Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=капитал бренда<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 65.011в7
Автор(и) : Мальцева, Анна Андреевна (кандидат экономических наук; доцент; директор по науке Методического центра прикладного изучения инновационной активности им. Е.А.Лурия (Тверь ИнноЦентр) Тверского государственного университета; г.Тверь; Россия), Монахов, Игорь Анатолиевич
Назва : Развитие теоретических представлений об интеллектуальном капитале в условиях динамической трансформации экономики
Місце публікування : Актуальні проблеми економіки: Науковий економічний журнал/ Нац. академія управління. - Київ: ВНЗ "Національна академія управління", 2014. - № 11. - С. 16-33: табл., граф., схем.
Примітки : Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК : 65.011в7
Предметні рубрики: Экономика
Економіка
Факторы общественного воспроизводства
Фактори суспільного відтворення
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): динамические трансформации--динамічні трансформації--имиджевый капитал--іміджевий капітал--инвестиционная избирательность--інвестиційна вибірковість--интеллектуальный капитал--інтелектуальний капітал--инфраструктурный капитал--інфраструктурний капітал--капитал бренда--капітал бренду--капитал интеллектуальной собственности--капітал інтелектуальної власності--клиентский капитал--клієнтський капітал--репутационный капитал--репутаційний капітал--системное классифицирование--системне класифікування--теоретические концепции--теоретичні концепції--управленческая методология--управлінська методологія--человеческий капитал--людський капітал--экономика знаний--економіка знань--экономическая динамика--економічна динаміка
Анотація: Представлен критический анализ современных теоретических представлений об интеллектуальном капитале как базисе экономики знаний. Предлагаемые структурная основа и классификация капитала разработаны в результате теоретического контент-анализа обширной источниковой базы и позволяют в случае приложения новых знаний к объекту исследования получить принципиально новые формы и методы управления интеллектуальным капиталом, обосновать избирательность инвестиций в его формирование и развитие.
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 65.42(5МАЛ)г-5
Автор(и) : Мок Кім Ман Менді (провідний викладач Університету Нілаї; Малайзія)
Назва : Цінність імені бренду : приклад застосування моделі Аакера
Місце публікування : Актуальні проблеми економіки: Науковий економічний журнал/ Нац. академія управління. - Київ: ВНЗ "Національна академія управління", 2016. - № 4. - С. 120-125
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою.В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК : 65.42(5МАЛ)г-5
Предметні рубрики: Экономика
Економіка
Экономика торговли
Економіка торгівлі
Географіч. рубрики: Малайзия
Малайзія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): аакера модель--брендинг--брендінг--теория маркетинга--теорія маркетингу--бренды стран--бренди країн--имена брендоа--імена брендів--капитал бренда--капітал бренду--концептуальные подходы--концептуальні підходи--логотипы--логотипи--миссия брендов--місія брендів--модель аакера--оценочная методология--оціночна методологія--позитивный имидж--позитивний імідж--потребительские ценности--споживчі цінності--слоганы--слогани--узнаваемые бренды--впізнавані бренди
Анотація: Описано важливість капіталізації цінності імені бренду, а також роль моделі Аакера, альтернативних підходів до брендингу та оцінювання іміджу при аналізі та побудові сильного бренду. Розглянуто три складові образу бренду — ім'я, лого та слоган — які разом мають генерувати позитивний результат щодо впізнаваност ібренду та формування іміджу у відповідності до бачення та місії.
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)