Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=довіра споживачів<.>
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 67.410
Автор(и) : Белялов Т.Е. (Київський національний університет технологій та дизайну; Україна)
Назва : Підвищення довіри споживачів як основа стабільного розвитку ринку фінансових послуг
Місце публікування : Актуальні проблеми економіки. - Київ: ВНЗ "Національна академія управління", 2012. - № 3. - С. 267-274: табл. (Шифр А9/2012/3)
Примітки : Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК : 67.410
Предметні рубрики: Право
Гражданский процесс
Цивільний процесс
Анотація: В статті на основі зарубіжного досвіду досліджено ключові характеристики функціонування фінансового омбудсмена як альтернативного судам механізму захисту прав споживачів фінансових послуг.
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 65.422.5в6-5
Автор(и) : Кім, Рені Бо (доцент Бізнес-школи Університету Хяньянь; м.Сеул; Південна Корея; PhD (економіка))
Назва : Визначальні чинники відношення споживачів до інформації про безпеку продуктів харчування
Місце публікування : Актуальні проблеми економіки: Науковий економічний журнал/ Нац. академія управління. - Київ: ВНЗ "Національна академія управління", 2013. - № 1. - С. 359-366: табл., схем.
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовоюВ ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК : 65.422.5в6-5
Предметні рубрики: Экономика
Економіка
Торговля отдельными видами товаров
Торгівля окремими видами товарів
Анотація: Показано, що споживачі стають все більш свідомими стосовно безпеки, екологічної чистоти і корисності продуктів харчування, оскільки у світі назріває продуктова криза і безпека продуктів стає глобальною проблемою. Погана репутація відносно донесення інформації про небезпечні продукти харчуваня може спрямувати розвиток харчової промисловості і збільшувати недовіру споживачів. Сприйняття споживачами харчових ризиків тісно пов'язане з тим, як ЗМІ подають цю інформацію. Розглянуто вплив чинників сповіщення про ризики на клієнтське сприйняття, підкреслено важливість сповіщення про ризики, пов'язані з продуктами. Висновки дослідження дають уявлення про чинники, що визначають відгук споживачів на донесення інформації про небезпечні продукти.
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Козарезенко, Людмила Володимирівна (кандидат економічних наук; доцент кафедри економіки підприємства та економічної теорії ДВНЗ "Переяслав-Хмельницький" Державного педагогічного університету ім. Григорія Сковороди)
Назва : Розвиток інвестиційної діяльності громадян через механізм колективного інвестування
Місце публікування : Формування ринкових відносин в Україні: Збірник наукових праць/ Науково-дослідний економіч. ін.-т Мін.-ва економіки та з питань європ. інтеграції Укр. - Київ, 2016. - № 3. - С. 42-50: граф.
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК : 65.262.2(4УКР)в7-56
Предметні рубрики: Экономика
Економіка
Рынок ценных бумаг, 2008-2015 гг.
Ринок цінних паперів, 2008-2015 рр.
Географіч. рубрики: Украина
Україна
США
Европа
Європа
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): государственное регулирование--державне регулювання--долгосрочные инвестиционные ресурсы--довгострокові інвестиційні ресурси--домохозяйства--домогосподарства--зарубежный опыт--зарубіжний досвід--защита прав потребителей--захист прав споживачів--институты совместного инвестирования--інститути спільного інвестування--капиталовложения--капіталовкладення--коллективое инвестирование--колективне інвестування--компании по управлению активами--компанії з управління активами--негосударственное пенсионное страхование--недержавне пенсійне страхування--пенсионные активы--пенсійні активи--доверие потребителей--довіра споживачів--рыночные трансформации--ринкові трансформації--сбережения населения--заощадження населення--свободные финансовые ресурсы--вільні фінансові ресурси--социальная ответственность--соціальна відповідальність--страховые резервы--страхові резерви--трасты--трасти--украинские граждане--українські громадяни--управленческая эффективность--управлінська ефективність--финансовые механизмы--фінансові механізми--фондовый рынок--фондовий ринок
Анотація: Розглянуто можливості розвитку інвестиційної діяльності громадян через механізм колективного інвестування. На основі аналізу діяльності інститутів спільного інвестування в Україні доведено, що значимість процесу трансформації вільних фінансових ресурсів (заощаджень населення) зумовлює необхідність збереження і примноження пенсійних заощаджень, що вимагає забезпечення ефективного управління пенсійними активами та страховими резервами. Ефективна державна політика розвитку системи недержавного пенсійного страхування здатна забезпечити формування довгострокових інвестиційних ресурсів за рахунок внутрішніх джерел, зокрема пенсійних заощаджень. У свою чергу ефективне державне регулювання та удосконалення нормативно-правової бази у бік забезпечення соціальної відповідальності та захисту прав споживачів інвестиційних послуг підвищуватимуть довіру до інститутів спільного інвестування та забезпечуватимуть залучення широкого кола населення до схем спільного інвестування. Сформульовано висновки, що державне регулювання інвестиційних процесів має забезпечувати постійний розвиток нормативно-правової бази, яка впорядковує відносини та визначає межі відповідальності між державою, інституційними інвесторами та домогосподарствами стосовно механізмів мобілізації та трансформації заощаджень населення в інвестиції, зокрема через механізм ринку пенсійних послуг.
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 65.42г-5
Автор(и) : Затварницька-Мадура, Беата (PhD (економікс); спіробітник кафедри маркетингу факультету менеджменту Ржезловського технологічного університету; м.Ржезлов; Польща), Стецько, Юстина, Ментель, Гжегож
Назва : Імідж бренду та довіра споживачів
Місце публікування : Актуальні проблеми економіки: Науковий економічний журнал/ Нац. академія управління. - Київ: ВНЗ "Національна академія управління", 2016. - № 8. - С. 237-245: табл., граф.
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою.В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК : 316.77
ББК : 65.42г-5
Предметні рубрики: Экономика
Економіка
Экономика торговли
Економіка торгівлі
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): аакера модель--теория маркетинга--теорія маркетингу--брендинг--брендінг--концептуальные подходы--концептуальні підходи--модель аакера--оценочная методология--оціночна методологія--позитивный имидж--позитивний імідж--потребительское доверие--доверие потребителей--довіра споживачів--узнаваемые бренды--впізнавані бренди
Анотація: Виявлено, на основі первинного та вторинного дослідження, залежність між іміджем бренду та довірою споживачів до нього. При цьому представлено вітчизняні і зарубіжні публікації, а також аналіз власних опитувань з даної проблеми. Результати дослідження вказують на значний вплив іміджу бренду на довіру споживачів.
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)