Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=економічна ефективність маркетингової діяльності<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 65.321г-5
Автор(и) : Гуцуляк В.Р. (аспірант Львівського національного аграрного університету)
Назва : Система оцінки ефективності маркетингової діяльності сільськогосподарських підприємств
Серія: Економічні проблеми розвитку галузей та видів економічної діяльності
Місце публікування : Формування ринкових відносин в Україні: Збірник наукових праць/ Науково-дослідний економіч. ін.-т Мін.-ва економіки та з питань європ. інтеграції Укр. - Київ, 2016. - № 4. - С. 68-70: табл.
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК : 65.321г-5
Предметні рубрики: Экономика
Економіка
Экономика сельскохозяйственных предприятий
Економіка сільськогосподарських підприємств
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): агромаркетинг--агропромышленный комплекс--агропромисловий комплекс--апк--сельскохозяйственные предприятия--сільськогосподарські підприємства--маркетинговая деятельность сельскохозяйственных предприятий--маркетингова діяльність сільськогосподарських підприємств--маркетинговые системы--маркетингові системи--математические методы--математичні методи--оценочные показатели--оціночні показники--системные составляющие--системні складові--терминология--термінологія--экономическая эффективность маркетинговой деятельности--економічна ефективність маркетингової діяльності
Анотація: Розкрито сутність поняття «економічна ефективність», запропоновано методичні підходи до оцінки ефективності маркетингової діяльності сільськогосподарських підприємств. У розрізі окремих функцій та складових комплексу маркетингу запропоновано систему економічної оцінки ефективності маркетингової діяльності сільськогосподарських підприємств. Для кожної складової системи визначено показники оцінки.
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 65.290с-5
Автор(и) : Нетреба І.О. (кандидат економічних наук; асистент; Київський національний університет ім. Т.Шевченка; м.Київ; Україна)
Назва : Роль ІНТЕРНЕТ-маркетингу у збутовій діяльності підприємства
Серія: Економічні проблеми розвитку галузей та видів економічної діяльності
Місце публікування : Формування ринкових відносин в Україні: Збірник наукових праць/ Науково-дослідний економіч. ін.-т Мін.-ва економіки та з питань європ. інтеграції Укр. - Київ, 2013. - № 2. - С. 114-117: табл.
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК : 65.290с-5
Предметні рубрики: Экономика
Економіка
Экономика предприятия
Економіка підприємства
Анотація: Обгрунтовано необхідність використання ІНТЕРНЕТ-маркетингу у збутовій діяльності підприємства. Розкрито особливості маркетингових комунікацій в мережі ІНТЕРНЕТ, уточнено елементи ІНТЕРНЕТ-маркетингу, сформульовано переваги використання ІНТЕРНЕТ-маркетингу для продавця і споживача. Розглянуто деякі аспекти оцінювання ефективності використання ІНТЕРНЕТ-технологій і маркетинговій діяльності підприємств.
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)