Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=инновации в страховании<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 65.290в7-2/С 17
Автор(и) : Самчинська Я.Б. (кандидат економічних наук; Харківський державний університет; Україна)
Назва : Управління інформаційними технологіями - критичний бізнес-процес компанії
Серія: Математичні методи, моделі та інформаційні технології в економіці
Місце публікування : Актуальні проблеми економіки: науковий економічний журнал/ Нац. академія управління. - Київ: ВНЗ "Національна академія управління", 2012. - № 2. - С. 296-300: табл.
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК : 65.290в7-2
Предметні рубрики: Экономика
Економіка
Экономика предприятия
Економіка підприємства
Анотація: Розглянуто особливості управління інформаційними технологіями як одного з критичних бізнес-процесів компаній, що має значний вплив на ефективність їх функціонування й досягнення успіху (на прикладі страхових компаній).
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 368
Автор(и) : Заколодяжний В. О. (аспірант)
Назва : Інноваційні підходи до формування маркетингової політики ринку страхових послуг в Україні
Місце публікування : Інвестиції: Практика та досвід: Аналіз. Прогнози. Коментар/ Засновник: Стадник С.Б. - К: Видавець: Товариство"Соло-Фінанс", 2017. - № 9. - С. 71-74
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК : 368
ББК : 65.271
Предметні рубрики: Економіка
Страхування
Экономика
Страхование
Географіч. рубрики: Україна
Украина
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): інновації в страхуванні--інноваційні продукти страхування--страховий маркетинг--маркетинг в страхуванні--маркетингові інновації--нетрадиційний маркетинг--інтернет-маркетинг--брендування сайтів--вірусний маркетинг--банерна реклама--спливаюча банерна реклама--спонсорські пакети--відеоконтент у мережі wi-fi--инновации в страховании--инновационные продукты страхования--страховой маркетинг--маркетинг в страховании--маркетинговые инновации--нетрадиционный маркетинг--интернет-маркетинг--брендирование сайтов--вирусный маркетинг--банерная реклама--всплывающая баннерная реклама--спонсорские пакеты--видеоконтент в сети wi-fi
Анотація: Розглянуто необхідність використання інноваційного маркетингу для адаптації страхових компанії щодо змін кон'юнктури ринку, а також покращення рівня обслуговування клієнтів та надання страхових послуг. Представлено структуру інноваційного маркетингу, а також визначено методи функціонування стратегій розвитку та взаємодії цілей компанії, що надають конкуренту перевагу на ринку страхових послуг.
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)