з маркетингу // Маркетинг в Україні. - 2014. - № 1-2. - С. 82-83 : ил. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК У21
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
кейс-змагання -- кейс-соревнования -- промисловий маркетинг -- промышленный маркетинг -- спонсорський бюджет -- спонсорский бюджет
Анотація: В НТУУ "КПІ" відбулася фінальна частина Всеукраїнського студентського кейс-змагання з маркетингу.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\\Маркет_в Укр_2014_1-2\13.pdf
Утримувачі документа:
НТБ НТУ "ХПІ"

Дод.точки доступу:
Всеукраїнське студентське кейс-змагання з маркетингі \о нем\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

7.


   
    Всеукраїнське студентське кейс-змагання з маркетингу Rising Industrial Marketing Stars [Текст] // Маркетинг в Україні : Науковий журнал. - 2015. - № 2. - С. 68-69 : ил. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Экономика
   Маркетинг

   Економіка

Кл.слова (ненормовані):
економіка знань -- экономика знаний -- просування послуг -- продвижение услуг -- мотивація споживачів -- мотивация потребителей -- креативність -- креативность -- кейс-змагання -- кейс-соревнования -- студенты -- студенти
Анотація: 18 квітня в Національному технічному університеті України "Київський політехнічний інститут" відбулася фінальна частина ІХ Всеукраїнського студентського кейс-змагання з маркетингу Rising Industrial Marketing Stars, організованого кафедрою промислового маркетингу НТУУ "КПІ".


Дод.точки доступу:
Rising Industrial Marketing Stars, Всеукраїнське студентське кейс-змагання \о них\

Знайти схожі

8.
Шифр: Г607398/2006/1/2
   Журнал

Гуманитарний журнал . - Дніпропетровськ : НГУ, 1999 - . - Періодичність не визначена
2006р. № 1/2
Зміст:
Шабанова, Ю. О. Сучасне світорозуміння: пошуки шляхів еволюційного розвитку / Ю. О. Шабанова. - С.4-11. - Бібліогр. в кінці ст.
Куцепал, С. В. Цінності в умовах глобалізації / С. В. Куцепал. - С.12-16. - Бібліогр. в кінці ст. : табл.
Корх, О. М. Легітимація цінностей індивідуалізму в сучасній вітчизняній філософії / О. М. Корх. - С.17-20
Андреева, Т. А. Трансформации в общественном бытии и ценностные ориентации личности / Т. А. Андреева. - С.21-27. - Библиогр. в конце ст.
Приходько, В. В. Педагогічний вимір антропологічної катастрофи (або про неминучість дійсної реформи вітчизняної вищої школи) / В. В. Приходько. - С.28-34. - Бібліогр. в кінці ст.
Панфілов, В. О. Модель духовної творчості в працях І. О. Ільїна та С. Л. Франка / В. О. Панфілов. - С.35-42. - Бібліогр. в кінці ст.
Громов, В. Е. Философия трансцендентного как источник духовных ориентиров для общества / В. Е. Громов. - С.43-49. - Библиогр. в конце ст.
Малівський, А. М. Спадщина Рене Декарта в контексті шукань гуманістичної раціональності / А. М. Малівський. - С.50-55. - Бібліогр. в кінці ст.
Халапсис, А. В. Проблемы и перспективы духовного пути Запада / А. В. Халапсис. - С.56-60. - Библиогр. в конце ст.
Жижченко, В. П. Філософські аспекти рідної української національної віри / В. П. Жижченко. - С.61-64. - Бібліогр. в кінці ст.
Бледнов, И. В. Тропами мудрости Платона / И. В. Бледнов, В. В. Мухин. - С.65-71. - Библиогр. в конце ст.
Тарасова, Н. Ю. Соціокультурне ідентифікування суспільства: системно-динамічний вимір / Н. Ю. Тарасова. - С.72-79. - Бібліогр. в кінці ст.
Фаріон, О. О. Феноменологія гуманістично-екзистенційних ідей В. І. Шинкарука / О. О. Фаріон. - С.80-84. - Бібліогр. в кінці ст.
Ярош, О. М. Від Середньовіччя до Нового Часу в контексті філософії Ніколи Кузанського / О. М. Ярош. - С.85-90. - Бібліогр. в кінці ст.
Метилка, Д. В. Проблемы понимания насилия / Д. В. Метилка. - С.91-95. - Библиогр. в конце ст.
Журавлёв, В. И. Постфридмановская научная картина мира: перспективы развития / В. И. Журавлёв. - С.96-101. - Библиогр. в конце ст.
Мурашкин, М. Г. Природа человека и праукраинские истоки божественного / М. Г. Мурашкин. - С.102-106. - Библиогр. в конце ст.
Скворцов, С. Ю. Экономика "впечатлений" и образованность современного человека / С. Ю. Скворцов. - С.107-110. - Библиогр. в конце ст. : табл.
Журавльова, Т. В. Первинна цілісність часу як фон для темпоральності людського існування / Т. В. Журавльова. - С.111-116. - Бібліогр. в кінці ст.
Котов, Ж. В. Философия как школа самостоятельного мышления? / Ж. В. Котов. - С.117-120. - Библиогр. в конце ст.
Климова, А. В. Зависимость целостности мировоззрения от влияния культурной традиции в понимании пространства и времени / А. В. Климова. - С.121-127. - Библиогр. в конце ст.
Петинова, О. Б. Аксіологічні вчення стародавнього світу в реаліях сучасності / О. Б. Петинова. - С.128-133. - Бібліогр. в кінці ст.
Петрушин, А. А. "Непонимание" как философско-социологическая проблема / А. А. Петрушин. - С.134-136
Леонідова, К. В. Релігійно-магічні уявлення в антропосоціогенезі первісної людини / К. В. Леонідова. - С.137-142. - Бібліогр. в кінці ст.
Мішалова, О. В. Історичний наратив: аспекти дослідження / О. В. Мішалова. - С.143-148. - Бібліогр. в кінці ст.
Шатохина, Н. П. Сознание в контексте проблем целостного мышления / Н. П. Шатохина. - С.149-154. - Библиогр. в конце ст.
Лысак, И. М. Непонимание прошлого: рождение этики / И. М. Лысак. - С.155-159. - Библиогр. в конце ст.
Хмель, В. В. Эволюция современного государства в контексте соотношения гражданского общества и государства в современной французской философии / В. В. Хмель. - С.160-166. - Библиогр. в конце ст.
Ковалевич, В. В. Как в современном украинском обществе подчинить политику жизни? / В. В. Ковалевич. - С.167-173. - Библиогр. в конце ст.
Ростецька, С. І. Взаємозв'язок політичної системи та динаміки політичних конфліктів / С. І. Ростецька. - С.174-180. - Бібліогр. в кінці ст.
Айтов, С. Ш. Историческая антропология и изучение социально-политических процессов / С. Ш. Айтов. - С.181-184. - Библиогр. в конце ст.
Скловський, І. Метафізика національної ідеї: міф чи реальність? / І. Скловський. - С.185-195. - Бібліогр. в кінці ст.
Дулин, П. Г. Актуальность синергетической методологии в контексте проблем и перспектив консолидации / П. Г. Дулин. - С.196-202. - Библиогр. в конце ст.
Мосюкова, Н. Г. Український етногенез та проблеми сьогодення / Н. Г. Мосюкова. - С.203-205. - Бібліогр. в кінці ст.
Пазиніч, Ю. М. Ідеологічні орієнтири української еліти при розбудові державності (екскурс у першу чверть XVIII ст.) / Ю. М. Пазиніч. - С.206-209. - Бібліогр. в кінці ст.
Захарчук, О. Ф. Шпенглер как сторонник иерархической структуры общества / О. Ф. Захарчук. - С.210-215. - Библиогр. в конце ст.
Стародубцева, І. В. До питання щодо методології вивчення інтелігенції Донбасу другої половини ХІХ - початку ХХ століття / І. В. Стародубцева. - С.216-221. - Бібліогр. в кінці ст.
Чернова, Л. Є. Діалектика етнічності: в минулому та сучасності / Л. Є. Чернова. - С.222-225. - Бібліогр. в кінці ст.
Гавяда, В. В. Духовна криза і сучасна освіта / В. В. Гавяда, Л. І. Осипова. - С.226-228. - Бібліогр. в кінці ст.
Димитрова, В. Ф. Екологічна свідомість у структурі суспільної свідомості / В. Ф. Димитрова. - С.229-233. - Бібліогр. в кінці ст. : табл.
Дичковська, О. Я. Система вищої освіти в Україні та Польщі / О. Я. Дичковська. - С.234-235. - Бібліогр. в кінці ст.
Складановська, М. Г. Концепція сталого розвитку суспільства і проблеми екологічної освіти / М. Г. Складановська. - С.236-239. - Бібліогр. в кінці ст.
Романенко, К. М. Євроінтеграційний контекст забезпечення права на освіту в Україні / К. М. Романенко. - С.240-245. - Бібліогр. в кінці ст.
Піценко, С. В. Підвищення пізнавальної діяльності студентів на основі використання кейс-технології / С. В. Піценко. - С.246-250. - Бібліогр. в кінці ст. : іл., а-табл.
Хмель, Т. В. Функционирование виртуальных сообществ социально-гуманитарного профиля в Интернет / Т. В. Хмель. - С.251-253. - Библиогр. в конце ст.
Кравцов, Ю. С. Социология социальной коммуникации как коммуникативная теория общества / Ю. С. Кравцов. - С.254-259. - Библиогр. в конце ст.
Мисик, И. Г. Когнитивный подход в общенаучном и исследовательском пространстве (к проблеме лингвистического времени) / И. Г. Мисик. - С.260-266. - Библиогр. в конце ст.
Суріна, Г. Ю. Деякі причини актуалізації неоміфологічної свідомості у постмодерністському сьогоденні / Г. Ю. Суріна. - С.267-271. - Бібліогр. в кінці ст.
Соколова, Є. В. Інформатизація суспільства як філософська проблема / Є. В. Соколова. - С.272-275. - Бібліогр. в кінці ст.
Є примірники у відділах:
АНЛ Прим. 1 - (вільний)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

9.


    Потапчук, Тетяна (координатор з виховної роботи "Музично-педагогічної освіти" Рівненського державного гуманітарного університету; доктор педагогічних наук; професор).
    Експериментальна перевірка педагогічних умов формування у майбутніх учителів музичного мистецтва позитивного ставлення до занять у хоровому класі / Т. Потапчук // Вища школа : науково-практичне видання. - 2015. - № 11/12. - С. 85-97. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74р
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Педагогічна освіта

   Образование. Педагогика

   Педагогическое образование

Кл.слова (ненормовані):
педагогічні умови -- педагогические условия -- майбутні вчителі музичного мистецтва -- будущие учителя музыкального искусства -- навчальне спілкування -- учебное общение -- навчальня співпраця студентів -- учебное содружество студентов -- інтерактивні методи навчання -- интерактивные методы обучения -- емоційний зміст навчання -- эмоциональное содержание обучения -- хорове мистецтво -- хоровое искусство -- позитивне ставлення до навчання -- позитивное отношение к обучению -- виконавська практика -- исполнительская практика -- виконавство -- исполнительство -- спільні навчальні дії -- совместные учебные действия -- робота в парах -- работа в парах -- робота у трійках -- работа в тройках -- карусель -- робота у малих групах -- работа в малых группах -- акваріум -- аквариум -- незакінчене рішення -- незаконченное решение -- кейс-метод
Анотація: Теоретично обгрунтовано педагогічні умови формування у майбутніх учителів музичного мистецтва позитивного ставлення до навчання, а саме: гуманізація навчального спілкування; організація навчальної співпраці; запровадження інтерактивних методів у процесі навчання; насичення процесу навчання емоційним змістом. Упровадження розроблених нами педагогічних умов позитивно вплинуло на формування у майбутніх вчителів музичного мистецтва позитивного ставлення до навчання у хоровому класі. Звернення до хорової творчості зумовлюються тим, що хоровий спів відкриває можливості для творчої реалізації та самовизначення людини у світі, осягнення гармонії зі світом. Хорове мистецтво містить цінні ідеї й століттями перевірений досвід виховання. Вивчення цього досвіду і використання сучасних надбань хорової творчості розглядали як вагомий засіб формування у майбутніх вчителів музичного мистецтва позитивного ставлення до навчання.

Утримувачі документа:
КЗК "ДОУНБ"

Знайти схожі

10.


    Кузнєцова, Олена (учитель української мови та літератури Малинської школи І-ІІІ ступенів № 5; м. Малин; Житомирська область).
    Застосування методу аналізу ситуацій (case-study) для формування самостійності учнів на уроках [Текст] / О. Кузнєцова // Всесвітня література в школах України : Щомісячний науково-методичний журнал. - 2018. - № 4. - С. 18-19. - Библиогр.: с. 19. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
Рубрики: Теорія і методика навчання
   Теория и методика обучения

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
інтерактивні методи навчання -- интерактивные методы обучения -- метод аналізу ситуації -- метод анализа ситуации -- метод case-study -- кейс-технології -- кейс-технологии -- сучасні системи освіти -- современные системы образования
Анотація: Застосування методу аналізу ситуацій (сase-study) для формування самостійності учнів на уроках як інтерактивна форма навчання.

Утримувачі документа:
Дніпропетровська обласна бібліотека для молоді імені М. Свєтлова
Є примірники у відділах:
ЧЗ (30.04.2018р. - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

 1-10    11-20   21-25 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)