Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=діти з вадами слуху<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
2
Показані документи
с 1 за 2
>
1.
Авдусенко, Людмила
(вчитель початкових класів вищої категорії).
Цінності інклюзивної освіти / Л. Авдусенко> // Початкова школа. - 2018. -
№ 2
. - С. 61. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
373.3-056.2/.3
Рубрики:
Початкова школа
Начальная школа
Інклюзивна освіта
Инклюзивное образование
Кл.слова (ненормовані):
початкова школа
--
начальная школа
--
інклюзія
--
инклюзия
--
інклюзивна освіта
--
инклюзивное образование
--
педагогічний досвід
--
педагогический опыт
--
діти з особливими потребами
--
дети с особыми потребностями
--
особливі освітні потреби
--
особые образовательные потребности
--
діти з вадами слуху
--
дети с нарушениями слуха
--
заїкання
--
заикание
--
артикуляційна гімнастика
--
артикуляционная гимнастика
--
мовна віршована розминка
--
языковая стихотворная разминка
--
педагогический опыт
--
педагогічний досвід
Анотація:
Викладається педагогічний досвід щодо впровадження інклюзивної освіти в загальноосвітній школі. Наводяться приклади роботи з дітьми з важкими формами заїкання та вадами слуху в початковій школі. Акцентується увага на використанні в учбовій діяльності артикуляційної гімнастики. Надаються приклади мовної віршованої розминки.
Перейти к внешнему ресурсу:
\\new\textlok\Почат_шк_2018_2\24.pdf
Утримувачі документа:
Сумська МЦБ ім. Т. Шевченка
Знайти схожі
>
2.
Трібушна, Світлана
(вчитель початкової школи; вчитель вищої категорії; старший вчитель).
Розвиток мови учнів початкової школи з порушенням слуху в умовах інклюзії / С. Трібушна> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2014. -
№ 12
. - С. 48-51 : фот. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
371.3
ББК
74.202
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Теорія і методика навчання
Образование. Педагогика
Теория и методика обучения
Кл.слова (ненормовані):
інклюзивна освіта
--
инклюзивное образование
--
діти з вадами слуху
--
дети с нарушением слуха
--
метод наступності
--
метод преемственности
--
метод перспективності
--
метод перспективности
--
мовленнєва діяльність
--
языковая деятельность
--
загальноосвітня школа
--
общеобразовательная школа
--
початкова школа
--
начальная школа
--
інтегроване навчання
--
интегрированное обучение
--
система навчання мови
--
система обучения языку
--
корекційна робота з дітьми
--
коррекционная работа с детьми
--
розвиток мовлення
--
развитие речи
Анотація:
Порушується питання розвитку мови учнів початкової школи з порушенням слуху в умовах інклюзії. Розкриваються форми роботи з такими дітьми. Аналізуються погляди відомих педагогів і психологів на проблему розвитку мовлення учнів з порушенням слуху. Обгрунтовується ідея інклюзивного навчання дітей з вадами слуху на основі досвіду роботи над розвитком мови таких дітей, надаються практичні поради педагогам та батькам.
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)