Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Пошуковий запит:
<.>K=дослідницьке моделювання<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
1
1.
Форма документа
: Стаття із журналу
Шифр видання
: 65.301в7-5
Автор(и)
: Бєловолова Н.Н. (фінансовий директор ТОВ "Сокол-КР")
Назва
: Моделі комплексного маркетингового дослідження споживачів продукції підприємств
Місце публікування
: Формування ринкових відносин в Україні: Збірник наукових праць/ Науково-дослідний економіч. ін.-т Мін.-ва економіки та з питань європ. інтеграції Укр. - Київ, 2015. - № 3. - С. 169-172: табл. (Шифр Ф78/2015/3)
Примітки
: Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК
: 65.301в7-5
Предметні рубрики:
Экономика
Економіка
Экономика промышленного предприятия
Економіка промислового підприємства
Ключові слова
(''Вільн.індекс.''): исследовательское моделирование--
дослідницьке моделювання
--методология маркетинга--методологія маркетингу--комплексные маркетинговые исследования--комплесні маркетингові дослідження--концепцептуальные основы--концептуальні засади--покупатели--покупці--покупки--купівлі--потенциальные клиенты--потенційні клієнти--потребительское поведение--споживча поведінка--продвижение товара--просування товару--производители--виробники
Анотація:
Досліджено сучасні моделі маркетингових досліджень поведінки споживачів у процесі виробництва і реалізації продукції. Охарактеризовано кожну модель поведінки споживачів та визначено їхні особливості. Виокремлено сутність кожної складової дослідженої концепції та зазначено їхнє місце і роль у процесі маркетингової діяльності підприємств. Запропоновано шляхи вирішення проблем, які пов'язані із залученням потенційних клієнтів з метою розширення асортименту продукції, і на цій основі зростання чистого доходу і прибутку підприємств.
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)