Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=економічна ефективність маркетингової діяльності<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
2
Показані документи
с 1 за 2
1.
Форма документа
: Стаття із журналу
Шифр видання
: 65.321г-5
Автор(и)
: Гуцуляк В.Р. (аспірант Львівського національного аграрного університету)
Назва
: Система оцінки ефективності маркетингової діяльності сільськогосподарських підприємств
Серія:
Економічні проблеми розвитку галузей та видів економічної діяльності
Місце публікування
: Формування ринкових відносин в Україні: Збірник наукових праць/ Науково-дослідний економіч. ін.-т Мін.-ва економіки та з питань європ. інтеграції Укр. - Київ, 2016. - № 4. - С. 68-70: табл.
Примітки
: Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК
: 65.321г-5
Предметні рубрики:
Экономика
Економіка
Экономика сельскохозяйственных предприятий
Економіка сільськогосподарських підприємств
Ключові слова
(''Вільн.індекс.''): агромаркетинг--агропромышленный комплекс--агропромисловий комплекс--апк--сельскохозяйственные предприятия--сільськогосподарські підприємства--маркетинговая деятельность сельскохозяйственных предприятий--маркетингова діяльність сільськогосподарських підприємств--маркетинговые системы--маркетингові системи--математические методы--математичні методи--оценочные показатели--оціночні показники--системные составляющие--системні складові--терминология--термінологія--экономическая эффективность маркетинговой деятельности--
економічна ефективність маркетингової діяльності
Анотація:
Розкрито сутність поняття «економічна ефективність», запропоновано методичні підходи до оцінки ефективності маркетингової діяльності сільськогосподарських підприємств. У розрізі окремих функцій та складових комплексу маркетингу запропоновано систему економічної оцінки ефективності маркетингової діяльності сільськогосподарських підприємств. Для кожної складової системи визначено показники оцінки.
Знайти схожі
2.
Форма документа
: Стаття із журналу
Шифр видання
: 65.290с-5
Автор(и)
: Нетреба І.О. (кандидат економічних наук; асистент; Київський національний університет ім. Т.Шевченка; м.Київ; Україна)
Назва
: Роль ІНТЕРНЕТ-маркетингу у збутовій діяльності підприємства
Серія:
Економічні проблеми розвитку галузей та видів економічної діяльності
Місце публікування
: Формування ринкових відносин в Україні: Збірник наукових праць/ Науково-дослідний економіч. ін.-т Мін.-ва економіки та з питань європ. інтеграції Укр. - Київ, 2013. - № 2. - С. 114-117: табл.
Примітки
: Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК
: 65.290с-5
Предметні рубрики:
Экономика
Економіка
Экономика предприятия
Економіка підприємства
Анотація:
Обгрунтовано необхідність використання ІНТЕРНЕТ-маркетингу у збутовій діяльності підприємства. Розкрито особливості маркетингових комунікацій в мережі ІНТЕРНЕТ, уточнено елементи ІНТЕРНЕТ-маркетингу, сформульовано переваги використання ІНТЕРНЕТ-маркетингу для продавця і споживача. Розглянуто деякі аспекти оцінювання ефективності використання ІНТЕРНЕТ-технологій і маркетинговій діяльності підприємств.
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)