Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=духовность в образовании<.>
Загальна кількість знайдених документів : 8
Показані документи с 1 за 8
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Скуратівський Л. В.
Назва : Питання духовності як філософська та методична проблема
Місце публікування : Українська мова і література в школі. - К.: Інститут педагогіки АПН України, 2011. - № 4. - С. 16-19
Примітки : Бібліографія : С.19 : 8 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК : 811.161.2
ББК : 81.411.1
Предметні рубрики: Мовознавство
Языкознание
Анотація: Автор статті вивчає духовність як філософську та методичну проблему в аспекті лінгводидактики.
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Рогова О. Г. (Інститут вищої освіти Національної академії педагогічних наук України)
Назва : Сучасна освіта в проблемному полі екзистенціалізму
Місце публікування : Грані: Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - Д.: Дніпропетровський нац. ун-т, Центр соц.-політ.досліджень, 2013. - № 9. - С. 23-28 (Шифр Г2/2013/9)
Примітки : Література : С.27-28 : 7 назв.
УДК : 37.013.73
ББК : 74.0
Предметні рубрики: Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Анотація: Перспективи розвитку гуманістичної освіти в проблемному просторі екзистенціалізму розглянуті в контексті їх глибинного зв'язку, який до сьогодення слабо рефлексується у філософії освіти.
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Рєзніков С. І. (Дніпропетровський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти; Дніпропетровськ)
Назва : Ціннісний аспект формування духовності в освітній діяльності
Місце публікування : Грані: Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - Д.: Дніпропетровський нац. ун-т, Центр соц.-політ.досліджень, 2014. - № 1. - С. 101-105 (Шифр Г2/2014/1)
Примітки : Література : С.105 : 5 назв
УДК : 37
ББК : 74
Предметні рубрики: Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Анотація: Мета даної статті - визначити ціннійсний аспект формування духовності в освітній діяльності постсучасного зразка.
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Рогова О. Г. (Дніпропетровський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти; Дніпропетровськ)
Назва : Шляхи розкриття духовно-ціннісного потенціалу християнської етики в сучасній школі
Місце публікування : Грані: наук.-теорет. і гром.-політ. альм. - Д.: Дніпропетровський нац. ун-т, Центр соц.-політ.досліджень, 2015. - № 2. - С. 26-30 (Шифр Г2/2015/2)
Примітки : Бібліографія : С.29-30 : 15 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК : 37.013
ББК : 74.00
Предметні рубрики: Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Анотація: Запропоновано філософсько-освітнє розуміння релігійного змісту категорії "духовність", розкрита її значущість та стимулююча роль у становленні внутрішнього світу дитини й розглянуті ефективні конструкти ретрансляції цієї категорії засобами християнськ ої етики з метою адаптації до сучасних завдань державної світської школи. Шляхи розкриття духовно-ціннісного потенціалу християнської етики в сучасній школі розглянуті в контексті пошуку глибинних зв'язків та синтезуючих цінностей освітніх напрямків: а ксіологічно-праксеологічного, екзистенційного, еортологічного та культурологічного., що мають знайти своє місце в освітній царині через персоніфікацію та варіативність навчання і виховання з наданням можливості зробити кожній дитині свій ціннісний виб ір у напрямку досягнення нової більш досконалої якості життя.
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Середня В. Г. (Дніпропетровський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти)
Назва : Постнекласичне розуміння духовності у філософії освіти
Місце публікування : Грані: Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - Дніпропетровськ, 2016. - № 4. - С. 34-38 (Шифр Г2/2016/4)
Примітки : Література : 8 назв.
УДК : 37.013
ББК : 74.0
Предметні рубрики: Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): духовність в освіті--духовность в образовании--постнекласична освіта--постнеклассическое образование--постнеклассические методологии--постнекласичні методології--постнеклассические модели образования--постнекласичні моделі освіти--постнеклассическая наука--постнекласична наука--постнеклассическая парадигма образования--постнекласична парадигма освіти--философия образования--філософія освіти
Анотація: Визначаються особливості постнекласичного розуміння духовності у контексті філософсько-освітнього знання.
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Середня В. Г.
Назва : Роль духовності у становленні постнекласичної освіти: філософський аналіз
Місце публікування : Грані: Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - Д.: Дніпропетровський нац. ун-т, Центр соц.-політ.досліджень, 2016. - № 5. - С. 18-22 (Шифр Г2/2016/5)
Примітки : Література : 7 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК : 130:122
ББК : 87
Предметні рубрики: Філософія
Философия
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): духовність в освіті--духовность в образовании--постнекласична освіта--постнеклассическое образование--философия образования--філософія освіти
Анотація: Досліджується проблематика духовності у постнекласичній освіті. Вивчаються відмінності традиційного та постнекласичного розуміння духовності.
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Рогова О. Г.
Назва : Аксіостратегія як чинник духовно-ціннісної модернізації освіти
Місце публікування : Грані: Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - Д.: Дніпропетровський нац. ун-т, Центр соц.-політ.досліджень, 2016. - № 7. - С. 19-24 (Шифр Г2/2016/7)
Примітки : Література : 11 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК : 37.013
ББК : 74.00
Предметні рубрики: Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): аксиологический подход--аксиологическое измерение образования--аксиология образования--аксіологічний вимір освіти--аксіологічний підхід--аксіологія педагогіки--духовність в освіті--духовность в образовании--модернизация образования--модернізація освіти--философия образования--філософія освіти--ценности--цінності--аксіостратегії--аксиостратегии--освітній процес--образовательный процесс
Анотація: Запропоновано визначення поняття "аксіостратегії" як інструментального чинника оновленого розкриття аксіологічного підходу в освіті.
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Азьомов, Віктор (учитель-методист; учитель української мови та літератури)
Назва : Духовна архетипна система етнонаціонального у викладанні української літератури в загальноосвітній школі
Місце публікування : Українська мова і література в школі: Науково-методичний журнал. - К.: Інститут педагогіки АПН України, 2016. - № 4. - С. 31-37
Примітки : В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК : 821.161.2
ББК : 83.3(4Укр)
Предметні рубрики: Литературоведение
Літературознавство
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): духовна архетипна система етнонаціонального--принципи дасе--духовность в образовании--духовність в освіті--етнонаціональна культура--инновации в образовании--инновации в педагогике--інновації в освіті--інновації в педагогіці--методика викладання української літератури--методика преподавания украинской литературы--национальное сознание--національна ідея--національна свідомість--украинская духовность--украинская литература--украинская национальная идея--украинское национальное сознание--українська література--українська національна ідея--українська національна свідомість--этнонациональная культура--этнонациональное сознание--этнонациональный аспект
Анотація: Запропоновано засадничі положення нового методологічного підходу у викладанні української літератури, заснованого на принципах Духовної Архетипной Системи Етноціонального.
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)