Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Каталог книг (1)Мережеві ресурси (1)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=засоби масової комунікації<.>
Загальна кількість знайдених документів : 9
Показані документи с 1 за 9
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Чутова Н. П. (старший преподаватель кафедры философии Криворожского технического университета)
Назва : Механизм социальной интеракции молодежи и масс-медиа: ценностно-нормативный аспект
Місце публікування : Грані: Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - Д.: Дніпропетровський нац. ун-т, Центр соц.-політ.досліджень, 2010. - № 1. - С. 65-70
Примітки : Бібліографія : С.70 : 2 назви. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК : 316.34/35
ББК : 60.54
Предметні рубрики: Соціологія
Социология
Анотація: В статье анализируется специфика взаимодействия масс-медиа и молодежи, подчеркивается доминирующая роль СМИ в формировании ценностной системы молодежи.
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Костенко, Наталія (доктор соціологічних наук; завідувач відділу Інституту соціології НАН України)
Назва : Вхопити реальне, коли медіа повсюдно: онтологічний інтерес у культурних дослідженнях і теорії медіа
Місце публікування : Соціологія: теорія, методи, маркетинг: Науково-теоретичний часопис. - К.: Інститут соціології НАН, 2010. - № 1. - С. 3-15
Примітки : Бібліографія : С.14-15. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК : 316
ББК : 60.56
Предметні рубрики: Соціологія
Социология
Анотація: Вивчається методологія дослідження взаємодії суспільства і новітніх медіа-систем, тотальне медіа-оточення. У культурних дослідженнях і теорії медіа використовуються пост-гуманістичні, пост-герменевтичні, антропоцетричні парадигми. Подано огляд концепц ій Б. Латура, Г.У. Гумбрехта, Ф. Кітлера (теорія інформаційного матеріалізму), М. Мак-Люена.
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Романенко Ю. В. (Інститут міжнародних відносин Київського національного університету імені Т.Г. Шевченка)
Назва : Маніпулювання макроідентичністю в масових комунікаціях: до постановки проблеми
Місце публікування : Грані: Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - Д.: Дніпропетровський нац. ун-т, Центр соц.-політ.досліджень, 2013. - № 8. - С. 89-95 (Шифр Г2/2013/8)
Примітки : Література : С.93-95 : 18 назв
УДК : 32.019.51
ББК : 66.2
Предметні рубрики: Політика. Політологія
Политика. Политология
Анотація: Присвячено розгляду загальних аспектів маніпулювання особистістю на рівні ідентичності, що здійснюється в масових комунікаціях.
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Литовченко І. В. (Національний авіаційний університет; Київ), Іванова Ю. С.
Назва : Трансформація масової культури в умовах інформатизації
Місце публікування : Грані: Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - Д.: Дніпропетровський нац. ун-т, Центр соц.-політ.досліджень, 2014. - № 5. - С. 80-85 (Шифр Г2/2014/5)
Примітки : Література : С.84-85 : 8 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК : 316
ББК : 60.56
Предметні рубрики: Соціологія
Социология
Анотація: Розглянуто питання особливостей трансформаційних змін масової культури в умовах інформатизації суспільства. Проаналізовано зв'язок між розвитком і змінами сучасної масової культури з мас-медіа. Зміни останніх років, що пов'язані з розвитком з асобів масової комунікації, зокрема глобальної мережі Інтернет, безпосередньо торкнулися динаміки форм, видів та функцій масової культури. Показано важливість дослідження масової культури як соціального феномена, що пояснюється стрімкими змінами, які в ідбуваються в структурі масової культури та її новими проявами в умовах інформаційного суспільства. В умовах інформатизації суспільства стає можливим швидкий, зручний доступ до різних "продуктів" масової культури.
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Міхейченко М. А. (Дніпропетровський національний університет ім. О. Гончара; Дніпропетровськ)
Назва : Світовий досвід діяльності організації громадського мовлення як чинник конструювання міжнародного інформаційного простору
Місце публікування : Грані: Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2014. - № 12. - С. 82-88 (Шифр Г2/2014/12)
Примітки : Бібліографія : С.87-88 : 12 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК : 323
ББК : 66.3(0)
Предметні рубрики: Політика. Політологія
Политика. Политология
Анотація: Автор аналізує особливості заснування та діяльності організацій громадського мовлення розвинених країн світу, що виступають засобами конструювання міжнародного інформаційного простору.
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Согорін А. А. (Запорізький національний технічний університет; Запоріжжя)
Назва : Вплив засобів масової комунікації на природні, біологічні та соціально-психологічні чинники в процесі трудової адаптації
Місце публікування : Грані. - Дніпропетровськ: Дніпропетровський нац. ун-т, Центр соц.-політ.досліджень, 2015. - № 4. - С. 62-68
Примітки : Бібліографія : С.68 : 2 назви. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК : 316.334.2
ББК : 60.561.2
Предметні рубрики: Соціологія
Социология
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): адаптационные процесы--адаптаційні процеси--биологические факторы--біологічні чинники--влияние средств массовой коммуникации--вплив засобів масової комунікації--економічна соціологія--ефекти засобів масової комунікації--засоби масової комунікації--масова комунікація--массовая коммуникация--природні чинники--природные факторы--социально-психологические факторы--социология труда--соціально-психологічні чинники--соціологія праці--средства массовой коммуникации--трудова адаптація--трудова діяльність--трудовая адаптация--трудовая деятельность--экономическая социология--эффекты средств массовой коммуникации
Анотація: В сучасний час засоби масової комунікації грають значну роль у формуванні уявлення соціуму про навколишній світ та безпосередньо впливають на поведінку окремих груп у повсякденній діяльності. Одним із питань процесу трудової діяльності є процес адапта ції індивідів та груп до нових умов праці, а також детермінанти відповідних адаптаційних процесів. У статті досліджено різноманітні прояви впливів засобів масової комунікації на природні, біологічні та соціально-психологічні чинники в процесі трудової адаптації. Підтверджено гіпотезу про вплив ЗМК на чинники, що зумовлюють адаптаційні процеси.
Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\\Грані_2015_4\11.pdf
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 331
Автор(и) : Мисковець О.
Назва : Ефективність сприяння працевлаштуванню населення через засоби масової комунікації (на прикладі Волинської обласної служби зайнятості)
Місце публікування : Україна: аспекти праці: науково-економічний та суспільно-політичний журнал/ Засновники-НДІ праці і зайнятості населення Мінпраці та НАН України . - К, 2015. - № 7. - С. 11-17: табл.-4; рис.-3
Примітки : В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК : 331
ББК : 65.24
Предметні рубрики: Економіка
Економіка праці
Экономика
Экономика труда
Географіч. рубрики: Україна
Украина
Волинська область
Волынская область
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): ринок праці--безробіття--засоби масової комунікації--укомплектування вакансії--працевлаштування населення--інформаційне забезпечення ринку праці--інформаційні технології в ринку праці--служби зайнятості--рынко труда--безработица--средства массовой коммуникации--укомплектованность вакансий--трудоустройство населения--информационное обеспечение рынка труда--информационные технологии на рынке труда--службы занятости
Анотація: Присвячено вивченню ефективності сприяння працевлаштуванню населення через засоби
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 65.39(4УКР)в-5
Автор(и) : Мусієнко В.Д. (кандидат технічних наук; доцент; Криворізький економічний інститут ДВНЗ "КНУ"; м.Кривий Ріг; Україна), Шульга К.О.
Назва : Інноваційний розвиток комунікаційної політики рекламної агенції
Місце публікування : Формування ринкових відносин в Україні: Збірник наукових праць/ Науково-дослідний економіч. ін.-т Мін.-ва економіки та з питань європ. інтеграції Укр. - Київ, 2016. - № 10. - С. 44-48: табл.
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК : 339.138
ББК : 65.39(4УКР)в-5
Предметні рубрики: Экономика
Економіка
Экономика информатики, 2013-2015 гг.
Економіка інформатики, 2013-2015 рр.
Географіч. рубрики: Украина
Україна
Днепропетровская область
Дніпропетровська область
Кривой Рог
Кривий Ріг
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): вирусный маркетинг--вірусний маркетинг--инновационная деятельность--інноваційна діяльність--инновационное развитие--інноваційний розвиток--инновационные стратегии--інноваційні стратегії--информационные технологии--інформаційні технології--маркетинговая политика--маркетингова політика--маркетинговые коммуникации--маркетингові комунікації--медиа-коммуникации--медіа-комунікації--мобильный маркетинг--мобільний маркетинг--организационные аспекты--організаційні аспекти--партизанский маркетинг--партизанський маркетинг--передовой опыт--передовий досвід--рекламные агентства--рекламні агенції--сравнительная аналитика--порівняльна аналітика--средства массовой коммуникации--засоби масової комунікації--сми--змі--фирмы-конкуренты--фірми-конкуренти--электронная почта--електронна пошта
Анотація: Розкрито сутність та роль організації маркетингових комунікацій в діяльності підприємства та важливість інноваційного розвитку комунікаційної політики. Проведено аналіз маркетингової політики комунікацій рекламної агенції «Нова Медіа» та порівняння з комунікаційною діяльністю фірми-конкурента. Запропоновано шляхи інноваційного розвитку та вдосконалення роботи рекламної агенції з організації маркетингових комунікацій.
Знайти схожі

9.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Ісаєнко, Олександр (кандидат історичних наук; доцент)
Назва : Роль медіаосвіти в формуванні медіакультури сучасної молоді
Місце публікування : Вісник Книжкової палати: Науково-практичний журнал. - Київ: Книжкова палата України, 2018. - № 1. - С. 22-25
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК : 316.74
Предметні рубрики: Соціологія
Социология
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): засоби масової комунікації--средства массовой комуникации--змк--смк--орієнтування в медіапросторі--ориентирование в медиапросторе--медіаграмотність--медиаграмотность--медіаосвіта молоді--медиаобразование молодежи--формування медіакультури молоді--формирование медиакультуры молодежи--аналіз медіатекстів--анализ медиатекстов--критичне мислення--критическое мышление--протистояння медіавпливу--противостояние медиавлиянию--захист від медіаманіпулювання--защита от медиаманипулирования
Анотація: Розглянуто питання формування медіакультури сучасної молоді, визначено та обгрунтовано важливість здобуття медіаосвіти, щоб уміти аналізувати та оцінювати медіатексти, опрацьовувати отриману інформацію, відсіювати зайву, виробляти власний погляд, вирізняти медіаманіпуляції та обирати ефективні способи захисту від медіавпливів.
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)