Пошуковий запит: <.>K=железобетонные плиты<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 16
Показані документи с 1 за 16 |
>1.
| Клименко В. Я. Изготовление железобетонных плит подрельсового основания/В. Я. Клименко // Применение железобетона в верхнем строении железнодорожного пути. -М.:Транспорт, 1984.-С.59-64
|
>2.
| Кваша В. Г. Технічний стан та реконструкція автодорожних мостів з прольотними будовами із збірних залізобетонних пустотних плит/В. Г. Кваша, Л. В. Салійчук, А. А. Тузяк // Вісник Національного університету "Львівська політехніка", 2011,N № 697:Теорія і практика будівництва.-С.127-138
|
>3.
| Напружено-деформований стан залізобетонної плити безбаластного мостового полотна/О. Л. Закора, С. В. Ключник, Г. О. Линник та ін. // Вісник Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна. -Дніпропетровськ, 2011,N Вип. 39.-С.47-50
|
>4.
| Белевич В. Н. Определение длины зоны передачи напряжений в преднапряженных железобетонных плитах безопалубочного формования/В. Н. Белевич, С. В. Босаков // Строительная механика и расчет сооружений, 2012,N № 2.-С.29-31
|
>5.
| Результати експериментальних досліджень залізобетонних плит зі сталевим обрамленням/Л. І. Стороженко [и др.] // Бетон и железобетон в Украине, 2012,N № 4.-С.14-16
|
>6.
| Плитная конструкция пути для мостов и тоннелей // Транспортное строительство, 2013,N № 1.-С.29-30
|
>7.
| Болгов А. Н. Надежность формул СП 52-101-2003/А. Н. Болгов // Промышленное и гражданское строительство, 2013,N № 2.-С.41-43
|
>8.
| Глагола І. І. Вплив малоциклового навантаження на міцність, тріщиностійкість та ширину розкриття тріщин шаруватих сталефібробетонних плит /І. І. Глагола // Містобудування та територіальне планування. -К.:КНУБА, 2009,N Вип. № 39.-С.90-96
|
>9.
| Савйовский В. В. Особенности производства работ по замене деревянных перекрытий/В. В. Савйовский // Містобудування та територіальне планування. -К.:КНУБА, 2011,N Вип. № 41.-С.390-394
|
>10.
| Тамразян А. Г. Структура целевой функции при оптимизации железобетонных плит с учетом конструкционной безопасности/А. Г. Тамразян, Е. А. Филимонова // Промышленное и гражданское строительство, 2013,N № 9.-С.14-15
|
>11.
| Запорожец В. Некоторые оценки влияния учета ортотропного строения железобетонных плит на их напряженно-деформированное состояние при поперечном ударе/В. Запорожец, Е. Запорожец, С. Горлач // Теоретичні основи будівництва=Theoretical Foundations of Civil engineering. Polish-Ukrainian Transactions. -Варшава:Варшавська політехніка, 2010. т.Т. 18.-С.415-420
|
>12.
| Селютина Л. Ф. Основные результаты исследований железобетонных плит безопалубочного формирования/Л. Ф. Селютина // Бетон и железобетон в Украине, 2013,N № 6.-С.24-26
|
>13.
| Стороженко Л. І. Дослідження напружень та деформацій залізобетонної плити зі сталевим обрамленням за допомогою програмного комплексу ЛІРА/Л. І. Стороженко, О. В. Нижник, О. В. Клестов // Збірник наукових праць Української державної академії залізничного транспорту. -Харків:УкрДАЗТ, 2014. т.Вип. 149.-С.124-130
|
>14.
| Забіяка О. А. Підвищення довговічності безбаластного мостового полотна на залізобетонних плитах: вплив надлишкових електричних зарядів і механічних напружень на тріщиноутворення/О. А. Забіяка // Збірник наукових праць Українського державного університету залізничного транспорту. -Харків, 2015. т.Вип. 155.-С.98-103
|
>15.
| Шимановський О. В. Щодо технічного стану автопереїзду по прогонових будовах греблі ДніпроГЕС, зведених у 1932 р./О. В. Шимановський, В. В. Шалінський // Промислове будівництво та інженерні споруди. -К.:ВАТ " УкрНДІпроектстальконструкція ім. В.М. Шимановського" , 2020,N № 4.-С.2-6
|
>16.
| Бобриков А. В. Эстакадная сортировочная горка/А. В. Бобриков, Ю. В. Визиров, Н. И. Инкин // Безопасность движения поездов. -Москва, 2014.-С.III-3
|
|