Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Пошуковий запит:
<.>K=гендерне сприйняття<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
1
1.
Форма документа
: Стаття із журналу
Шифр видання
: 339.138
Автор(и)
: Решетілова, Тетяна, Довгань, Сергій, Пілова, Катерина
Назва
: Ґендерні особливості сприйняття зовнішньої реклами
Місце публікування
: Маркетинг в Україні: Науковий журнал. - Київ, 2015. - № 4. - С. 59-70: ил. - ISSN 1606-3732. - ISSN 1606-3732
Примітки
: Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
: 339.138
ББК
: 65.291.3
Предметні рубрики:
Экономика
Економіка
Маркетинг
Ключові слова
(''Вільн.індекс.''): поведінка споживача--поведение потребителя--зовнішня реклама--внешняя реклама--сприйняття реклами--маркетингові дослідження--маркетинговые исследования--рекламні звернення--рекламные обращения--восприятие рекламы--фактори сприйняття реклами--факторы восприятия рекламы--
гендерне сприйняття
--гендерное восприятие--гендер в рекламі--гендер в рекламе--переваги статі в рекламі--преимущества пола в рекламе
Анотація:
На підставі результатів маркетингового дослідження зовнішньої реклами з гендерними ознаками виявлено фактори позитивного і негативного сприйняття змісту рекламного звернення.
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)