Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=вирусный маркетинг<.>
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 02:004.3
Автор(и) : Мар’їна, Олена (кандидат наук із соціальних комунікацій; доцент)
Назва : Контент-стратегія бібліотек у цифровому середовищі
Місце публікування : Бібліотечний вісник: науково-теоретичний та практичний журнал/ Засновник :Національна Академія наук України, Центральная бібліотека ім. Вернадського.: Київ, 2016. - № 4. - С. 8-12 (Шифр Б31/2016/4)
Примітки : Библиогр. в конце ст.
УДК : 02:004.3
ББК : 78с
Предметні рубрики: Бібліотечна справа
Библиотечное дело
Автоматизация библиотечных процессов
Автоматизація бібліотечних процесів
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): цифрове середовище бібліотек --цифровая среда библиотек --електронні ресурси бібліотек--электронные ресурсы библиотек--контент-менеджмент--вірусний маркетинг--вирусный маркетинг--контент-стратегії бібліотек--контент-стратегии библиотек--контент-оптимізація--контент-оптимизация--веб-аналітика--веб-аналитика--соціальний медіа-маркетинг--социальный медиа-маркетинг
Анотація: Розкриваються зміст, особливості формування контент-стратегії бібліотеки у цифровому середовищі, яка ґрунтується на технологіях створення, транслювання та моделювання інформаційних активів.
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 65.39(4УКР)в-5
Автор(и) : Мусієнко В.Д. (кандидат технічних наук; доцент; Криворізький економічний інститут ДВНЗ "КНУ"; м.Кривий Ріг; Україна), Шульга К.О.
Назва : Інноваційний розвиток комунікаційної політики рекламної агенції
Місце публікування : Формування ринкових відносин в Україні: Збірник наукових праць/ Науково-дослідний економіч. ін.-т Мін.-ва економіки та з питань європ. інтеграції Укр. - Київ, 2016. - № 10. - С. 44-48: табл.
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК : 339.138
ББК : 65.39(4УКР)в-5
Предметні рубрики: Экономика
Економіка
Экономика информатики, 2013-2015 гг.
Економіка інформатики, 2013-2015 рр.
Географіч. рубрики: Украина
Україна
Днепропетровская область
Дніпропетровська область
Кривой Рог
Кривий Ріг
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): вирусный маркетинг--вірусний маркетинг--инновационная деятельность--інноваційна діяльність--инновационное развитие--інноваційний розвиток--инновационные стратегии--інноваційні стратегії--информационные технологии--інформаційні технології--маркетинговая политика--маркетингова політика--маркетинговые коммуникации--маркетингові комунікації--медиа-коммуникации--медіа-комунікації--мобильный маркетинг--мобільний маркетинг--организационные аспекты--організаційні аспекти--партизанский маркетинг--партизанський маркетинг--передовой опыт--передовий досвід--рекламные агентства--рекламні агенції--сравнительная аналитика--порівняльна аналітика--средства массовой коммуникации--засоби масової комунікації--сми--змі--фирмы-конкуренты--фірми-конкуренти--электронная почта--електронна пошта
Анотація: Розкрито сутність та роль організації маркетингових комунікацій в діяльності підприємства та важливість інноваційного розвитку комунікаційної політики. Проведено аналіз маркетингової політики комунікацій рекламної агенції «Нова Медіа» та порівняння з комунікаційною діяльністю фірми-конкурента. Запропоновано шляхи інноваційного розвитку та вдосконалення роботи рекламної агенції з організації маркетингових комунікацій.
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 368
Автор(и) : Заколодяжний В. О. (аспірант)
Назва : Інноваційні підходи до формування маркетингової політики ринку страхових послуг в Україні
Місце публікування : Інвестиції: Практика та досвід: Аналіз. Прогнози. Коментар/ Засновник: Стадник С.Б. - К: Видавець: Товариство"Соло-Фінанс", 2017. - № 9. - С. 71-74
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК : 368
ББК : 65.271
Предметні рубрики: Економіка
Страхування
Экономика
Страхование
Географіч. рубрики: Україна
Украина
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): інновації в страхуванні--інноваційні продукти страхування--страховий маркетинг--маркетинг в страхуванні--маркетингові інновації--нетрадиційний маркетинг--інтернет-маркетинг--брендування сайтів--вірусний маркетинг--банерна реклама--спливаюча банерна реклама--спонсорські пакети--відеоконтент у мережі wi-fi--инновации в страховании--инновационные продукты страхования--страховой маркетинг--маркетинг в страховании--маркетинговые инновации--нетрадиционный маркетинг--интернет-маркетинг--брендирование сайтов--вирусный маркетинг--банерная реклама--всплывающая баннерная реклама--спонсорские пакеты--видеоконтент в сети wi-fi
Анотація: Розглянуто необхідність використання інноваційного маркетингу для адаптації страхових компанії щодо змін кон'юнктури ринку, а також покращення рівня обслуговування клієнтів та надання страхових послуг. Представлено структуру інноваційного маркетингу, а також визначено методи функціонування стратегій розвитку та взаємодії цілей компанії, що надають конкуренту перевагу на ринку страхових послуг.
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)