Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Каталог книг (1)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=история рекламы<.>
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Орєхова, Світлана Євгенівна (кандидат історичних наук; доцент Маріупольського державного університету)
Назва : Реклама доброчинності на поштових марках Російської імперії
Місце публікування : Грані: Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2012. - № 12. - С. 18-21 (Шифр Г2/2012/12)
Примітки : Література : С.21 : 13 назв
УДК : 94(477)"1904/1917"
ББК : 63.3(2)5
Предметні рубрики: Історія, 20 ст. поч.
История, 20 ст. нач.
Географіч. рубрики: Російська імперія
Российская империя
Анотація: На основі проведеного аналізу введення в обіг поштових доброчинних марок розглядається вплив рекламно-інформаційного чинника на ефективність діяльності доброчинних організацій та товариств.
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Іванова, Ірина (кандидат філологічних наук)
Назва : Шевченкове слово в українській рекламній творчості
Місце публікування : Дивослово: щомісячний науково-методичний журнал Міністерства освіти і науки України. - Київ: ТОВ "редакція журналу "Дивослово", 2014. - №10. - С. 43-46: ил. - ISSN 0130-5263. - ISSN 0130-5263
Примітки : Бібліогр.: с. 46. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК : 83.3(4 укр)
Предметні рубрики: Українська література
Реклама
Украинская литература
Географіч. рубрики: Україна
Украина
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): агитационные плакаты--агитация--агітаційні плакати--агітація--використання літературних творів у рекламі--використання художніх творів у рекламі--использование литературных произведений в рекламе--использование художественных произведений в рекламе--история рекламы--комерційна реклама--коммерческая реклама--мова реклами--писатели украины--письменники україни--политическая реклама--політична реклама--реклама в украине--реклама в україні--рекламні комунікації--рекламные коммуникации--рекламные плакаты--рекламні плакати--социальная реклама--соціальна реклама--шевченкове слово--цитирование в рекламе--цитування в рекламі--язык рекламы--історія реклами
Анотація: Аналіз використання особи та творчості Т. Г. Шевченка в рекламі в Україні.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Дивослово_2014_10\11.pdf
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Согорін А. А. (Класичний приватний університет; Запоріжжя)
Назва : Особливості соціально-культурного впливу реклами на розвиток суспільства на шляху її історичного розвитку
Місце публікування : Грані: Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - Д.: Дніпропетровський нац. ун-т, Центр соц.-політ.досліджень, 2015. - №12/1. - С. 91-95
Примітки : Література : 9 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК : 316
ББК : 60.524.224
Предметні рубрики: Соціологія
Социология
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): история рекламы--історія реклами--реклама--социология коммуникаций--социология рекламы--соціологія комунікацій--соціологія реклами--перші рекламні оголошення--первые рекламные объявления
Анотація: Автор аналізує основи соціально-культурного впливу реклами на розвиток суспільства з точки зору історії реклами.
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Москаленко І. В., Кугай Т. А., Бистрякова В. Н., Басанець О. П., Чернявький К. В.
Назва : Роль та функція зовнішньої реклами в структурі сучасного міста
Місце публікування : Технології та дизайн. - 2017. - № 2
Примітки : В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ISSN: 2304-2605
УДК : 339.138
Предметні рубрики: Экономика
Економіка
Маркетинг
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): зовнішня реклама--наружная реклама--внешняя реклама--візуальна реклама--визуальная реклама--історія реклами--история рекламы--історія зовнішньої реклами--история внешней рекламы--рекламна діяльність--рекламная деятельность--рекламні оголошення--рекламные объявления
Анотація: Стаття виступає прямим зверненням до всього суспільства, і саме до «майстрів» реклами, що може сприяти конкретним обдуманим діям перед тим, як розповсюджувати по всій країні неграмотну та некоректну рекламу. Реклама стане успішнішою, лаконічною та приємною до сприйняття зору. І головне – вона почне рахуватися з пам’ятками архітектури та сучасними будівлями та спорудами.статья выступает в качестве прямого обращения ко всему обществу, и именно к «мастерам» рекламы, которое может способствовать конкретным обдуманным действиям перед тем, как распространять по всей стране неграмотную и некорректную рекламу. Реклама станет успешнее, лаконичной и приятной к восприятию зрения. И главное – она начнет считаться с достопримечательностями архитектуры и современными зданиями и сооружениями.The article serves as a direct appeal to the whole society, and that the «masters» of advertising that can promote advised to concrete action before the spread across the country are not competent and malicious advertisements. Advertising will become even more successful, concise and pleasant to the perception of view. And most importantly – it will begin to reckon with monuments and modern buildings and structures.
Перейти к внешнему ресурсу: \\New\textlok\Технології_та_дизайн_2017_02\4.pdf
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)