Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Мережеві ресурси (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=вірусний маркетинг<.>
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.

Мар’їна О. Контент-стратегія бібліотек у цифровому середовищі/О. Мар’їна // Бібліотечний вісник:Київ, 2016,N № 4.-С.8-12
2.

Мусієнко В.Д. Інноваційний розвиток комунікаційної політики рекламної агенції/В. Д. Мусієнко, К. О. Шульга // Формування ринкових відносин в Україні. -Київ, 2016,N № 10.-С.44-48
3.

Заколодяжний В. О. Інноваційні підходи до формування маркетингової політики ринку страхових послуг в Україні/В. О. Заколодяжний // Інвестиції: Практика та досвід. -К:Видавець: Товариство"Соло-Фінанс", 2017,N № 9.-С.71-74
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)