Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Пошуковий запит:
<.>K=должность маркетолога<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
1
1.
Форма документа
: Стаття із журналу
Шифр видання
:
Автор(и)
: Ефимец, Светлана (руководитель отдела развития бизнеса, рекламы и PR )
Назва
: Маркетолог и его работа
Серія:
Економіка знань
Місце публікування
: Маркетинг в Україні: Науковий журнал. - Київ, 2016. - № 4. - С. 57-61: ил. - ISSN 1606-3732. - ISSN 1606-3732
Примітки
: В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
: 339.138
ББК
: 65.291.3
Предметні рубрики:
Економіка
Маркетинг
Экономика
Ключові слова
(''Вільн.індекс.''): востребованные специальности--рынок digital-маркетинга--потенциальный контент-маркетолог--
должность маркетолога
--требования к маркетологу--образование маркетолога--обучение маркетолога--критерии подбора специалистов--затребувані спеціальності--ринок digital-маркетингу--потенціальний контент-маркетолог--посада маркетолога--вимоги до маркетолога--освіта маркетолога--навчання маркетолога--критерії підбору спеціалістів
Анотація:
Кто такой маркетолог? Как отличить настоящего специалиста от аматора и мотивировать его к работе? В статье рассмотрены вопросы, касающиеся критериев отбора, обучения, образования и требований к потенциальному маркетологу.
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)