Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Пошуковий запит:
<.>K=инвестиции в туризме<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
1
1.
Форма документа
: Стаття із журналу
Шифр видання
: 65.433в-80
Автор(и)
: Вишиванюк М.М. (кандидат економічних наук; старший викладач Мукачівського державного університету)
Назва
: Адаптаційні механізми формування інноваційної стратегії підприємств в індустрії туризму
Місце публікування
: Формування ринкових відносин в Україні: Збірник наукових праць/ Науково-дослідний економіч. ін.-т Мін.-ва економіки та з питань європ. інтеграції Укр. - Київ, 2014. - № 11. - С. 71-74
Примітки
: Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК
: 65.433в-80
Предметні рубрики:
Экономика
Економіка
Экономика туризма
Економіка туризму
Ключові слова
(''Вільн.індекс.''):
инвестиции в туризме
--інвестиції в туризмі--инновационные продукты--інноваційні продукти--методология инновационной деятельности--методологія інноваційної діяльності--инновационные стратегии--інноваційні стратегії--регионы--регіони--туристические предприятия--туристічні підприємства--туристический рынок--туристичний ринок--туристическая политика--туристична політика
Анотація:
Правильна оцінка інноваційних проектів і програм та їх ефективне управління на рівні конкретного туристичного регіону представляють не тільки конкретний науковий інтерес, а й набувають великої практичної значущості. В сучасній ситуації від того, наскільки об'єктивно і різносторонньо проводиться ця оцінка, які заходи вживаються для забезпечення багаторівневої експертизи проектів, програм і гнучкої адаптації їх до навколишнього середовища, багато в чому залежить рівень результатів, темпи розвитку підприємств в індустрії туризму. Визначено роль органів управління і підприємств., заснованих на конкретних договірних відносинах і орієнтованих на розробку відповідної стратегії просування інноваційного туристичного продукту. Розглянуто основні функції підприємства індустрії туризму при обгрунтуванні інноваційної стратегії розвитку. Наведені стратегічні напрями оптимізації сталості підприємств в умовах туристичного регіону.
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)