Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Пошуковий запит: <.>K=инвестиции в туризме<.>
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 65.433в-80
Автор(и) : Вишиванюк М.М. (кандидат економічних наук; старший викладач Мукачівського державного університету)
Назва : Адаптаційні механізми формування інноваційної стратегії підприємств в індустрії туризму
Місце публікування : Формування ринкових відносин в Україні: Збірник наукових праць/ Науково-дослідний економіч. ін.-т Мін.-ва економіки та з питань європ. інтеграції Укр. - Київ, 2014. - № 11. - С. 71-74
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК : 65.433в-80
Предметні рубрики: Экономика
Економіка
Экономика туризма
Економіка туризму
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): инвестиции в туризме--інвестиції в туризмі--инновационные продукты--інноваційні продукти--методология инновационной деятельности--методологія інноваційної діяльності--инновационные стратегии--інноваційні стратегії--регионы--регіони--туристические предприятия--туристічні підприємства--туристический рынок--туристичний ринок--туристическая политика--туристична політика
Анотація: Правильна оцінка інноваційних проектів і програм та їх ефективне управління на рівні конкретного туристичного регіону представляють не тільки конкретний науковий інтерес, а й набувають великої практичної значущості. В сучасній ситуації від того, наскільки об'єктивно і різносторонньо проводиться ця оцінка, які заходи вживаються для забезпечення багаторівневої експертизи проектів, програм і гнучкої адаптації їх до навколишнього середовища, багато в чому залежить рівень результатів, темпи розвитку підприємств в індустрії туризму. Визначено роль органів управління і підприємств., заснованих на конкретних договірних відносинах і орієнтованих на розробку відповідної стратегії просування інноваційного туристичного продукту. Розглянуто основні функції підприємства індустрії туризму при обгрунтуванні інноваційної стратегії розвитку. Наведені стратегічні напрями оптимізації сталості підприємств в умовах туристичного регіону.
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)