Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Пошуковий запит: <.>K=должность маркетолога<.>
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Ефимец, Светлана (руководитель отдела развития бизнеса, рекламы и PR )
Назва : Маркетолог и его работа
Серія: Економіка знань
Місце публікування : Маркетинг в Україні: Науковий журнал. - Київ, 2016. - № 4. - С. 57-61: ил. - ISSN 1606-3732. - ISSN 1606-3732
Примітки : В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК : 339.138
ББК : 65.291.3
Предметні рубрики: Економіка
Маркетинг
Экономика
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): востребованные специальности--рынок digital-маркетинга--потенциальный контент-маркетолог--должность маркетолога--требования к маркетологу--образование маркетолога--обучение маркетолога--критерии подбора специалистов--затребувані спеціальності--ринок digital-маркетингу--потенціальний контент-маркетолог--посада маркетолога--вимоги до маркетолога--освіта маркетолога--навчання маркетолога--критерії підбору спеціалістів
Анотація: Кто такой маркетолог? Как отличить настоящего специалиста от аматора и мотивировать его к работе? В статье рассмотрены вопросы, касающиеся критериев отбора, обучения, образования и требований к потенциальному маркетологу.
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)