Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=гимназии<.>
Загальна кількість знайдених документів : 50
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50  
1.


    Скиртач, Наталія (завідувач методичного кабінету відділу освіти виконавчого комітету міської ради).
    Наша "Надія" - надія України / Н. Скиртач // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2014. - № 6. - С. 28. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.2
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Загальноосвітня школа

   Образование. Педагогика

   Общеобразовательная школа

   Україна
    Украина

    Бердянськ

Кл.слова (ненормовані):
загальноосвітні школи -- общеобразовательные школы -- гімназії -- гимназии -- інноваційні школи -- инновационные школы -- інноваційна діяльність гімназій -- инновационная деятельность гимназий
Анотація: Про школу нового формату- гімназію №1 "Надія" м. Бердянськ.

Утримувачі документа:
КЗК ДОУНБ

Дод.точки доступу:
Надія, гімназія №1 \о ней\

Знайти схожі

2.


    Кондратюк, Наталія (начальник відділу освіти виконавчого комітету міськой ради).
    Шлях, який ми обираємо / Н. Кондратюк ; інтерв'ю провела Людмила Шаталова // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2014. - № 6. - С. 18-19. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.2
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Загальноосвітня школа

   Образование. Педагогика

   Общеобразовательная школа

   Україна
    Бердянськ

Кл.слова (ненормовані):
інтерв'ю -- интервью -- загальноосвітні навчальні заклади -- общеобразовательные учебные заведения -- система освітніх закладів -- система образовательных учреждений -- освітній процес -- образовательный процесс -- інформаційні технології -- информационные технологии -- сучасний успішний керівник -- современный успешный руководитель -- гімназії -- гимназии
Анотація: Про систему та умови навчання у загальноосвітніх навчальних закладах міста Бердянськ.

Утримувачі документа:
КЗК ДОУНБ

Дод.точки доступу:
Надія, гімназія №1 \о ней\

Знайти схожі

3.


    Сергієнко, Валентина (заслужений учитель України; директор).
    Організація управління розвитком навчально-виховного процесу Школи майбутнього / В. Сергієнко // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2014. - № 6. - С. 13-17 : рис.-1. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.200
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Теорія і методика виховання

   Образование. Педагогика

   Теория и методика воспитания

Кл.слова (ненормовані):
управлінський модуль -- управленческий модуль -- державно-громадське управління -- государственно-общественное управление -- об'єднання молодих педагогів -- объединение молодых педагогов -- навчально-виховний процес -- учебно-воспитательный процесс -- загальноосвітні навчальні заклади -- общеобразовательные учебные заведения -- гімназії -- гимназии -- рада гімназії -- совет гимназии -- батьківські ради -- родительские советы -- ради гімназистів -- советы гимназистов -- ради ветеранів-педагогів -- советы ветеранов-педагогов -- об'єднання молодих педагогів -- объединения молодых педагогов -- адаптивно-валеологічні технології -- адаптивно-педагогические технологии -- школа майбутнього -- школа будущего -- проектна діяльність гімназій -- проектная деятельность гимназий -- досвід гімназій -- опыт гимназий -- програми розвитку навчальних закладів -- программы развития учебных заведений
Анотація: Представлена управлінська основа успішного впровадження в освітній процес програми розвитку навчального закладу. В змісті програми велика увага приділена реалізації принципів державно-громадського управління в гімназії, яке засноване на системному залученні до гімназійного життя батьків, педагогів-ветеранів, представників громадських, спортивних, молодіжних організацій. Акцентується на необхідності постійного і відкритого діалогу між усіма учасниками освітнього процесу як основному факторі ефективності управлінської діяльності в гімназії.

Утримувачі документа:
КЗК ДОУНБ

Дод.точки доступу:
Надія, гімназія №1 \о ней\

Знайти схожі

4.


    Холтобіна, Олександра (кандидат педагогічних наук; доцент кафедри теорії та методики професійної освіти).
    Шляхи реалізації всеукраїнського науково-педегогічного проекту "Інтелект України" в Бердянській гімназії №1 "Надія" / О. Холтобіна, О. Володько // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2014. - № 6. - С. 43-46. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.2
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Загальноосвітня школа

   Образование. Педагогика

   Общеобразовательная школа

   Україна
    Украина

    Бердянськ

Кл.слова (ненормовані):
навчально-методичне забезпечення -- учебно-методическое обеспечение -- системні міжпредметні зв'язки -- системные межпредметные связи -- ситуація успіху і комфорту -- ситуация успеха и комфорта -- загальноосвітні навчальні заклади -- общеобразовательные учебные заведения -- гімназії -- гимназии -- досвід гімназій -- опыт гимназий -- науково-педагогічні проекти -- научно-методические проекты -- початкова школа -- начальная школа -- навчання читанню -- обучение чтению -- читацька компетентність учнів -- читательская компетентность учеников
Анотація: Розглянуто основні шляхи реалізації всеукраїнського науково-педагогічного проекту "Інтелект України" в Бердянській гімназії №1 "Надія". Обгрунтовано особливості організації навчально-виховного процесу в 1-4-х класах. Проілюстровано цілісний процес упровадження навчального та навчально-методичного забезпечення, реалізації системних міжпредметних зв'язків, створення на кожному уроці ситуації успіху, зацікавленості та комфорту.

Утримувачі документа:
КЗК ДОУНБ

Дод.точки доступу:
Володько, Олена (учитель початкових класів; заступник директора з навчально-виховної роботи); Інтелект України, всеукраїнський науково-педагогічний проект \о произв.\Надія, гімназія №1 \о ней\

Знайти схожі

5.


    Канашко, Ольга (заступник директора з виховної роботи).
    Громадянсько-патріотичне виховання та соціалізація особистості / О. Канашко // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2014. - № 6. - С. 34-37. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.200
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Теорія і методика виховання

   Образование. Педагогика

   Теория и методика воспитания

Кл.слова (ненормовані):
громадсько-патриотичне виховання -- гражданско-патриотическое воспитание -- громадська компетентність -- гражданская компетентность -- соціалізація особистості -- социализация личности -- загальноосвітні заклади -- общеобразовательные учреждения -- гімназії -- гимназии -- досвід гімназій -- опыт гимназий -- громадянська освіта -- гражданское образование -- програми виховання -- программы воспитания -- напрями виховної роботи -- направления воспитательной работы -- форми виховної роботи -- формы воспитательной работы -- учнівське самоврядування -- ученическое самоуправление -- гімназійне самоврядування -- гимназическое самоуправление -- шкільні гуртки -- школьные кружки
Анотація: Розкриваються особливості системи громадсько-патриотичного виховання учнів як одне з найважливіших завдань сучасного виховання людини-громадянина. Репрезентовано досвід роботи з громадсько-патриотичного виховання гімназії №1 "Надія" м. Бердянська та визначено ефективні форми діяльності в цьому напрямі.

Утримувачі документа:
КЗК ДОУНБ

Дод.точки доступу:
Громадянське та патріотичне виховання, програма \о произв.\; Школа самоврядування, гурток \о нем\

Знайти схожі

6.


    Проценко, Людмила (заступник директора з навчально-виховної роботи).
    Інформатизація освітнього закладу: розбудова дидактичного модуля / Л. Проценко // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2014. - № 6. - С. 29-33 : рис.-2. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.2
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Загальноосвітня школа

   Образование. Педагогика

   Общеобразовательная школа

Кл.слова (ненормовані):
модель інформатизації освітнього простору -- модель информатизации образовательного процесса -- дидактичний модуль -- дидактическая модель -- мультимедійні технології -- мультимедийные технологии -- мультимедійні засоби навчання -- мультимедийные средства обучения -- інформатизація навчального процесу -- информатизацияучебного процесса -- освітній процес -- образовательный процесс -- загальноосвітні навчальні заклади -- общеобразовательные учебные заведения -- гімназії -- гимназии -- досвід гімназій -- опыт гимназий -- профілізація навчання -- профилизация обучения
Анотація: Розглядаються особливості впровадження мультимедійних засобів навчання та інформаційно-комп'ютерних технологій у дидактичну систему навчального закладу. Обгрунтовується, що конкретність та визначеність інформаційно-логічних моделей і алгоритмів, а також послідовність і диференциація процесів комп'ютеризації дозволяють учням і вчителям гімназії опановувати нове програмне забезпечення та специфічні мультимедійні педагогічні технології для вивчення предметів з основних та додаткових курсів.

Утримувачі документа:
КЗК ДОУНБ

Дод.точки доступу:
Надія, гімназія №1 \о ней\

Знайти схожі

7.


    Дзевицька, Лариса (старший викладач кафедри української та іноземних мов Криворізького економічного інституту ).
    Система освіти Австрії: реалії сьогодення / Л. Дзевицька // Вища школа : науково-практичне видання. - 2013. - № 10. - С. 65-80. - Библиогр. в конце ст.
УДК
ББК 74.04
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Організація освіти

   Образование. Педагогика

   Организация образования

   Австрія
    Австрия

Кл.слова (ненормовані):
система освіта -- система образования -- освіта зарубіжних країн -- образование зарубежных стран -- австрійська система освіти -- австрийская система образования -- ступені освіти -- ступени образования -- штейнерівська методика -- штейнеровская методика -- інтегративні класи -- интегративные классы -- освітня політика -- образовательная политика -- програми розвитку шкіл -- программы развития школ -- принцип індивідуалізації -- принцип индивидуализации -- форми організації педагогічного процесу -- формы организации педагогического процесса -- школи повного дня -- школы полного дня -- загальна шкільна державна освіта -- общее школьное государственное образование -- повна народна освіта -- полное народное образование -- гімназії -- гимназии -- спеціальна освіта -- специальное образование -- професійна освіта -- профессиональное образование -- система вищої освіти -- система высшего образования
Анотація: Розглядаються окремі аспекти освіти Австрії в контексті сучасного розвитку суспільства. Особлива увага приділяється структурі системи освіти та різним формам навчальних закладів. На основі аналізу першоджерел висвітлюються перспективні ідеї австрійської системи освіти, її здобутки та прагнення.


Дод.точки доступу:
Закон про університетську освіту \о произв.\; Закон про університети \о произв.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

8.


    Наровлянська, Марина (практичний психолог; психолог-методист; науковий кореспондент).
    Розв'язання проблеми обдарованості в умовах сучасної гімназії / М. Наровлянська, О. Бабкіна // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2013. - № 3. - С. 54-57. - Библиогр. в конце ст.
УДК
ББК 74.200
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Теорія і методика виховання

   Образование. Педагогика

   Теория и методика воспитания

Кл.слова (ненормовані):
навчально-виховний процес -- учебно-воспитательный процесс -- загальноосвітні школи -- общеобразовательные школы -- гімназії -- гимназии -- обдарованість -- одаренность -- проблема обдарованості -- проблема одаренности -- досвід гімназій -- опыт гимназий -- психологічні служби шкіл -- психологические службы школ -- напрями роботи психологічних служб -- направления работы психологических служб -- концепції обдарованості -- концепции одаренности
Анотація: Розглянуто різні погляди на проблему обдарованості. Розкрито підходи до розв'язання означеної проблеми, на яких базується діяльність педагогічного колективу гімназії "Міленіум" №318. Особливу увагу приділено основним напрямам роботи психолгічної служби з обдарованими дітьми різних вікових груп.

Утримувачі документа:
КЗК ДОУНБ

Дод.точки доступу:
Бабкіна, Олена (учитель-методист; заступник директора з навчально-виховної роботи); Гальтон, Фрэнсис (психолог ; 1822 - 1911); Гильфорд, Дж. \о нем\; Рензулли, Дж. \о нем\; Міленіум, гімназія № 318 \о ней\

Знайти схожі

9.


    Максимов, Микола (кандидат психологічних наук; викладач).
    Роль шкільної психологічної служби у розкритті творчого потенціалу дитини / М. Максимов // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2013. - № 3. - С. 58-61. - Библиогр. в конце ст.
УДК
ББК 74.202
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Теорія і методика навчання

   Образование. Педагогика

   Теория и методика обучения

Кл.слова (ненормовані):
загальноосвітні школи -- общеобразовательные школы -- гімназії -- гимназии -- досвід гімназій -- опыт гимназий -- навчально-виховний процес -- учебно-воспитательный процесс -- психологічні служби шкіл -- психологические службы школ -- творчий потенціал учнів -- творческий потенциал учеников -- розкриття творчого потенціалу учнів -- раскрытие творческого потенциала учеников -- почуття страху -- чувство страха -- рівень страху -- уровень страха -- соціально дезадаптована поведінка -- социально дезадаптиованноле поведение -- психолого-педагогічний моніторинг -- психолого-педагогический мониторинг -- психологічна корекція -- психологическая коррекция -- психокорекційна робота -- психокоррекционная работа -- потенційні можливості дитини -- потенциальные возможности ребенка -- психологическое развитие -- психологічний розвиток
Анотація: Представлено досвід роботи психолгічної служби гімназії "Міленіум" №318 щодо створеня умов для розкриття творчого потенціалу дитини. Розглянуто етапи реалізації цього завдання і форми психологічної допомоги, які застосовуються в гімназії. Доведено, що зміна учнем позиції пасивного виконавця вказівок дорослого на позицію суб'єкта діяльності сприяє формуванню в нього відповідального ставлення до навчання.

Утримувачі документа:
КЗК ДОУНБ

Дод.точки доступу:
Міленіум, гімназія № 318 \о ней\

Знайти схожі

10.


    Кириленко, Світлана (кандидат педагогічних наук4 начальник відділу інноваційної діяльності та дослідно-експериментальної роботи).
    Школа майбутнього - сучасна модель розвитку навчального закладу / С. Кириленко // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2014. - № 6. - С. 3-9 : табл.-1. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.2
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Загальноосвітня школа

   Образование. Педагогика

   Общеобразовательная школа

Кл.слова (ненормовані):
загальноосвітні навчальні заклади -- общеобразовательные учебные заведения -- гімназії -- гимназии -- моделі навчального закладу -- модели учебного заведения -- факторно-критеріальний аналіз -- факторно-критериальный анализ -- освітній процес -- образовательный процесс -- програми розвитку навчальних закладів -- программы развития учебных заведений -- педагогічна система гімназій -- педагогическая система гимназий -- освітньо-інформаційний простір -- образовательно-информационное пространство -- модулі педагогічних систем -- модули педагогических систем -- освітні проекти -- образовательные проекты
Анотація: Охарактеризовано основні пріоритетні розбудови освітнього процесу в межах реалізації моделі "Школа майбутнього". На основі досвіду діяльності гімназії №1 "Надія" м. Бердянська обгрунтовано доцільність використання різнопланових проектів для виконанння завдань програми розвитку навчального закладу. Доведено, що застосування проектного підходу забезпечує позитивні перетворення у модулях педагогічної системи та об'єктивні умови виведення освітнього процесу гімназії на якісно новий рівень.

Утримувачі документа:
КЗК ДОУНБ

Дод.точки доступу:
Школа майбутнього, державно-соціальна цільова програма \о произв.\; Від компетентнісної освіти - до здорового способу життя, програма \о произв.\; Надія, гімназія №1 \о ней\

Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50  
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)