Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=информация и образование<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Луговий В. І.
Назва : Інформація як чинник організації людини: теоретико-методологічний аспект
Місце публікування : Педагогіка і психологія: Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - К.: АПН України, 2011. - № 2. - С. 14-21
Примітки : Бібліографія : С.19-21 : 23 назви. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК : 371.3
ББК : 74.202
Предметні рубрики: Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Анотація: Проаналізовано сутність інформації, її організуючий, розвиваючий вплив на людину. Показано, що соціально-культурна інформація розкладається на п'ять видів: знання, цінності, проекти, консенсуси та художні образи, які детермінують відповідні педагогічн і технології ії опанування. Аргументовано, що розвиток інформаційно-комунікаційних технологій зумовлює зміну освітньої парадигми.
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Слюсаревський М. М.
Назва : Медіаорієнтаційна функція освіти як відповідь на виклики інформаційної доби
Місце публікування : Педагогіка і психологія: Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - К.: АПН України, 2013. - № 2. - С. 18-28
Примітки : Література : С.27-28 : 28 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК : 371
ББК : 74.04
Предметні рубрики: Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Анотація: Запропоновано розглядати медіаосвіту як точку, в якій сходяться найгостріші проблеми сучасного світу, сучасних медійних практик і сучасної освіти. Щоб усвідомити всю повноту змісту, мети й завдань медіаосвіти, автор шукає відповіді на запитання: "Що ві - дбувається з сучасним світом?", "Що відбувається у сфері сучасних медіа?", "Що відбувається з освітою?" і обгрунтовує медіаорієнтаційну функцію освіти як таку, що має пронизувати увесь навчально-виховний процес як найважливіший спосіб інституціалізаці ї цієї функції.
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)