Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=капитал бренда<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
2
Показані документи
с 1 за 2
1.
Форма документа
: Стаття із журналу
Шифр видання
: 65.011в7
Автор(и)
: Мальцева, Анна Андреевна (кандидат экономических наук; доцент; директор по науке Методического центра прикладного изучения инновационной активности им. Е.А.Лурия (Тверь ИнноЦентр) Тверского государственного университета; г.Тверь; Россия), Монахов, Игорь Анатолиевич
Назва
: Развитие теоретических представлений об интеллектуальном капитале в условиях динамической трансформации экономики
Місце публікування
: Актуальні проблеми економіки: Науковий економічний журнал/ Нац. академія управління. - Київ: ВНЗ "Національна академія управління", 2014. - № 11. - С. 16-33: табл., граф., схем.
Примітки
: Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК
: 65.011в7
Предметні рубрики:
Экономика
Економіка
Факторы общественного воспроизводства
Фактори суспільного відтворення
Ключові слова
(''Вільн.індекс.''): динамические трансформации--динамічні трансформації--имиджевый капитал--іміджевий капітал--инвестиционная избирательность--інвестиційна вибірковість--интеллектуальный капитал--інтелектуальний капітал--инфраструктурный капитал--інфраструктурний капітал--
капитал бренда
--капітал бренду--капитал интеллектуальной собственности--капітал інтелектуальної власності--клиентский капитал--клієнтський капітал--репутационный капитал--репутаційний капітал--системное классифицирование--системне класифікування--теоретические концепции--теоретичні концепції--управленческая методология--управлінська методологія--человеческий капитал--людський капітал--экономика знаний--економіка знань--экономическая динамика--економічна динаміка
Анотація:
Представлен критический анализ современных теоретических представлений об интеллектуальном капитале как базисе экономики знаний. Предлагаемые структурная основа и классификация капитала разработаны в результате теоретического контент-анализа обширной источниковой базы и позволяют в случае приложения новых знаний к объекту исследования получить принципиально новые формы и методы управления интеллектуальным капиталом, обосновать избирательность инвестиций в его формирование и развитие.
Знайти схожі
2.
Форма документа
: Стаття із журналу
Шифр видання
: 65.42(5МАЛ)г-5
Автор(и)
: Мок Кім Ман Менді (провідний викладач Університету Нілаї; Малайзія)
Назва
: Цінність імені бренду : приклад застосування моделі Аакера
Місце публікування
: Актуальні проблеми економіки: Науковий економічний журнал/ Нац. академія управління. - Київ: ВНЗ "Національна академія управління", 2016. - № 4. - С. 120-125
Примітки
: Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою.В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК
: 65.42(5МАЛ)г-5
Предметні рубрики:
Экономика
Економіка
Экономика торговли
Економіка торгівлі
Географіч. рубрики:
Малайзия
Малайзія
Ключові слова
(''Вільн.індекс.''): аакера модель--брендинг--брендінг--теория маркетинга--теорія маркетингу--бренды стран--бренди країн--имена брендоа--імена брендів--
капитал бренда
--капітал бренду--концептуальные подходы--концептуальні підходи--логотипы--логотипи--миссия брендов--місія брендів--модель аакера--оценочная методология--оціночна методологія--позитивный имидж--позитивний імідж--потребительские ценности--споживчі цінності--слоганы--слогани--узнаваемые бренды--впізнавані бренди
Анотація:
Описано важливість капіталізації цінності імені бренду, а також роль моделі Аакера, альтернативних підходів до брендингу та оцінювання іміджу при аналізі та побудові сильного бренду. Розглянуто три складові образу бренду — ім'я, лого та слоган — які разом мають генерувати позитивний результат щодо впізнаваност ібренду та формування іміджу у відповідності до бачення та місії.
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)