Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог книг (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=воспитание личности<.>
Загальна кількість знайдених документів : 34
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-34 
1.


    Миколайчук, Ніна (учитель української мови і літератури Острожецького НВК; с. Острожець Рівненської області).
    Особистісно зорієнтоване виховання в системі позакласної роботи з літератури / Ніна Миколайчук // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2009. - № 6. - С. 59-64. - Бібліографія : С.64 : 7 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
виховання особистості -- виховна позакласна робота -- внеклассная работа по литературе -- воспитание личности -- воспитательная внеклассная работа -- гуманизация образования -- гуманізація освіти -- личностно ориентированное обучение -- методика викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- національне виховання -- особистісно орієнтоване навчання -- позакласна робота з літератури -- формування національної свідомості
Анотація: Стаття присвячена таким питанням, як становлення особистості, мистецтво слова в літературному житті школи, реалізація ідей В.В. Сухомлинського в позакласній роботі з літератури, шкільна шевченкіана і формування національної свідомості учнів, гуманізац ія навчального процесу тощо.


Дод.точки доступу:
Сухомлинський, В.В. \о нем\

Знайти схожі

2.


    Печерська, Елла (кандидат юридичних наук; приват-професор Південноукраїнського державного педагогічного університету ім. К.Д. Ушинського).
    Національне виховання школярів засобами українського фольклору / Е. Печерська // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2009. - № 1. - С. 23-27. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.200
Рубрики: Теорія і методика виховання
   Теория и методика воспитания

Кл.слова (ненормовані):
національне виховання -- засоби виховання -- український фольклор -- народна творчість -- українські народні традиції -- художньо-образне мислення -- виховання особистості -- виховання школярів -- анкетування школярів -- принцип спадкоємності -- принцип урахування особливостей кожного класу -- інформативність уроку -- национальное воспитание -- способы воспитания -- украинский фольклор -- народное творчество -- украинские народные традиции -- художественно-образное мышление -- воспитание личности -- воспитание школьников -- анкетирование школьников -- принцип преемственности -- принцип учета особенностей каждого класса -- информативность урока
Анотація: Відродження України неможливе без пробудження національної свідомості українського народу і, насамперед, молоді. Наукові дослідження переконливо доводять, що дитина повинна постійно перебувати під виховним впливом духовної культури свого народу. ІЇ невід'ємним елементом є народне мистецтво, в якому розкриваються одвічні витоки духовного життя народу, його морально-етичні цінності, художні смаки та ідеали. Мета дослідження-розкриття сутності національного виховання, виявлення педагогічного значення українського фольклору у цьому процесі.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

3.


    Кундеревич, Олена (кандидат філософських наук; викладач курсу "Етика" спеціалізованої школи № 318 м. Києва).
    Етика і освіта: виховання особистості / О. Кундеревич // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2009. - № 2/3. - С. 53-55. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.200
Рубрики: Теорія і методика виховання
   Теория и методика воспитания

Кл.слова (ненормовані):
моральне виховання -- виховання особистості -- людська моральність -- термінологія -- моральное воспитание -- воспитание личности -- человеческая моральность -- терминология -- этика
Анотація: Про процес морального виховання, про проблеми формування особистості.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

4.


    Павлюк, Тетяна (кандидат мистецтвознавства; доцент; докторант КНУКіМ; викладач хореографії спеціальної школи № 318 м. Києва).
    Ідеоністична, рекреаційно-оздоровча та виховна функції в системі хореографічного мистецтва / Т. Павлюк // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2009. - № 2/3. - С. 56-57 : фото. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.200
Рубрики: Теорія і методика виховання
   Теория и методика воспитания

Кл.слова (ненормовані):
хореографічне мистецтво -- виховання особистості -- естетичне виховання -- художні засоби -- танець -- виховна функція танцю -- хореографическое искусство -- воспитание личности -- эстетическое воспитание -- художественные средства
Анотація: Танець дає людині змогу реалізувати себе, дарує їй фізичне здоров'я й духовну рівновагу.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

5.


   
    Всеукраїнський конкурс методичних моделей виховного процесу в освітніх закладах "Виховати особистість" // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2010. - № 6. - С. 75-76. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.200
Рубрики: Теорія і методика виховання
   Теория и методика воспитания

Кл.слова (ненормовані):
всеукраїнські конкурси -- виховний процес -- виховання особистості -- моделі виховного процесу -- умови проведення конкурсу -- анкета-презентація учасника конкурсу -- всеукраинские конкурсы -- воспитательный процесс -- воспитание личности -- модели воспитательного процесса -- условия проведения конкурса -- анкета-презентация участника конкурса
Анотація: Умови проведення конкурсу "Виховати особистість".


Дод.точки доступу:
Виховати особистість, всеукраїнський конкурс \о нем\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

6.


    Євтух, М. Б.
    Морфологічний аналіз і синтез структури життєвої компетентності людини / М. Б. Євтух // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2010. - № 2. - С. 106-115. - Бібліографія : С.114-115 : 15 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.200
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
виховання особистості -- воспитание личности -- життєва компетентність -- индивидуализм и коллективизм -- індивідуалізм і колективізм -- компетентнісне навчання -- компетентнісний підхід -- компетентність -- компетентностное образование -- компетентность -- компетентность жизненная -- личность -- морфологический анализ -- морфологічний аналіз -- особистість -- синтез -- формирование компетентности -- формирование личности -- формування компетентності -- формування особистості
Анотація: Розглянуто, як шляхом морфологічного аналізу і синтезу чинників формально отримана структура життєвої компетентності індивіда. В запропонованій структурі описані та акцентовані передумови і результати життєдіяльності індивіда в різних сферах. Отримана структура відображає важливі закономірності феномену життєвої компетентності, дозволяє збудувати формалізовану процедуру її кількісної оцінки та намітити шляхи її формування. Розглянута ознака "індивідуалізм - колективізм" - одна з найважливіших і зн ачною мірою визначає структуру й зміст життєвої компетентності людини.


Знайти схожі

7.


    Євтух, М. Б.
    Морфологічний аналіз і синтез структури життєвої компетентності людини / М. Б. Євтух // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2010. - № 3. - С. 51-62. - Бібліографія : С.62 : 13 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 88.37
Рубрики: Психологія
   Психология

Кл.слова (ненормовані):
виховання особистості -- воспитание личности -- жизненная компетентность -- життєва компетентність -- личность -- морфологический анализ и синтез -- морфологічний аналіз і синтез -- особистість -- психология личности -- психологія особистості -- структура компетентности -- структура компетентності -- формирование личности -- формування особистості
Анотація: Розглянуто, як шляхом морфологічного аналізу і синтезу чинників одержано структуру життєвої компетентності індивіда. У запропонованій структурі життєвої компетентності описано й акцентовано передумови й результати життєдіяльності індивіда в різних сфе- рах. Одержана структура відбиває багато важливих закономірностей феномена життєвої компетентності, дає змогу побудувати формалізовану процедуру її кількісної оцінки та визначити методи її формування.


Знайти схожі

8.


    Бех, І. Д.
    Життя особистості як шлях до духовної далини / І. Д. Бех // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2010. - № 3. - С. 15-32. - Бібліографія : С.32 : 8 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.200
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
виховання особистості -- воспитание личности -- вчинок -- вчинок-переживання -- гнев -- гнів -- готовність до майбутнього -- готовность к будущему -- групове спілкування -- групповое общение -- духовні цінності -- духовные ценности -- жизненная направленность личности -- жизненные решения -- жизненные ситуации личности -- жизненный путь личности -- життєва спрямованість особистості -- життєвий шлях особистості -- життєві рішення -- життєві ситуації особистості -- моральні цінності -- моральные ценности -- направленность личности -- переживание гнева -- переживання гніву -- поступок -- поступок-переживание -- психологическая нестабильность -- психологічна нестабільність -- философия жизни -- філософія життя -- формирование личности -- формування особистості -- ценности -- ценности личности -- цінності -- цінності особистості -- Я-сам
Анотація: Морально-духовні цінності, тобто цінності, які входять до складу моральної культури людства, в структурі вчинку повинні бути його мотиваційною основою. В зв'язку з цим розглянуто: життя особистості, як систему вчинка, що розвивається; типи життєвої спря- мованості особистості; життя в контексті готовності особистості до майбутнього; різновиди переживань особистості; вплив емоційного фактору на психічне життя особистості; значення для неї відношення значущих інших; морально-ціннісні викривлення в груповому житті; спроможність підростаючої особистості до зміни приватного життя.


Знайти схожі

9.


    Іванко, А. Б.
    Убитий диктатурою партійного авторитаризму / А. Б. Іванко // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2011. - № 1. - С. 17-31. - Бібліографія : С.30-31 : 19 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.03
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
авторитаризм -- виховання особистості -- воспитание личности -- гуманистическая педагогика -- гуманістична педагогіка -- жизненный путь ученого -- життєвий шлях науковця -- история педагогики -- история педагогики Украины -- історія педагогіки -- історія педагогіки України -- людиноцентризм -- науковий шлях вченого -- научный путь ученого -- персоналии педагогов -- персоналії педагогів -- человекоцентризм -- шестидесятничество -- шістдесятництво
Анотація: На базі аналізу конкретних фактів життя і науково-педагогічної діяльності В.О.Сухомлинського зроблено висновок, що видатний педагог був яскравим представником шістдесятницького руху. Він пройшов складний шлях від авторитарної до демократичної, ненасил ьницької педагогіки, а тому за суттю своїх поглядів явно "випадав" з тодішньої авторитарної державної системи. Аргументовано розкрита сутність глибоких розбіжностей і , врешті решт, конфлікту педагога-гуманіста з тогочасною владою, яка методично, крок за кроком, за допомогою різноманітних методів (рецензування, відмова друкувати, тиск з боку видавництв, кампанія 1967 р. тощо) нищила його, вкорочувала йому життя.

Перейти к внешнему ресурсу: Убитий диктатурою партійного авторитаризму

Дод.точки доступу:
Сухомлинський, Василь Олександрович (педагог ; 1918-1970) \о нем\; Сухомлинский, Василий Александрович (педагог ; 1918-1970) \о нем\

Знайти схожі

10.


    Бех, І. Д.
    Категорії совісті в посткласичному психологічному осмисленні / І. Д. Бех // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2011. - № 1. - С. 33-42. - Бібліографія : С.42 : 13 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 88.37
Рубрики: Психологія
   Психология

Кл.слова (ненормовані):
виховання особистості -- воспитание личности -- духовне виховання -- духовні цінності -- духовное воспитание -- духовные ценности -- категории психологические -- качества личности -- моральна свідомість -- моральна сфера особистості -- моральне виховання -- моральное воспитание -- моральное сознание -- морально-нравственная сфера личности -- морально-нравственное воспитание -- посткласична психологія -- постклассическая психология -- психология личности -- психологічні категорії -- психологія особистості -- самоповага -- самоуважение -- совесть в психологии -- совість -- целенаправленное воспитание -- ценности личности -- цілеспрямоване виховання -- цінності особистості -- якості особистості
Анотація: На базі теоретичного аналізу виділено дев'ять дефінітивних версій почуття совісті, розкрито їх зміст та сформульовано авторське ставлення до проблеми. Запропоновано наукове поняття совісті як соціокультурного феномену та концептуальний механізм її цілеспрямованого виховання. Запропонований автором механізм виховання совісті дає підстави ствержувати, що, лише виконуючи запобіжну функцію, вона займе автономне місце в системі психологічних категорій без вираженої експансії зі свого боку чи, навпаки, поглинатиметься ними, як це відбувається нині.

Перейти к внешнему ресурсу: Категорії совісті в посткласичному психологічному осмисленні

Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-34 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)