Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Пошуковий запит: <.>K=гендерне сприйняття<.>
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 339.138
Автор(и) : Решетілова, Тетяна, Довгань, Сергій, Пілова, Катерина
Назва : Ґендерні особливості сприйняття зовнішньої реклами
Місце публікування : Маркетинг в Україні: Науковий журнал. - Київ, 2015. - № 4. - С. 59-70: ил. - ISSN 1606-3732. - ISSN 1606-3732
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК : 339.138
ББК : 65.291.3
Предметні рубрики: Экономика
Економіка
Маркетинг
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): поведінка споживача--поведение потребителя--зовнішня реклама--внешняя реклама--сприйняття реклами--маркетингові дослідження--маркетинговые исследования--рекламні звернення--рекламные обращения--восприятие рекламы--фактори сприйняття реклами--факторы восприятия рекламы--гендерне сприйняття--гендерное восприятие--гендер в рекламі--гендер в рекламе--переваги статі в рекламі--преимущества пола в рекламе
Анотація: На підставі результатів маркетингового дослідження зовнішньої реклами з гендерними ознаками виявлено фактори позитивного і негативного сприйняття змісту рекламного звернення.
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)