Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=внешняя реклама<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
9
Показані документи
с 1 за 9
>
1.
Авраменко Д. К. Форми зовнішньої реклами України/Д. К. Авраменко // Містобудування та територіальне планування. -К.:КНУБА, 2011,N Вип. № 40, Ч. І.-С.40-46
>
2.
Ковальчук С. Ринок маркетингових комунікацій України: огляд та тенденції розвитку/С. Ковальчук, М. Лазебник // Маркетинг в Україні. -Київ, 2016,N № 3.-С.18-33
>
3.
Круглий стіл "Індустріальний Гендерний Комітет з Реклами" - завдання та методи роботи у 2017 році // Маркетинг в Україні. -Київ, 2016,N № 6.-С.20-22
>
4.
Курчин О. Підстави та форма господарської відповідальності суб'єктів розміщення зовнішньої реклами/О. Курчин // Підприємництво, господарство, право. -К., 2011,N № 4.-С.147-150
>
5.
Лилик М. Огляд закордонних досліджень впливу зовнішньої реклами на безпеку дорожнього руху/Мар’яна Лилик // Маркетинг в Україні. -Київ, 2015,N № 4.-С.14-23
>
6.
Решетілова Т. Ґендерні особливості сприйняття зовнішньої реклами/Тетяна Решетілова, Сергій Довгань, Катерина Пілова // Маркетинг в Україні. -Київ, 2015,N № 4.-С.59-70
>
7.
Роль та функція зовнішньої реклами в структурі сучасного міста/І. В. Москаленко [та ін.] // Технології та дизайн, 2017,N № 2
>
8.
Смирнов Є.В. Розвиток персоналу як чинник мотивації до праці на підприємствах рекламної галузі/Є. В. Смирнов // Актуальні проблеми економіки. -Київ:ВНЗ "Національна академія управління", 2014,N № 6.-С.347-353
>
9.
Соломянюк Н.М. Тенденції розвитку рекламно-комунікаційного ринку України/Н. М. Соломянюк // Економіка. Фінанси. Право. -К, 2014,N № 7.-С.20-24
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)