Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=експериментальні методики<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
3
Показані документи
с 1 за 3
>
1.
Матяш, Надія
(провідний науковий співробітник лабораторії хімічної і біологічної освіти інституту педагогіки НАПН України).
Психодіагностичні можливості педагогічного програмного засобу "Віртуальна лабораторія. Біологія людини. 8-9 класи" / Н. Матяш> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2011. -
№ 7
. - С. 39-42 : рис. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
371.3
ББК
74.202
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Теорія і методика навчання
Образование. Педагогика
Теория и методика обучения
Кл.слова (ненормовані):
загальноосвітні навчальні заклади
--
общеобразовательные учебные заведения
--
навчально-виховний процес
--
учебно-воспитательный процесс
--
психодіагностика
--
психодиагностика
--
психофізіологічні особливості учнів
--
психофизиологические особенности учащихся
--
комп'ютерна психодіагностика
--
компьютерная психодиагностика
--
навчальні курси
--
учебные курсы
--
практичні роботи
--
практические работы
--
експериментальні методики
--
экспериментальные методики
--
педагогічні програмні засоби
--
педагогические програмные средства
Анотація:
Розкрито переваги застосування комп'ютерних психодіагностичних методик у практиці роботи загальноосвітніх навчальних закладів на прикладі створення і використання педагогічного програмного засобу "Віртуальна лабораторія. Біологія людини. 8-9 класи".
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
2.
Левит, Л. З.
(кандидат психологических наук; доцент; директор Центра психологического здоровья и образования; научный корреспондент Института психологии имени Г. С. Костюка НАПН Украины).
Альтруизм и эгоизм: "антагонисты" или "братья" / Л. З. Левит> // Практична психологія та соціальна робота : науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2014. -
№ 4
. - С. 46-55 : табл. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
159.9
ББК
88.3
Рубрики:
Психология
Психологія
Общая психология
Загальна психологія
Кл.слова (ненормовані):
эгоизм
--
егоїзм
--
альтруизм
--
альтруїзм
--
смысл
--
сенс
--
счастье
--
щастя
--
психологія егоїзму
--
психология эгоизма
--
личностная уникальность
--
особистісна унікальність
--
позитивная психология
--
позитивна психологія
--
системный подход
--
системний підхід
--
методы выбора переживаний
--
методи вибору переживань
--
экспериментальные методики
--
експериментальні методики
Анотація:
Проводится теоретический анализ и практическое соотношение понятий "эгоизм" и "альтруизм". Демонстрируется недостаточность односторонних, морально окрашенных трактовок одного и другого терминов. Результатты исследований, проведенных с помощью методов выборки переживаний, показывают положительную взаимосвязь, существующими между школами "эгоизма" и "альтруизма", что опровергает устоявшиеся представлияния о них как о противоположностях, обладающих, к тому же, неодинаковой моральной ценностью. В связи с этим предлагается другая метафора - "старшего и младшего брата", что устраняет тему антагонизма, якобы преобладающего во взаимодействии эгоизма с альтруизмом.
Перейти к внешнему ресурсу:
\\tower-2008\textlok\Адвокат\Практ_псих_соц_роб_2014_4\8.pdf
Знайти схожі
>
3.
Панасенко, Елліна
(кандидат педагогічних наук; доцент кафедри педагогіки вищої школи ДВНЗ "Донбаський державний педагогічний університет").
Розвиток змісту експериментів у галузі дидактики та методик викладання шкільних дисциплін у науково-педагогічних дослідженнях в УРСР (60-70-ті рр. ХХ ст.) / Е. Панасенко> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2014. -
№ 1/2
. - С. 61-68. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
37.015
ББК
74.03
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Історія педагогіки, 20 ст. , 60-70-і рр.
Образование. Педагогика
История педагогики, 20 ст., 60-70-е гг.
УРСР
УССР
Україна
Украина
Кл.слова (ненормовані):
дидактичні експерименти
--
дидактические эксперименты
--
науково-педагогічні дослідження
--
научно-педагогические исследования
--
зміст експериментів
--
содержание экспериментов
--
програма експериментів
--
программа экспериментов
--
дидактика
--
методики викладання учбових предметів
--
методики преподавания учебных предметов
--
експериментальні методики
--
экспериментальные методики
--
педагоги-дослідники
--
педагоги-исследователи
Анотація:
Досліджено проблему розвитку змісту дидактичних та методичних експериментів, репрезентованих українськими авторами в науково-педагогічних дослідженнях радянської доби. З'ясовано, що найбільш актуальними у 60-70-ті роки ХХ ст. були експерименти, присвячені питанням ефективності уроку; формування пізнавальної активності, пізнавальних інтересів, потреб в учнів; розвитку в школярів самостійності в навчанні; проблемному навчанню; програмованому підходу в начанні. Виявлено, що цей період став етапом прогресивного розвитку педагогічного експерименту як наукового методу дослідження проблем навчання школярів.
Утримувачі документа:
КЗК ДОУНБ
Дод.точки доступу:
Чашко, Л. (педагог-дослідник) \о нем\; Лозова, В. (педагог-дослідник) \о ней\; Таранов, Л. (педагог-дослідник) \о нем\
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)