Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=информационные технологии в образовании<.>
Загальна кількість знайдених документів : 34
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-34 
1.


    Smolov, Oleg (research associate of the Crimean branch of the NRIUSWH).
    Nationwide certification project of ukrainian languege and ukrainian studies proficiency level as a result of NRIUSWH research and the prospects of ucrainian education development [Текст] / O. Smolov // Українознавство : науковий громадсько-політичний культурно-мистецький релігійно-філософський педагогічний журнал. - 2012. - № 3. - P96-101. - Библиогр.: с. 100. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 2227-5959
ББК 74.268.1(4Укр)
Рубрики: Методика викладання української мови
   Методика преподавания украинского языка

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
natiowide ukrainian language certification -- B2 proficiency in Ukraine -- electronic teaching system -- ETS -- universal education system "KSL" -- ukrainian education development -- ukrainian education -- teaching of ukrainian language -- ukrainian studies -- external monitoring of quality of education in Ukraine -- integration of Ukraine into world community -- information-based society -- computerised form of tests -- information-based technologies of education -- загальнодержавна сертифікація української мови -- рівень володіння українською мовою В2 -- електронний навчально-методичний комплекс -- ЕНМК -- універсальний освітній програмний комплекс "KSL" -- розвиток освіти в Україні -- освіта в Україні -- викладання української мови -- українознавство -- зовнішнє незалежне оцінювання -- інтеграція України у світову спільноту -- інформаційне суспільство -- комп`ютеризовані форми тестування -- інформаційні технології в освіті -- общегосударственная сертификация украинского языка -- уровень владения украинским языком В2 -- электронний учебно-методический комплекс -- ЭНУК -- универсальный образовательный комплекс "KSL" -- развитие образования в Украине -- образование в Украине -- преподавание украинского языка -- украиноведение -- внешнее независимое тестирование -- интеграция Украины в мировое сообщество -- информационное общество -- компьютерные формы тестирования -- информационные технологии в образовании
Анотація: Висвітлено пропозиції ННДІУВІ щодо запровадження єдиної компьютеризованої системи оцінки рівня володіння українською мовою, яка має удосконалити оцінювання рівня розвитку освіти в україні та спростити входження України у світову спільноту.

Утримувачі документа:
ОБМ ім. М. Свєтлова
Є примірники у відділах:
ЧЗ (10.12.2012р. - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

2.


    Буднік, Анжела (кандидат педагогічних наук; викладач Південноукраїнського національного педагогічного університету ім. К. Д. Ушинського).
    Методика використання мультимедійних засобів навчання під час вивчення кінодраматургії у вищій школі / А. Буднік, І. Хижняк // Українська література в загальноосвітній школі : науково-методичний журнал. - 2012. - № 10. - С. 21-26. - Література : С.26 : 4 назви. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 83.3(4Укр)
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
информационные технологии в образовании -- інформаційні технології в освіті -- кінодраматургія -- методика викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- мультимедийные методы обучения -- мультимедийные средства обучения -- мультимедійні засоби навчання -- украинская драматургия -- украинская кинодраматурия -- украинская литература -- українська драматургія -- українська література
Анотація: Описано доцільність використання мультимедійних технологій. Особливу увагу приділено класифікації мультимедійних матеріалів та особливостям їх використання.


Дод.точки доступу:
Хижняк, Ірина

Знайти схожі

3.


    Волинський, В. П.
    Визначення змістових ознак поняття "аудіовізуальні електронні засоби навчання" / В. П. Волинський // Педагогіка і психологія. - 2011. - № 4. - С. 97-106. - Література : С.106 : 3 назви. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.00
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
аудиовизуальные средства обучения -- аудіовізуальні засоби навчання -- електронні засоби навчання -- засоби навчання -- информационные технологии в образовании -- інформаційні технології в освіті -- мультимедийные средства обучения -- мультимедійні засоби навчання -- средства обучения -- электронные средства обучения
Анотація: На основі аналізу інформаційних і техніко-комунікативних можливостей аудіовізуальних електронних засобів у подачі навчального матеріалу та організації діяльності учнів визначено перелік змістових ознак, які потрібно враховувати у формулюванні поняття " аудіовізуальні електронні засоби навчання".


Знайти схожі

4.


    Гуржій, А. М.
    Технологія створення аудіовізуальних електронних засобів / А. М. Гуржій, Л. П. Ткачова, В. П. Волинський // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2013. - № 2. - С. 66-72. - Література : С.72 : 5 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.202
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
АВЕЗ -- автономні мультимедійні засоби навчання -- автономные мультимедийные средства обучения -- АВЭС -- аудиовизуальные средства обучения -- аудиовизуальные электронные средства -- аудіовізуальні електронні засоби -- аудіовізуальні засоби навчання -- засоби навчання -- информационные технологии в образовании -- інформаційні технології в освіті -- компьютерные технологии в образовании -- мультимедійні засоби навчання -- образование в Украине -- освіта в Україні -- программно-педагогическое обеспечение -- програмно-педагогічне забезпечення -- средства обучения -- технические средства обучения -- технічні засоби навчання -- технологии обучения -- технології навчання
Анотація: Визначено змістові ознаки організаційних, педагогічних, технічних вимог, які потребно реалізувати в процесі створення аудіовізуальних електронних засобів як автономних мультимедійних засобів навчання, а також технологію практичної реалізації вимог.

Утримувачі документа:
НБ ДНУ

Дод.точки доступу:
Ткачова, Л. П.; Волинський, В. П.

Знайти схожі

5.


   
    Дидактичне призначення і роль аудіовізуальних електронних засобів як автономних мультимедійних засобів навчання / А. М. Гуржій [та інші] // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2015. - № 4. - С. 51-60. - Література : 7 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.202
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
автономні мультимедійні засоби навчання -- автономные мультимедийные средства обучения -- аудиовизуальные средства обучения -- аудиовизуальные электронные средства обучения -- аудіовізуальні засоби навчання -- дидактика -- електронні засоби навчання -- засоби навчання -- информационные технологии в образовании -- інформаційні технології в освіті -- мультимедийные средства обучения -- мультимедійні засоби навчання -- средства обучения -- электронные средства обучения
Анотація: На основі аналізу теорії і практики використання аудіовізуальних електронних засобів та результатів експериментальних досліджень визначено зміст і актуальність проблеми визначення їх інформаційно-педагогічних можливостей, зокрем а дидактичної ролі і призначення. Акцентовано увагу на тому, що розв'язувати згадану проблему потрібно на основі виконання таких завдань: визначення дидактичної ролі і призначення аудіовізуальних електронних засобів як автоно мних мультимедійних засобів навчання у підвищенні рівня унаочнення процесу навчання, його інтенсифікації та раціоналізації; встановлення рівнозначності між особливостями подачі та пояснення навчального матеріалу з використанням а удіовізуальних електронних засобів навчання і пізнавальними можливостями учнів.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\\Пед_псих_2015_4\8.pdf

Дод.точки доступу:
Гуржій, А. М.; Волинський, В. П.; Чорноус, А. В. ; Красовський, О. С.; Топузов, М. О.

Знайти схожі

6.


    Добровська, Л. М.
    Електронний навчально-методичний комплекс як засіб пізнання та організації навчання в технічних ВНЗ / Л. М. Добровська // Педагогіка і психологія. - 2011. - № 3. - С. 32-41. - Бібліографія : С.40-41 : 10 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- высшее образование -- електронний навчально-методичний комплекс -- ЕНМК -- информационные технологии -- информационные технологии в образовании -- інформаційні технології -- інформаційні технології в освіті -- навчально-методичний комплекс -- навчання в вузі -- образование Украины -- обучение в вузе -- технические вузы -- техническое образование -- технічна освіта -- технічні вузи -- технологии обучения -- технології навчання -- учебно-методический комплекс -- электронный учебно-методический комплекс -- ЭУМК
Анотація: Узагальнено результати власного дослідження з метою визначення властивостей та основних складових електронних навчально-методичних комплексів (ЕНМК). Визначено, що їх застосування позитивно впливає на розвиток інтелектуального потенціалу студентів, фо рмування вмінь самостійного здобуття знань, здійснення інформаційно-навчальної дослідницької діяльності, а отже, сприяє підвищенню ефективності навчального процесу в технічному ВНЗ і якості професійної освіти майбутніх інженерів загалом.


Знайти схожі

7.


    Дрок, П. В. (кандидат історичних наук; старший викладач кафедри документознавства фінансово-гуманітарного факультету Переяслав-Хмельницького ДПУ ім. Г. Сковороди).
    Використання технічних засобів у навчанні студентів документознавців / П. В. Дрок // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2017/1. - № 12. - С. 83-89. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Образование
   Освіта

   Высшее профессиональное образование

   Вища професійна освіта

Кл.слова (ненормовані):
информационная деятельность -- інформаційна діяльність -- документоведение -- документознавство -- информационно-технологические средства образования -- інформаційно-технологічні засоби освіти -- інформаційні технології в освіті -- информационные технологии в образовании -- компетентностный подход -- компетентнісний підхід -- образовательная деятельность -- освітня діяльність -- обучающие технологии -- навчаючі технології -- педагогические инновации -- педагогічні інновації -- профессиональная подготовка -- професійна підготовка -- профессиональные стандарты -- професійні стандарти -- студенты-документоведы -- студенти-документознавці -- технические средства -- технічні засоби -- учебный процесс -- навчальний процес
Анотація: Предметом дослідження є теоретичний аспект використання технічних засобів у навчанні студентів документознавців. Метою дослідження є пошук методів вдосконалення вітчизняних технічних засобів у навчанні студентів документознавців. У дослідженні застосовано сукупність наукових методів і підходів, у т. ч. системний, структурний, порівняльний, факторний, що дозволило реалізувати концептуальну єдність дослідження. Як результ визначено особливості реалізації вітчизняної інформаційної діяльності та методів вдосконалення вітчизняних технічних засобів у навчанні студентів документознавців. Зрроблено висновки, що розвиток технічних засобів у навчанні студентів документознавців - це постійні нововведення в діяльність навчально-виховних закладів та сферу документознавства, в на-вчально-виховний процес - є тією нагальною потребою, без задоволення якої вона втратить взаємозв'язок з життям, загубить свій творчий потенціал, перетвориться в рутинну справу, не потрібну ні суспільству, ні особистості. Життя вимагає інтенсифікації пошуку, експериментування, введення новітніх технологій, застосування нових засобів навчання. Разом з тим, реалізація цих вимог не може здійснюватись хаотично, безсистемно, непродумано й без урахування того педагогічного досвіду, який в минулому приводив до відомих, а в багатьох випадках і до видатних пе-дагогічних успіхів. У ряді підходів цей досвід не втратив свого значення ще й сьогодні. Зрозуміло, що інновації мають розгортатись з урахуванням минулого досвіду, а не ігноруючи його. В основі інноваційного розвитку освіти мають знаходитись педагогічна, ширше - соціогуманітарні науки (філософія, політологія, соціологія тощо), які як і в інших галузях суспільного виробництва, про-кладають дорогу практиці. Зважаючи на це ми й обрали проблему інноваційного розвитку у якості об'єкта самостійного теоретичного аналізу

Утримувачі документа:
ДЦГБ

Знайти схожі

8.


    Иващенко, Валерий Петрович (первый проректор Национальной металлургической академии Украины; г.Днепропетровск; Украина; доктор технических наук; профессор).
    Некоторые аспекты развития и применения средств мобильного обучения / В. П. Иващенко, Г. Г. Швачич, А,Н. -о. Алишов // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2013. - № 12. - С. 227-234 : ил., схем. - Библиогр. в конце ст. - Материал подготовлен на основе доклада на 12-м международном научном семинаре "Современные проблемы информатики в управлении, экономике, образовании и экологии" (1-5 июля 2013 г.; Свитязь-Киев). - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
ББК 74.58(0)с
Рубрики: Образование
   Освіта

   Высшее образование

   Вища освіта

   Украина
    Україна

    Днепропетровск

    Дніпропетровськ

Кл.слова (ненормовані):
методическое обеспечение -- методичне забезпечення -- коммуникационные технологии в образовании -- комунікаційні технології в освіті -- мобильное обучение -- мобільне навчання -- дистанционное обучение -- дистанційне навчання -- модель среды обучения -- модель середовища навчання -- технические средства -- технічні засоби -- учебный процесс -- навчальний процес -- інформаційні технології в освіті -- информационные технологии в образовании
Анотація: Рассмотрены особенности применения мобильного обучения в учебном процессе. Проанализированы модели построения среды обучения, рекомендованы технические средства. Раскрыты особенности формирования современного методического обеспечения.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Акт_пробл_економ_2013_12\30.pdf
Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Швачич, Геннадий Григорьевич (заведующий кафедрой прикладной математики и вычислительной техники Национальной металлургической академии Украины; г.Днепропетровск; Украина; доктор технических наук; доцент); Алишов, Анар Надир-оглы (главный научный сотрудник Института кибернетики имени В.М.Глушкова НАН Украины; г.Киев; Украина); Пронин, А. (заместитель директора Департамента управления делами Минэкономразвития РФ) \о нем\; Смолин, О. (заместитель председателя комитета Госдумы РФ по образованию) \о нем\; Хван, Д.-Дж. (доктор наук в области вычислительной техники Национального университета Сеула) \о нем\; днепропетровский автор, о Днепропетровске; Национальная металлургическая академия Украины \о ней\; Современные проблемы информатики в управлении, экономике, образовании и экологии, международный научный семинар \о нем\

Знайти схожі

9.


    Каленюк, Ірина Сергіївна (професор; доктор економічних наук; головний науковий співробітник відділу соціальної інфраструктури Інституту демографії та соціальних досліджень імені М.В. Птухи НАН України; Київ).
    Сучасні ризики розвитку вищої освіти в Україні [Текст] / І. С. Каленюк, О. В. Куклін, В. А. Ямковий // Економіка України : науковий журнал. - 2015. - № 2. - С. 70-83 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.497
Рубрики: Економіка
   Економіка освіти

   Экономика

   Экономика образования

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
освітні ризики -- проблеми системи вищої освіти -- економіка освіти -- глобалізація в освіті -- університети -- рейтинги університетів -- освітньо-наукові кластери -- освітній ризик-менеджмент -- вищі навчальні заклади України -- інформаційні технології в освіті -- онлайн курси в освіті -- регіональна система вищої освіти -- інтегральні моніторингові індекси вищої освіти -- образовательные риски -- проблемы системы высшего образования -- экономика образования -- глобализация в образовании -- университеты -- рейтинги университетов -- образовательно-научные кластеры -- образовательный риск-менеджмент -- высшие учебные заведения Украины -- информационные технологии в образовании -- онлайн-курсы в образовании -- региональная система высшего образования -- интегральные мониторинговые индексы высшего образования
Анотація: Узагальнено сучасні наукові підходи до розуміння сутності та проявів ризиків у сфері вищої освіти. Систематизовано і виокремлено групи зовнішніх і внутрішніх ризиків освітньої діяльності. Всеобічно розкрито систему зовнішніх ризиків і запропоновано можливі механізми реагування на них. Здійснено кластерний регіональний аналіз українських ВНЗ.

Перейти к внешнему ресурсу: текст статьи

Дод.точки доступу:
Куклін, Олег Володимирович (професор; доктор економічних наук; директор Черкаського державного бізнес-коледжу); Ямковий, В’ячеслав Андрійович (завсектором Інституту інноваційних технологій і змісту освіти Міністерства освіти і науки України; Заслужений працівник освіти; Київ)

Знайти схожі

10.


    Книш, Інна (кандидат філософських наук; доцент; Сумський національний аграрний університет).
    Комунікаційні та інформаційні аспекти розвитку сучасної освіти та виховання [Текст] / І. Книш // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часопис. - 2016. - № 2. - С. 18-24 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. 16 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 74.560.25
Рубрики: Організація освіти
   Организация образования

Кл.слова (ненормовані):
інформаційні технології в освіті -- информационные технологии в образовании -- сучасна освіта -- современное образование -- коммуникационные технологии -- комунікаційні технології
Анотація: Характер і спрямованість освіти та виховання в суспільстві визначаються станом, потребами та розвитком суспільного життя.

Утримувачі документа:
НБ УІПА

Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-34 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)