Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=діти з вадами слуху<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 373.3-056.2/.3
Автор(и) : Авдусенко, Людмила (вчитель початкових класів вищої категорії)
Назва : Цінності інклюзивної освіти
Місце публікування : Початкова школа. - Київ: Редакція журналу "Початкова школа", 2018. - № 2. - С. 61.
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК : 373.3-056.2/.3
Предметні рубрики: Початкова школа
Начальная школа
Інклюзивна освіта
Инклюзивное образование
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): початкова школа--начальная школа--інклюзія--инклюзия--інклюзивна освіта--инклюзивное образование--педагогічний досвід--педагогический опыт--діти з особливими потребами--дети с особыми потребностями--особливі освітні потреби--особые образовательные потребности--діти з вадами слуху--дети с нарушениями слуха--заїкання--заикание--артикуляційна гімнастика--артикуляционная гимнастика--мовна віршована розминка--языковая стихотворная разминка--педагогический опыт--педагогічний досвід
Анотація: Викладається педагогічний досвід щодо впровадження інклюзивної освіти в загальноосвітній школі. Наводяться приклади роботи з дітьми з важкими формами заїкання та вадами слуху в початковій школі. Акцентується увага на використанні в учбовій діяльності артикуляційної гімнастики. Надаються приклади мовної віршованої розминки.
Перейти к внешнему ресурсу: \\new\textlok\Почат_шк_2018_2\24.pdf
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Трібушна, Світлана (вчитель початкової школи; вчитель вищої категорії; старший вчитель)
Назва : Розвиток мови учнів початкової школи з порушенням слуху в умовах інклюзії
Місце публікування : Рідна школа: щомісячний науково-педагогічний журнал/ Орган Міністерства освіти і науки України. - Київ, 2014. - № 12. - С. 48-51: фот.
Примітки : Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК : 371.3
ББК : 74.202
Предметні рубрики: Освіта. Педагогіка
Теорія і методика навчання
Образование. Педагогика
Теория и методика обучения
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): інклюзивна освіта--инклюзивное образование--діти з вадами слуху--дети с нарушением слуха--метод наступності --метод преемственности--метод перспективності--метод перспективности--мовленнєва діяльність--языковая деятельность--загальноосвітня школа--общеобразовательная школа--початкова школа--начальная школа--інтегроване навчання--интегрированное обучение--система навчання мови--система обучения языку--корекційна робота з дітьми--коррекционная работа с детьми--розвиток мовлення--развитие речи
Анотація: Порушується питання розвитку мови учнів початкової школи з порушенням слуху в умовах інклюзії. Розкриваються форми роботи з такими дітьми. Аналізуються погляди відомих педагогів і психологів на проблему розвитку мовлення учнів з порушенням слуху. Обгрунтовується ідея інклюзивного навчання дітей з вадами слуху на основі досвіду роботи над розвитком мови таких дітей, надаються практичні поради педагогам та батькам.
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)