Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Пошуковий запит: <.>K=діагностика здібностей<.>
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Пономаренко, Володимир (доктор економічних наук; професор; ректор)
Назва : Діагностика здатності студентів до професіоналізації
Місце публікування : Вища школа. - К.: Товариство "Знання" Україна КОО, 2015. - № 9/10. - С. 23-41: табл.-5
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК : 378
ББК : 74.58
Предметні рубрики: Освіта. Педагогіка
Вища професійна освіта
Образование. Педагогика
Высшее профессиональное образование
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): діагностика здібностей--диагностика способностей--професіоналізація студентів--профессионализация студентов--професійна орієнтація--профессиональная ориентация--вища освіта--высшее образование--вищі навчальні заклади--высшие учебные заведения--профоріентаційна робота--профориентационная работа--навчально-виховний процес--учебно-воспитательный процесс--тестування структури інтелекту--тестирование структуры интеллекта--результати тестувань--результаты тестирований--субтести амтхауера--амтхауера субтести--рівень креативності--уровень креативности--самоконтроль студентів--самоконтроль студентов--соціальна чуйність студентів--социальная чувствительность студентов--рівень інтелекту студентів--уровень интеллекта студентов
Анотація: Визначені організаційні напрями формування системи забезпечення діагностики здатності студентів до професіоналізації у процесі реалізації профорієнтаційної роботи в університеті. Запропоновано інструментарій діагностики здатності студентів до професіоналізації для визначення ступеня їх спроможності оволодіти окремими видами професійної діяльності. Проведено дослідження щодо апробації запропонованих у роботі діагностичних процедур для аналізу відповідності емоційно-оцінних компонентів особистості вимогам майбутньої професії. Отримані результати дають змогу визначити рівень сформованості наявних та здобутих у процесі навчання якостей, важливих для оволодіння професією. Отримані результати дослідження є підгрунтям для формування рекомендацій абітурієнтам щодо вибору спеціальності під час вступу до університету для отримання ступеня бакалавра чи магістра.
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)