Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=електоральний маркетинг<.>
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Гугнин, Александр Михайлович (доктор философских наук; профессор Жешувского Политехнического университета (Жешув, Польша)), Гугнина, Татьяна Алексеевна
Назва : Политический маркетинг и политическая коммуникация (международный аспект интердисциплинарных исследований)
Місце публікування : Грані: Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2012. - № 11. - С. 88-92 (Шифр Г2/2012/11)
Примітки : Библиогр. в конце ст.
УДК : 32.01
ББК : 66.04
Предметні рубрики: Політика. Політологія
Политика. Политология
Анотація: Рассматривается соотношение теории общественно-политической коммуникации и методологии политического маркетинга с точки зрения генезиса и онтологической сущности данных феноменов современного социума. Анализируются подходы, дефиниции и методы, разработанные учёными США, Великобритании, Германии и Польши.
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Шинкаренко, Олена Євгенівна (кандидат соціологічних наук; викладач Мелітопольського державного педагогічного університету ім. Б. Хмельницького)
Назва : Електоральний маркетинг та сегментація електорального ринку
Місце публікування : Грані: Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - Д.: Дніпропетровський нац. ун-т, Центр соц.-політ.досліджень, 2013. - № 6. - С. 120-124 (Шифр Г2/2013/6)
Примітки : Література : С.124 : 7 назв
УДК : 316.334.3
ББК : 60.561.3
Предметні рубрики: Соціологія
Социология
Анотація: Розглянута проблема використання електорального маркетингу при проведенні виборчих кампаній, а саме: підходи до сегментування електорального ринку та виділення цільових груп виборців.
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Шинкаренко О. Є. (кандидат соціологічних наук; викладач Мелітопольського державного педагогічного університету)
Назва : Електоральний маркетинг та проблеми виборчої інженерії
Місце публікування : Грані: Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - Д.: Дніпропетровський нац. ун-т, Центр соц.-політ.досліджень, 2014. - № 1. - С. 43-47 (Шифр Г2/2014/1)
Примітки : Література : С.47 : 3 назви
УДК : 316.334.2
ББК : 60.561.3
Предметні рубрики: Соціологія
Социология
Анотація: Розглянуто проблему, пов'язану із важливими проблемами застосування електорального маркетингу, а саме: створення державою та через неї конкуруючими в процесі виборів політичними силами, політиками умов, завдяки яким вони набувають певних переваг у боротьбі за перемогу.
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)