Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=внешняя реклама<.>
Загальна кількість знайдених документів : 9
Показані документи с 1 за 9
1.

Курчин О. Підстави та форма господарської відповідальності суб'єктів розміщення зовнішньої реклами/О. Курчин // Підприємництво, господарство, право. -К., 2011,N № 4.-С.147-150
2.

Авраменко Д. К. Форми зовнішньої реклами України/Д. К. Авраменко // Містобудування та територіальне планування. -К.:КНУБА, 2011,N Вип. № 40, Ч. І.-С.40-46
3.

Соломянюк Н.М. Тенденції розвитку рекламно-комунікаційного ринку України/Н. М. Соломянюк // Економіка. Фінанси. Право. -К, 2014,N № 7.-С.20-24
4.

Смирнов Є.В. Розвиток персоналу як чинник мотивації до праці на підприємствах рекламної галузі/Є. В. Смирнов // Актуальні проблеми економіки. -Київ:ВНЗ "Національна академія управління", 2014,N № 6.-С.347-353
5.

Лилик М. Огляд закордонних досліджень впливу зовнішньої реклами на безпеку дорожнього руху/Мар’яна Лилик // Маркетинг в Україні. -Київ, 2015,N № 4.-С.14-23
6.

Решетілова Т. Ґендерні особливості сприйняття зовнішньої реклами/Тетяна Решетілова, Сергій Довгань, Катерина Пілова // Маркетинг в Україні. -Київ, 2015,N № 4.-С.59-70
7.

Ковальчук С. Ринок маркетингових комунікацій України: огляд та тенденції розвитку/С. Ковальчук, М. Лазебник // Маркетинг в Україні. -Київ, 2016,N № 3.-С.18-33
8.

Круглий стіл "Індустріальний Гендерний Комітет з Реклами" - завдання та методи роботи у 2017 році // Маркетинг в Україні. -Київ, 2016,N № 6.-С.20-22
9.

Роль та функція зовнішньої реклами в структурі сучасного міста/І. В. Москаленко [та ін.] // Технології та дизайн, 2017,N № 2
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)