Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=дизайнери одягу<.>
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Фролов І. В., Гарбуза Ю. О., Пашкевич К. Л., Колосніченко М. В.
Назва : Дослідження факторів формування успішного бренду модного одягу на прикладі бренду FROLOV
Місце публікування : Легка промисловість. - 2016. - № 4. - С. 18-26: фот. цв.
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК : 67/68
Предметні рубрики: Легка промисловість
Швейне виробництво
Легкая промышленность
Швейное производство
Географіч. рубрики: Україна
Украина
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): брендинг--бренди модного одягу--бренды модной одежды--дизайнери одягу--дизайнеры одежды--українська фешн-індустрія--украинская фешн-индустрия--frolov--концепії просування брендів--концепции продвижения брендов--чинники успіху брендів--факторы успеха брендов
Анотація: Проведено порівняльну характеристику відомих вітчизняних брендів та досліджено чинники їх успіху, розглянуто питання загальної тенденції розвитку модних брендів одягу в Україні та проблеми, що постають перед сучасними дизайнерами. На основі проведених досліджень систематизовано алгоритми функціонування і розвитку українських брендів за сучасних економічних умов, виявлено чинники успішного розвитку бренду модного одягу на прикладі бренду FROLOV.The comparative characteristics of famous domestic brands and their success factors were examined. The general trend of Ukrainian fashion brands was considered, as well the problems facing modern designers. Through the example of brand FROLOV.
Перейти к внешнему ресурсу: \\New\textlok\Легка_промисловість_2016_04\7.pdf
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 65.304.18г-5
Автор(и) : Ясинська, Олена Георгівна (кандидат економічних наук; старший викладач кафедри індстрії дозвілля Київського національного університету культури і мистецтв; заслужений артист України)
Назва : Концептуальні підходи до розвитку ринку індустрії моди
Серія: Економіка та управління національним господарством
Місце публікування : Актуальні проблеми економіки: Науковий економічний журнал/ Нац. академія управління. - Київ: ВНЗ "Національна академія управління", 2018. - № 4. - С. 25-32: табл.
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК : 67/68
ББК : 65.304.18г-5
Предметні рубрики: Экономика
Економіка
Экономика легкой промышленности
Економіка легкої промисловості
Теория маркетинга
Теорія маркетингу
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): брендинг--бренды модной одежды--бренди модного одягу--дизайнеры одежды--дизайнери одягу--индустрия моды--індустрія моди--концепции продвижения брендов--концепції просування брендів--потребители индустрии моды--споживачі індустріі моди--рынок индустрии моды--ринок індустрії моди--рыночные стратегии--ринкові стратегії--спрос на модные товары--попит на модні товари--факторы успеха брендов--фактори успіху брендів--зарубіжний досвід
Анотація: Досліджено формування та розвиток ринку індустрії моди на прикінці ХІХ, ХХ та початку ХХІ століть, визначено концептуальні основи його функціонування, надано результати порівняльного аналізу роботи на ринку провідних й традиційних компаній.
Перейти к внешнему ресурсу: \\new\textlok\Акт_пробл_економ_2018\Акт_пробл_економ_2018_4\4.pdf
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Вороніна, Марина (старший викладачкафедри художнього моделювання одягу )
Назва : До проблеми розвитку творчого потенціалу майбутніх дизайнерів
Місце публікування : Вища школа: науково-практичне видання. - К., 2014. - № 7. - С. 95-104
Примітки : Библиогр. в сносках. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІВ ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК : 378
ББК : 74.58
Предметні рубрики: Освіта. Педагогіка
Вища професійна освіта
Образование. Педагогика
Высшее профессиональное образование
Географіч. рубрики: Україна
Украина
Анотація: Аналізуються активні методи навчання, що сприяють розкриттю творчих здібностей студентів. Визначені основні вимоги до педагогічних проектних технологій (методу проектів) як засобу розвитку творчого потенціалу майбутніх дизайнерів.
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Скалацька О. В.
Назва : Соціально-філософський аналіз бренду одягу: український контекст
Місце публікування : Грані: Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - Д.: Дніпропетровський нац. ун-т, Центр соц.-політ.досліджень, 2016. - № 7. - С. 30-35 (Шифр Г2/2016/7)
Примітки : Література : 12 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК : 1:316
ББК : 60.0
Предметні рубрики: Соціальна філософія
Социальная философия
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): дизайнери одягу--дизайнеры одежды--индустрия моды--індустрія моди--мода--модная одежда--модні бренди--модные бренды--одяг--социология моды--соціологія моди--фешн-индустрия
Анотація: Автор досліджує перспективу соціально-філософського аналізу продукту (а саме одягу) модного бренду.
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)