Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=внешняя реклама<.>
Загальна кількість знайдених документів : 9
Показані документи с 1 за 9
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Курчин, Олег (здобувач Інституту економіко-правових досліджень НАН України; м. Донецьк)
Назва : Підстави та форма господарської відповідальності суб'єктів розміщення зовнішньої реклами
Місце публікування : Підприємництво, господарство, право: науково-практичний господарсько-правовий журнал. До 2001 г. виходив російською мовою/ Інститут приватного права і підприємництва АПрН України,Спілка юристів України , Інститут держави і права НАН України. - К., 2011. - № 4. - С. 147-150 (Шифр П250/2011/4)
Примітки : Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК : 347
ББК : 67.404.9
Предметні рубрики: Право
Господарське право
Хозяйственное право
Анотація: Розглядаються найбільш поширені у сфері розміщення зовнішньої реклами правопорушення з боку суб'єктів господарювання, висловлюються пропозиції щодо конкретизації підстав господарської відповідальності суб'ктів розміщення зовнішньої реклами, обгрунтовується необхідність застосування до правопорушників окремих видів господарських санкцій.
Перейти к внешнему ресурсу: Підстави та форма господарської відповідальності
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття зі збірника (однотомник)
Шифр видання : 71/М 65
Автор(и) : Авраменко Д. К.
Назва : Форми зовнішньої реклами України
Місце публікування : Містобудування та територіальне планування: наук.-техн. зб./ ред. М. М. Осєтрін. - К.: КНУБА, 2011. - Вип. № 40, Ч. І. - С. 40-46: табл. (Шифр 71/М 65-115090)
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
УДК : 659.1 + 7.05
Предметні рубрики: Реклама
Географіч. рубрики: Украина
Україна
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Соломянюк, Наталія Миколаївна (кандидат економічних наук; Національний універститет харчових технологій)
Назва : Тенденції розвитку рекламно-комунікаційного ринку України
Місце публікування : Економіка. Фінанси. Право: інформаційно-аналітичний журнал. - К, 2014. - № 7. - С. 20-24
Примітки : Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК : 339.138
ББК : 65.291.3
Предметні рубрики: Економіка
Экономика
Маркетинг
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): зовнішня реклама--внешняя реклама--рекламний ринок--рекламный рынок--медіа реклама--медиа реклама--маркетингові сервіси--маркетинговые сервисы--медіа агенції--медиа агентства--рекламно-комунікаційний ринок--рекламно-коммуникационный рынок--біллінг--биллинг--direct marketing-ові заходи
Анотація: Досліджено рекламний ринок України як комплексу попиту на рекламні послуги і конкурентні пропозиції. Проаналізовано обсяг зовнішньої реклами України, обсяг медіа реклами, обсяг маркетингових сервісів, обсяг Direct Marketing-ових заходів протягом періоду 2012 - прогноз 2014 років. Згруповано підрядників (консалтингові агенції), які спеціалізуться на рекламно-комунікаційних видах діяльності на оснві значення індикативного біллінгу, цінової політики, рейтингів та ефективності реалізованих проектів.
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 65.49(4УКР)в-80
Автор(и) : Смирнов, Євген (студент PhD Донецького національного технічного університету)
Назва : Розвиток персоналу як чинник мотивації до праці на підприємствах рекламної галузі
Місце публікування : Актуальні проблеми економіки: Науковий економічний журнал/ Нац. академія управління. - Київ: ВНЗ "Національна академія управління", 2014. - № 6. - С. 347-353: табл.
Примітки : Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК : 65.49(4УКР)в-80
Предметні рубрики: Экономика
Економіка
Экономика непроизводственной сферы
Економіка невиробничої сфери
Географіч. рубрики: Украина
Україна
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): внешняя реклама--зовнішня реклама--методология управления персоналом--методологія управління персоналом--предприятия--підприємства--развитие персонала--розвиток персоналу--рекламная отрасль--рекламна галузь--трудовая мотивация--трудова мотивація
Анотація: Визначено, що при побудові сучасних мотиваційних систем необхідним є комплексне врахування економічних і соціальних чинників, серед яких вагомим має стати розвиток персоналу. Відповідно до цього підходу, на прикладі підприємства рекламної галузі, розроблено мотиваційну модель. У результаті апробації даної моделі в умовах національного оператора зовнішньої реклами ТОВ «Борди України Медіа» доведено її практичну цінність.
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 339.138
Автор(и) : Лилик, Мар’яна
Назва : Огляд закордонних досліджень впливу зовнішньої реклами на безпеку дорожнього руху
Місце публікування : Маркетинг в Україні: Науковий журнал. - Київ, 2015. - № 4. - С. 14-23: ил. - ISSN 1606-3732. - ISSN 1606-3732
Примітки : Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК : 339.138
ББК : 65.291.3
Предметні рубрики: Экономика
Економіка
Маркетинг
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): маркетинг--реклама--методи досліджень--методы исследований--вплив реклами--влияние рекламы--безпека дорожнього руху--зовнішня реклама--безопасность дорожного движения--внешняя реклама--зарубежный опыт--зарубіжний досвід
Анотація: Проаналізовані найвідоміші дослідження впливу зовнішньої реклами на безпеку руху на дорогах.
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 339.138
Автор(и) : Решетілова, Тетяна, Довгань, Сергій, Пілова, Катерина
Назва : Ґендерні особливості сприйняття зовнішньої реклами
Місце публікування : Маркетинг в Україні: Науковий журнал. - Київ, 2015. - № 4. - С. 59-70: ил. - ISSN 1606-3732. - ISSN 1606-3732
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК : 339.138
ББК : 65.291.3
Предметні рубрики: Экономика
Економіка
Маркетинг
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): поведінка споживача--поведение потребителя--зовнішня реклама--внешняя реклама--сприйняття реклами--маркетингові дослідження--маркетинговые исследования--рекламні звернення--рекламные обращения--восприятие рекламы--фактори сприйняття реклами--факторы восприятия рекламы--гендерне сприйняття--гендерное восприятие--гендер в рекламі--гендер в рекламе--переваги статі в рекламі--преимущества пола в рекламе
Анотація: На підставі результатів маркетингового дослідження зовнішньої реклами з гендерними ознаками виявлено фактори позитивного і негативного сприйняття змісту рекламного звернення.
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 339.138
Автор(и) : Ковальчук, Світлана (завідувач кафедри маркетингу і товарознавства), Лазебник, Максим
Назва : Ринок маркетингових комунікацій України: огляд та тенденції розвитку
Серія: Комунікації: реклама, PR
Місце публікування : Маркетинг в Україні: Науковий журнал. - Київ, 2016. - № 3. - С. 18-33: ил. - ISSN 1606-3732. - ISSN 1606-3732
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК : 339.138
ББК : 65.291.3
Предметні рубрики: Економіка
Маркетинг
Экономика
Географіч. рубрики: Україна
Украина
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): рекламний ринок--обсяги рекламного ринку--тб-реклама--зовнішня реклама--реклама в пресі--радіореклама--транспортна реклама--indoor-реклама--рекламный рынок--объемы рекламного рынка--тв-реклама--внешняя реклама--реклама в прессе--транспортная реклама--радиореклама--маркетинговые коммуникации--маркетингові комунікації--масмедіа--массмедиа
Анотація: Діагностика та аналіз основних тенденцій розвитку ринку маркетингових комунікацій України. Окремо представлений аналіз ринку маркетингових комунікацій у розрізі основних масмедіа (ТБ-реклама, реклама в пресі, зовнішня реклама, транспортна і Indoor-реклама, радіореклама, ринок Інтернет реклами).
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 339.138
Назва : Круглий стіл "Індустріальний Гендерний Комітет з Реклами" - завдання та методи роботи у 2017 році
Місце публікування : Маркетинг в Україні: Науковий журнал. - Київ, 2016. - № 6. - С. 20-22: фот. - ISSN 1606-3732. - ISSN 1606-3732
Примітки : В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК : 339.138
ББК : 65.291.3
Предметні рубрики: Економіка
Маркетинг
Экономика
Географіч. рубрики: Україна
Украина
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): круглі столи--недискримінація жінок--сексизм--зовнішня реклама--сексистська реклама--гендерна політика--свобода медіа--круглые столы--недискриминация женщин--внешняя реклама--сексистская реклама--гендерная политика--свобода медиа
Анотація: Інформація про засідання круглого столу, яке відбулося в рамках XVI міжнародної науково-практичної конференції "Маркетинг в Україні" 30 листопада. Проект реалізується в партнерстві з Представництвом Фонду ім. Фрідріха Еберта в Україні.
Знайти схожі

9.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Москаленко І. В., Кугай Т. А., Бистрякова В. Н., Басанець О. П., Чернявький К. В.
Назва : Роль та функція зовнішньої реклами в структурі сучасного міста
Місце публікування : Технології та дизайн. - 2017. - № 2
Примітки : В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ISSN: 2304-2605
УДК : 339.138
Предметні рубрики: Экономика
Економіка
Маркетинг
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): зовнішня реклама--наружная реклама--внешняя реклама--візуальна реклама--визуальная реклама--історія реклами--история рекламы--історія зовнішньої реклами--история внешней рекламы--рекламна діяльність--рекламная деятельность--рекламні оголошення--рекламные объявления
Анотація: Стаття виступає прямим зверненням до всього суспільства, і саме до «майстрів» реклами, що може сприяти конкретним обдуманим діям перед тим, як розповсюджувати по всій країні неграмотну та некоректну рекламу. Реклама стане успішнішою, лаконічною та приємною до сприйняття зору. І головне – вона почне рахуватися з пам’ятками архітектури та сучасними будівлями та спорудами.статья выступает в качестве прямого обращения ко всему обществу, и именно к «мастерам» рекламы, которое может способствовать конкретным обдуманным действиям перед тем, как распространять по всей стране неграмотную и некорректную рекламу. Реклама станет успешнее, лаконичной и приятной к восприятию зрения. И главное – она начнет считаться с достопримечательностями архитектуры и современными зданиями и сооружениями.The article serves as a direct appeal to the whole society, and that the «masters» of advertising that can promote advised to concrete action before the spread across the country are not competent and malicious advertisements. Advertising will become even more successful, concise and pleasant to the perception of view. And most importantly – it will begin to reckon with monuments and modern buildings and structures.
Перейти к внешнему ресурсу: \\New\textlok\Технології_та_дизайн_2017_02\4.pdf
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)