Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=виховання підлітків<.>
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Оржеховська В. М.
Назва : Методологічні засади діяльності освітнього закладу, спрямованої на здоров'я
Місце публікування : Педагогіка і психологія: Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - К.: АПН України, 2009. - № 4. - С. 5-17
Примітки : Бібліографія : С.16-17 : 19 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК : 371.4
ББК : 74.200
Предметні рубрики: Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Анотація: В статті надано теоретичний аналіз термінологічного апарату педагогіки здоров'я. Показано, що широке вживання понять, похідних від "збереження" ("технології збереження здоров'я", "навчально-виховний процес збереження здоров'я" тощо), обмежує завдання й можливості освіти за збереження, зміцнення й формування здоров'я дітей, підлітків та молоді, а утворення понять похідних від "зміцнення" й "формування", недоцільне. Пропонується використовувати термін "діяльність, спрямована на здоров'я". Під такою д іяльністю розуміється сукупність планомірних освітніх дій та заходів, зосереджених на збереженні, зміцненні й формуванні здоров'я дітей, підлітків та молоді завдяки сприянню формуванню ціннісного ставлення до власного здоров' я та здоров'я інших, форм уванню позитивної мотивації на здоровий спосіб життя й створення відповідного навчально-виховного середовища.
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Кузьміна О. В.
Назва : Моральний світ та ціннісні орієнтації старшокласників загальноосвітніх шкіл-інтернатів - основні складові їхньої життєвої компетентності
Місце публікування : Педагогіка і психологія. - К.: АПН України, 2011. - № 3. - С. 75-85
Примітки : Бібліографія : С.84-85 : 9 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК : 371.4
ББК : 74.200
Предметні рубрики: Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Анотація: На основі узагальнення наукових даних та результатів соціологічного опитування розглянуто емоційний, фізичний і соціальний стан, ціннісні орієнтації та моральний світ учнів старших класів загальноосвітніх шкіл-інтернатів, деталізовано особливості форм ування їхньої життєвої компетентності. Зроблено висновки: життєва компетентність вихованця інтернатного закладу як сукупність складових його життєдіяльності зумовлює низку типових негативних стереотипів соціальної поведінки в самостійному дорослому жи тті і часто призводить до негативних соціальних наслідків. Переважна більшість випускників інтернатів перебуває в становищі соціальної депривації. Завдання формування життєвої компетентності вихованців інтернатних закладів потребує організації соціаль но-виховної роботи, спрямованої на набуття соціального досвіду для підготовки до самостійного життя.
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Рудніцька, Наталія (учитель-методист української та зарубіжної літератури Кам'янець-Подільської ЗОШ № 17)
Назва : Роль книжки у вирішенні підліткових проблем
Місце публікування : Зарубіжна література в школах України. - К., 2018. - № 3. - С. 48-51
Примітки : Література : 3 назви. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК : 821(4)09
ББК : 83.3(4)
Предметні рубрики: Літературознавство
Литературоведение
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): виховання підлітків--воспитание подростков--детская литература--дитяча література--зарубежная детская литература--зарубіжна дитяча література--литература для подростков--література для підлітків--методика викладання зарубіжної літератури--методика викладання літератури--методика преподавания зарубежной литературы--методика преподавания литературы--підліткова література--подростковая литература--роль книги--чтение детей и подростков
Анотація: Присвячена дослідженню можливостей художньої літератури у вирішенні підліткових проблем учнів (на прикладі творів для підлітків Сергія Гридіна, Оксани Думанської, Ірен Роздобудько).
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)