Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=зовнішні консультанти<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 339.138
Автор(и) : ДіСтефано, Джон (керівник по дослідженням), Хосфорд, Крістофер, Белл, Нік
Назва : Визначення сучасного маркетолога: від реального до ідеального
Місце публікування : Маркетинг в Україні. - Київ, 2014. - № 1-2. - С. 70-78: ил. - ISSN 1606-3732 (Шифр М26/2014/1/2). - ISSN 1606-3732
Примітки : В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК : 339.138
ББК : У21
Предметні рубрики: Экономика
Економіка
Маркетинг
Анотація: Компанія B2B опитала 556 фахівців з промислового маркетингу. Про їхні погляди і практичне розуміння "сучасного маркетингу"- а саме, що в даний час вони роблять у таких областях, як цифровий маркетинг, технології, ключові маркетингові вміння, про найбільш важливі канали збуту і транспортні засоби, а також, яку роль відігравав в рамках своєї організації. В цьому дослідженні, автором якого є Eloqua, представлені результати, які включають показники,що визначають «ідеал» сучасного маркетолога, думка респондентів про те, де вони знаходяться по відношенню до кращих в своєму класі фахівців, і як далеко вони повинні піти, щоб стати кращими.
Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\\Маркет_в Укр_2014_1-2\11.pdf
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Лубенченко О. Е. (кандидат економічних наук; доцент кафедри "Облік і аудит")
Назва : Визначення факторів, що впливають на оцінку привабливості суб'єктів аудиту при наданні супутніх послуг
Місце публікування : Статистика України: науково-інформаційний журнал/ Державний комітет статистики України; НДI статистики Держкомстату України. - К, 2015. - № 4. - С. 69-75: табл.; 2-рис.
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК : 657.6
ББК : 65.052.8
Предметні рубрики: Економіка
Экономика
Аудит
Географіч. рубрики: Україна
Украина
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): консалтингові послуги--консалтинговые услыги--зовнішні консультанти--внешние консультанты--супутні аудиторські послуги--сопутствующие аудиторские услуги--якість послуги--качкство услуги--результативність --результативность--суб'єкти господарювання--субъекты хозяйствования--показники привабливості--показатели привлекательности--моделі efqm--привабливість супутніх послуг--привлекательность сопутствующих услуг--оцінка привабливості супутніх послуг--оценка привлекательности сопутствующих услуг--витрати аудиторських фірм--затраты аудиторских фирм--мінімальна вартість людино-години--минимальная стоимость человеко-часа--рентабельність--рентабельность
Анотація: Виявлено фактори. що впливають на оцінку привабливості суб'єктів аудиту при наданні супутніх послуг. Розглянуто існуючі способи оцінки прийнятності консалтингових послуг із застосуванням інтегрального показника та моделі EFQM - моделі досконалості Європейського фонду управління якістю. Розглянуто визначення поняття "результативність".
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)