Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=информационные технологии в образовании<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
34
Показані документи
с 1 за 10
1-10
11-20
21-30
31-34
>
1.
Smolov, Oleg
(research associate of the Crimean branch of the NRIUSWH).
Nationwide certification project of ukrainian languege and ukrainian studies proficiency level as a result of NRIUSWH research and the prospects of ucrainian education development [Текст] / O. Smolov> // Українознавство : науковий громадсько-політичний культурно-мистецький релігійно-філософський педагогічний журнал. - 2012. -
№ 3
. - P96-101. - Библиогр.: с. 100. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 2227-5959
ББК
74.268.1(4Укр)
Рубрики:
Методика викладання української мови
Методика преподавания украинского языка
Україна
Украина
Кл.слова (ненормовані):
natiowide ukrainian language certification
--
B2 proficiency in Ukraine
--
electronic teaching system
--
ETS
--
universal education system "KSL"
--
ukrainian education development
--
ukrainian education
--
teaching of ukrainian language
--
ukrainian studies
--
external monitoring of quality of education in Ukraine
--
integration of Ukraine into world community
--
information-based society
--
computerised form of tests
--
information-based technologies of education
--
загальнодержавна сертифікація української мови
--
рівень володіння українською мовою В2
--
електронний навчально-методичний комплекс
--
ЕНМК
--
універсальний освітній програмний комплекс "KSL"
--
розвиток освіти в Україні
--
освіта в Україні
--
викладання української мови
--
українознавство
--
зовнішнє незалежне оцінювання
--
інтеграція України у світову спільноту
--
інформаційне суспільство
--
комп`ютеризовані форми тестування
--
інформаційні технології в освіті
--
общегосударственная сертификация украинского языка
--
уровень владения украинским языком В2
--
электронний учебно-методический комплекс
--
ЭНУК
--
универсальный образовательный комплекс "KSL"
--
развитие образования в Украине
--
образование в Украине
--
преподавание украинского языка
--
украиноведение
--
внешнее независимое тестирование
--
интеграция Украины в мировое сообщество
--
информационное общество
--
компьютерные формы тестирования
--
информационные технологии в образовании
Анотація:
Висвітлено пропозиції ННДІУВІ щодо запровадження єдиної компьютеризованої системи оцінки рівня володіння українською мовою, яка має удосконалити оцінювання рівня розвитку освіти в україні та спростити входження України у світову спільноту.
Утримувачі документа:
ОБМ ім. М. Свєтлова
Є примірники у відділах:
ЧЗ (10.12.2012р. - Б.ц.) (вільний)
Знайти схожі
>
2.
Буднік, Анжела
(кандидат педагогічних наук; викладач Південноукраїнського національного педагогічного університету ім. К. Д. Ушинського).
Методика використання мультимедійних засобів навчання під час вивчення кінодраматургії у вищій школі / А. Буднік, І. Хижняк> // Українська література в загальноосвітній школі : науково-методичний журнал. - 2012. -
№ 10
. - С. 21-26. - Література : С.26 : 4 назви. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
821.161.2
ББК
83.3(4Укр)
Рубрики:
Літературознавство
Литературоведение
Кл.слова (ненормовані):
информационные технологии в образовании
--
інформаційні технології в освіті
--
кінодраматургія
--
методика викладання української літератури
--
методика преподавания украинской литературы
--
мультимедийные методы обучения
--
мультимедийные средства обучения
--
мультимедійні засоби навчання
--
украинская драматургия
--
украинская кинодраматурия
--
украинская литература
--
українська драматургія
--
українська література
Анотація:
Описано доцільність використання мультимедійних технологій. Особливу увагу приділено класифікації мультимедійних матеріалів та особливостям їх використання.
Дод.точки доступу:
Хижняк, Ірина
Знайти схожі
>
3.
Волинський, В. П.
Визначення змістових ознак поняття "аудіовізуальні електронні засоби навчання" / В. П. Волинський> // Педагогіка і психологія. - 2011. -
№ 4
. - С. 97-106. - Література : С.106 : 3 назви. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
37.013
ББК
74.00
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Кл.слова (ненормовані):
аудиовизуальные средства обучения
--
аудіовізуальні засоби навчання
--
електронні засоби навчання
--
засоби навчання
--
информационные технологии в образовании
--
інформаційні технології в освіті
--
мультимедийные средства обучения
--
мультимедійні засоби навчання
--
средства обучения
--
электронные средства обучения
Анотація:
На основі аналізу інформаційних і техніко-комунікативних можливостей аудіовізуальних електронних засобів у подачі навчального матеріалу та організації діяльності учнів визначено перелік змістових ознак, які потрібно враховувати у формулюванні поняття " аудіовізуальні електронні засоби навчання".
Знайти схожі
>
4.
Гуржій, А. М.
Технологія створення аудіовізуальних електронних засобів / А. М. Гуржій, Л. П. Ткачова, В. П. Волинський> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2013. -
№ 2
. - С. 66-72. - Література : С.72 : 5 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
^A371.3
ББК
74.202
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Кл.слова (ненормовані):
АВЕЗ
--
автономні мультимедійні засоби навчання
--
автономные мультимедийные средства обучения
--
АВЭС
--
аудиовизуальные средства обучения
--
аудиовизуальные электронные средства
--
аудіовізуальні електронні засоби
--
аудіовізуальні засоби навчання
--
засоби навчання
--
информационные технологии в образовании
--
інформаційні технології в освіті
--
компьютерные технологии в образовании
--
мультимедійні засоби навчання
--
образование в Украине
--
освіта в Україні
--
программно-педагогическое обеспечение
--
програмно-педагогічне забезпечення
--
средства обучения
--
технические средства обучения
--
технічні засоби навчання
--
технологии обучения
--
технології навчання
Анотація:
Визначено змістові ознаки організаційних, педагогічних, технічних вимог, які потребно реалізувати в процесі створення аудіовізуальних електронних засобів як автономних мультимедійних засобів навчання, а також технологію практичної реалізації вимог.
Утримувачі документа:
НБ ДНУ
Дод.точки доступу:
Ткачова, Л. П.; Волинський, В. П.
Знайти схожі
>
5.
Дидактичне призначення і
роль аудіовізуальних електронних засобів як автономних мультимедійних засобів навчання / А. М. Гуржій [та інші]> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2015. -
№ 4
. - С. 51-60. - Література : 7 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
371.3
ББК
74.202
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Кл.слова (ненормовані):
автономні мультимедійні засоби навчання
--
автономные мультимедийные средства обучения
--
аудиовизуальные средства обучения
--
аудиовизуальные электронные средства обучения
--
аудіовізуальні засоби навчання
--
дидактика
--
електронні засоби навчання
--
засоби навчання
--
информационные технологии в образовании
--
інформаційні технології в освіті
--
мультимедийные средства обучения
--
мультимедійні засоби навчання
--
средства обучения
--
электронные средства обучения
Анотація:
На основі аналізу теорії і практики використання аудіовізуальних електронних засобів та результатів експериментальних досліджень визначено зміст і актуальність проблеми визначення їх інформаційно-педагогічних можливостей, зокрем а дидактичної ролі і призначення. Акцентовано увагу на тому, що розв'язувати згадану проблему потрібно на основі виконання таких завдань: визначення дидактичної ролі і призначення аудіовізуальних електронних засобів як автоно мних мультимедійних засобів навчання у підвищенні рівня унаочнення процесу навчання, його інтенсифікації та раціоналізації; встановлення рівнозначності між особливостями подачі та пояснення навчального матеріалу з використанням а удіовізуальних електронних засобів навчання і пізнавальними можливостями учнів.
Перейти к внешнему ресурсу:
\\tower-2008\textlok\Адвокат\\Пед_псих_2015_4\8.pdf
Дод.точки доступу:
Гуржій, А. М.; Волинський, В. П.; Чорноус, А. В. ; Красовський, О. С.; Топузов, М. О.
Знайти схожі
>
6.
Добровська, Л. М.
Електронний навчально-методичний комплекс як засіб пізнання та організації навчання в технічних ВНЗ / Л. М. Добровська> // Педагогіка і психологія. - 2011. -
№ 3
. - С. 32-41. - Бібліографія : С.40-41 : 10 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
378
ББК
74.58
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Україна
Украина
Кл.слова (ненормовані):
вища освіта
--
высшее образование
--
електронний навчально-методичний комплекс
--
ЕНМК
--
информационные технологии
--
информационные технологии в образовании
--
інформаційні технології
--
інформаційні технології в освіті
--
навчально-методичний комплекс
--
навчання в вузі
--
образование Украины
--
обучение в вузе
--
технические вузы
--
техническое образование
--
технічна освіта
--
технічні вузи
--
технологии обучения
--
технології навчання
--
учебно-методический комплекс
--
электронный учебно-методический комплекс
--
ЭУМК
Анотація:
Узагальнено результати власного дослідження з метою визначення властивостей та основних складових електронних навчально-методичних комплексів (ЕНМК). Визначено, що їх застосування позитивно впливає на розвиток інтелектуального потенціалу студентів, фо рмування вмінь самостійного здобуття знань, здійснення інформаційно-навчальної дослідницької діяльності, а отже, сприяє підвищенню ефективності навчального процесу в технічному ВНЗ і якості професійної освіти майбутніх інженерів загалом.
Знайти схожі
>
7.
Дрок, П. В.
(кандидат історичних наук; старший викладач кафедри документознавства фінансово-гуманітарного факультету Переяслав-Хмельницького ДПУ ім. Г. Сковороди).
Використання технічних засобів у навчанні студентів документознавців / П. В. Дрок> // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2017/1. -
№ 12
. - С. 83-89. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
378.016:002.1]:004
ББК
74.58
Рубрики:
Образование
Освіта
Высшее профессиональное образование
Вища професійна освіта
Кл.слова (ненормовані):
информационная деятельность
--
інформаційна діяльність
--
документоведение
--
документознавство
--
информационно-технологические средства образования
--
інформаційно-технологічні засоби освіти
--
інформаційні технології в освіті
--
информационные технологии в образовании
--
компетентностный подход
--
компетентнісний підхід
--
образовательная деятельность
--
освітня діяльність
--
обучающие технологии
--
навчаючі технології
--
педагогические инновации
--
педагогічні інновації
--
профессиональная подготовка
--
професійна підготовка
--
профессиональные стандарты
--
професійні стандарти
--
студенты-документоведы
--
студенти-документознавці
--
технические средства
--
технічні засоби
--
учебный процесс
--
навчальний процес
Анотація:
Предметом дослідження є теоретичний аспект використання технічних засобів у навчанні студентів документознавців. Метою дослідження є пошук методів вдосконалення вітчизняних технічних засобів у навчанні студентів документознавців. У дослідженні застосовано сукупність наукових методів і підходів, у т. ч. системний, структурний, порівняльний, факторний, що дозволило реалізувати концептуальну єдність дослідження. Як результ визначено особливості реалізації вітчизняної інформаційної діяльності та методів вдосконалення вітчизняних технічних засобів у навчанні студентів документознавців. Зрроблено висновки, що розвиток технічних засобів у навчанні студентів документознавців - це постійні нововведення в діяльність навчально-виховних закладів та сферу документознавства, в на-вчально-виховний процес - є тією нагальною потребою, без задоволення якої вона втратить взаємозв'язок з життям, загубить свій творчий потенціал, перетвориться в рутинну справу, не потрібну ні суспільству, ні особистості. Життя вимагає інтенсифікації пошуку, експериментування, введення новітніх технологій, застосування нових засобів навчання. Разом з тим, реалізація цих вимог не може здійснюватись хаотично, безсистемно, непродумано й без урахування того педагогічного досвіду, який в минулому приводив до відомих, а в багатьох випадках і до видатних пе-дагогічних успіхів. У ряді підходів цей досвід не втратив свого значення ще й сьогодні. Зрозуміло, що інновації мають розгортатись з урахуванням минулого досвіду, а не ігноруючи його. В основі інноваційного розвитку освіти мають знаходитись педагогічна, ширше - соціогуманітарні науки (філософія, політологія, соціологія тощо), які як і в інших галузях суспільного виробництва, про-кладають дорогу практиці. Зважаючи на це ми й обрали проблему інноваційного розвитку у якості об'єкта самостійного теоретичного аналізу
Утримувачі документа:
ДЦГБ
Знайти схожі
>
8.
Иващенко, Валерий Петрович
(первый проректор Национальной металлургической академии Украины; г.Днепропетровск; Украина; доктор технических наук; профессор).
Некоторые аспекты развития и применения средств мобильного обучения / В. П. Иващенко, Г. Г. Швачич, А,Н. -о. Алишов> // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2013. -
№ 12
. - С. 227-234 : ил., схем. - Библиогр. в конце ст. - Материал подготовлен на основе доклада на 12-м международном научном семинаре "Современные проблемы информатики в управлении, экономике, образовании и экологии" (1-5 июля 2013 г.; Свитязь-Киев). - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
ББК
74.58(0)с
Рубрики:
Образование
Освіта
Высшее образование
Вища освіта
Украина
Україна
Днепропетровск
Дніпропетровськ
Кл.слова (ненормовані):
методическое обеспечение
--
методичне забезпечення
--
коммуникационные технологии в образовании
--
комунікаційні технології в освіті
--
мобильное обучение
--
мобільне навчання
--
дистанционное обучение
--
дистанційне навчання
--
модель среды обучения
--
модель середовища навчання
--
технические средства
--
технічні засоби
--
учебный процесс
--
навчальний процес
--
інформаційні технології в освіті
--
информационные технологии в образовании
Анотація:
Рассмотрены особенности применения мобильного обучения в учебном процессе. Проанализированы модели построения среды обучения, рекомендованы технические средства. Раскрыты особенности формирования современного методического обеспечения.
Перейти к внешнему ресурсу:
\\tower-2008\textlok\Адвокат\Акт_пробл_економ_2013_12\30.pdf
Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23
Дод.точки доступу:
Швачич, Геннадий Григорьевич (заведующий кафедрой прикладной математики и вычислительной техники Национальной металлургической академии Украины; г.Днепропетровск; Украина; доктор технических наук; доцент); Алишов, Анар Надир-оглы (главный научный сотрудник Института кибернетики имени В.М.Глушкова НАН Украины; г.Киев; Украина); Пронин, А. (заместитель директора Департамента управления делами Минэкономразвития РФ) \о нем\; Смолин, О. (заместитель председателя комитета Госдумы РФ по образованию) \о нем\; Хван, Д.-Дж. (доктор наук в области вычислительной техники Национального университета Сеула) \о нем\; днепропетровский автор, о Днепропетровске; Национальная металлургическая академия Украины \о ней\; Современные проблемы информатики в управлении, экономике, образовании и экологии, международный научный семинар \о нем\
Знайти схожі
>
9.
Каленюк, Ірина Сергіївна
(професор; доктор економічних наук; головний науковий співробітник відділу соціальної інфраструктури Інституту демографії та соціальних досліджень імені М.В. Птухи НАН України; Київ).
Сучасні ризики розвитку вищої освіти в Україні [Текст] / І. С. Каленюк, О. В. Куклін, В. А. Ямковий> // Економіка України : науковий журнал. - 2015. -
№ 2
. - С. 70-83 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
33:37
ББК
65.497
Рубрики:
Економіка
Економіка освіти
Экономика
Экономика образования
Україна
Украина
Кл.слова (ненормовані):
освітні ризики
--
проблеми системи вищої освіти
--
економіка освіти
--
глобалізація в освіті
--
університети
--
рейтинги університетів
--
освітньо-наукові кластери
--
освітній ризик-менеджмент
--
вищі навчальні заклади України
--
інформаційні технології в освіті
--
онлайн курси в освіті
--
регіональна система вищої освіти
--
інтегральні моніторингові індекси вищої освіти
--
образовательные риски
--
проблемы системы высшего образования
--
экономика образования
--
глобализация в образовании
--
университеты
--
рейтинги университетов
--
образовательно-научные кластеры
--
образовательный риск-менеджмент
--
высшие учебные заведения Украины
--
информационные технологии в образовании
--
онлайн-курсы в образовании
--
региональная система высшего образования
--
интегральные мониторинговые индексы высшего образования
Анотація:
Узагальнено сучасні наукові підходи до розуміння сутності та проявів ризиків у сфері вищої освіти. Систематизовано і виокремлено групи зовнішніх і внутрішніх ризиків освітньої діяльності. Всеобічно розкрито систему зовнішніх ризиків і запропоновано можливі механізми реагування на них. Здійснено кластерний регіональний аналіз українських ВНЗ.
Перейти к внешнему ресурсу:
текст статьи
Дод.точки доступу:
Куклін, Олег Володимирович (професор; доктор економічних наук; директор Черкаського державного бізнес-коледжу); Ямковий, В’ячеслав Андрійович (завсектором Інституту інноваційних технологій і змісту освіти Міністерства освіти і науки України; Заслужений працівник освіти; Київ)
Знайти схожі
>
10.
Книш, Інна
(кандидат філософських наук; доцент; Сумський національний аграрний університет).
Комунікаційні та інформаційні аспекти розвитку сучасної освіти та виховання [Текст] / І. Книш> // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часопис. - 2016. -
№ 2
. - С. 18-24 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. 16 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК
74.560.25
Рубрики:
Організація освіти
Организация образования
Кл.слова (ненормовані):
інформаційні технології в освіті
--
информационные технологии в образовании
--
сучасна освіта
--
современное образование
--
коммуникационные технологии
--
комунікаційні технології
Анотація:
Характер і спрямованість освіти та виховання в суспільстві визначаються станом, потребами та розвитком суспільного життя.
Утримувачі документа:
НБ УІПА
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
1-10
11-20
21-30
31-34
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)