Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=електоральний маркетинг<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
3
Показані документи
с 1 за 3
1.
Форма документа
: Стаття із журналу
Шифр видання
:
Автор(и)
: Гугнин, Александр Михайлович (доктор философских наук; профессор Жешувского Политехнического университета (Жешув, Польша)), Гугнина, Татьяна Алексеевна
Назва
: Политический маркетинг и политическая коммуникация (международный аспект интердисциплинарных исследований)
Місце публікування
: Грані: Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2012. - № 11. - С. 88-92 (Шифр Г2/2012/11)
Примітки
: Библиогр. в конце ст.
УДК
: 32.01
ББК
: 66.04
Предметні рубрики:
Політика. Політологія
Политика. Политология
Анотація:
Рассматривается соотношение теории общественно-политической коммуникации и методологии политического маркетинга с точки зрения генезиса и онтологической сущности данных феноменов современного социума. Анализируются подходы, дефиниции и методы, разработанные учёными США, Великобритании, Германии и Польши.
Знайти схожі
2.
Форма документа
: Стаття із журналу
Шифр видання
:
Автор(и)
: Шинкаренко, Олена Євгенівна (кандидат соціологічних наук; викладач Мелітопольського державного педагогічного університету ім. Б. Хмельницького)
Назва
:
Електоральний маркетинг
та сегментація електорального ринку
Місце публікування
: Грані: Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - Д.: Дніпропетровський нац. ун-т, Центр соц.-політ.досліджень, 2013. - № 6. - С. 120-124 (Шифр Г2/2013/6)
Примітки
: Література : С.124 : 7 назв
УДК
: 316.334.3
ББК
: 60.561.3
Предметні рубрики:
Соціологія
Социология
Анотація:
Розглянута проблема використання електорального маркетингу при проведенні виборчих кампаній, а саме: підходи до сегментування електорального ринку та виділення цільових груп виборців.
Знайти схожі
3.
Форма документа
: Стаття із журналу
Шифр видання
:
Автор(и)
: Шинкаренко О. Є. (кандидат соціологічних наук; викладач Мелітопольського державного педагогічного університету)
Назва
:
Електоральний маркетинг
та проблеми виборчої інженерії
Місце публікування
: Грані: Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - Д.: Дніпропетровський нац. ун-т, Центр соц.-політ.досліджень, 2014. - № 1. - С. 43-47 (Шифр Г2/2014/1)
Примітки
: Література : С.47 : 3 назви
УДК
: 316.334.2
ББК
: 60.561.3
Предметні рубрики:
Соціологія
Социология
Анотація:
Розглянуто проблему, пов'язану із важливими проблемами застосування електорального маркетингу, а саме: створення державою та через неї конкуруючими в процесі виборів політичними силами, політиками умов, завдяки яким вони набувають певних переваг у боротьбі за перемогу.
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)