Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=зовнішні консультанти<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
2
Показані документи
с 1 за 2
1.
Форма документа
: Стаття із журналу
Шифр видання
: 339.138
Автор(и)
: ДіСтефано, Джон (керівник по дослідженням), Хосфорд, Крістофер, Белл, Нік
Назва
: Визначення сучасного маркетолога: від реального до ідеального
Місце публікування
: Маркетинг в Україні. - Київ, 2014. - № 1-2. - С. 70-78: ил. - ISSN 1606-3732 (Шифр М26/2014/1/2). - ISSN 1606-3732
Примітки
: В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
: 339.138
ББК
: У21
Предметні рубрики:
Экономика
Економіка
Маркетинг
Анотація:
Компанія B2B опитала 556 фахівців з промислового маркетингу. Про їхні погляди і практичне розуміння "сучасного маркетингу"- а саме, що в даний час вони роблять у таких областях, як цифровий маркетинг, технології, ключові маркетингові вміння, про найбільш важливі канали збуту і транспортні засоби, а також, яку роль відігравав в рамках своєї організації. В цьому дослідженні, автором якого є Eloqua, представлені результати, які включають показники,що визначають «ідеал» сучасного маркетолога, думка респондентів про те, де вони знаходяться по відношенню до кращих в своєму класі фахівців, і як далеко вони повинні піти, щоб стати кращими.
Перейти к внешнему ресурсу:
\\tower-2008\textlok\Адвокат\\Маркет_в Укр_2014_1-2\11.pdf
Знайти схожі
2.
Форма документа
: Стаття із журналу
Шифр видання
:
Автор(и)
: Лубенченко О. Е. (кандидат економічних наук; доцент кафедри "Облік і аудит")
Назва
: Визначення факторів, що впливають на оцінку привабливості суб'єктів аудиту при наданні супутніх послуг
Місце публікування
: Статистика України: науково-інформаційний журнал/ Державний комітет статистики України; НДI статистики Держкомстату України. - К, 2015. - № 4. - С. 69-75: табл.; 2-рис.
Примітки
: Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
: 657.6
ББК
: 65.052.8
Предметні рубрики:
Економіка
Экономика
Аудит
Географіч. рубрики:
Україна
Украина
Ключові слова
(''Вільн.індекс.''): консалтингові послуги--консалтинговые услыги--
зовнішні консультанти
--внешние консультанты--супутні аудиторські послуги--сопутствующие аудиторские услуги--якість послуги--качкство услуги--результативність --результативность--суб'єкти господарювання--субъекты хозяйствования--показники привабливості--показатели привлекательности--моделі efqm--привабливість супутніх послуг--привлекательность сопутствующих услуг--оцінка привабливості супутніх послуг--оценка привлекательности сопутствующих услуг--витрати аудиторських фірм--затраты аудиторских фирм--мінімальна вартість людино-години--минимальная стоимость человеко-часа--рентабельність--рентабельность
Анотація:
Виявлено фактори. що впливають на оцінку привабливості суб'єктів аудиту при наданні супутніх послуг. Розглянуто існуючі способи оцінки прийнятності консалтингових послуг із застосуванням інтегрального показника та моделі EFQM - моделі досконалості Європейського фонду управління якістю. Розглянуто визначення поняття "результативність".
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)