Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=вирусный маркетинг<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
3
Показані документи
с 1 за 3
1.
Форма документа
: Стаття із журналу
Шифр видання
: 02:004.3
Автор(и)
: Мар’їна, Олена (кандидат наук із соціальних комунікацій; доцент)
Назва
: Контент-стратегія бібліотек у цифровому середовищі
Місце публікування
: Бібліотечний вісник: науково-теоретичний та практичний журнал/ Засновник :Національна Академія наук України, Центральная бібліотека ім. Вернадського.: Київ, 2016. - № 4. - С. 8-12 (Шифр Б31/2016/4)
Примітки
: Библиогр. в конце ст.
УДК
: 02:004.3
ББК
: 78с
Предметні рубрики:
Бібліотечна справа
Библиотечное дело
Автоматизация библиотечных процессов
Автоматизація бібліотечних процесів
Ключові слова
(''Вільн.індекс.''): цифрове середовище бібліотек --цифровая среда библиотек --електронні ресурси бібліотек--электронные ресурсы библиотек--контент-менеджмент--вірусний маркетинг--
вирусный маркетинг
--контент-стратегії бібліотек--контент-стратегии библиотек--контент-оптимізація--контент-оптимизация--веб-аналітика--веб-аналитика--соціальний медіа-маркетинг--социальный медиа-маркетинг
Анотація:
Розкриваються зміст, особливості формування контент-стратегії бібліотеки у цифровому середовищі, яка ґрунтується на технологіях створення, транслювання та моделювання інформаційних активів.
Знайти схожі
2.
Форма документа
: Стаття із журналу
Шифр видання
: 65.39(4УКР)в-5
Автор(и)
: Мусієнко В.Д. (кандидат технічних наук; доцент; Криворізький економічний інститут ДВНЗ "КНУ"; м.Кривий Ріг; Україна), Шульга К.О.
Назва
: Інноваційний розвиток комунікаційної політики рекламної агенції
Місце публікування
: Формування ринкових відносин в Україні: Збірник наукових праць/ Науково-дослідний економіч. ін.-т Мін.-ва економіки та з питань європ. інтеграції Укр. - Київ, 2016. - № 10. - С. 44-48: табл.
Примітки
: Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
: 339.138
ББК
: 65.39(4УКР)в-5
Предметні рубрики:
Экономика
Економіка
Экономика информатики, 2013-2015 гг.
Економіка інформатики, 2013-2015 рр.
Географіч. рубрики:
Украина
Україна
Днепропетровская область
Дніпропетровська область
Кривой Рог
Кривий Ріг
Ключові слова
(''Вільн.індекс.''):
вирусный маркетинг
--вірусний маркетинг--инновационная деятельность--інноваційна діяльність--инновационное развитие--інноваційний розвиток--инновационные стратегии--інноваційні стратегії--информационные технологии--інформаційні технології--маркетинговая политика--маркетингова політика--маркетинговые коммуникации--маркетингові комунікації--медиа-коммуникации--медіа-комунікації--мобильный маркетинг--мобільний маркетинг--организационные аспекты--організаційні аспекти--партизанский маркетинг--партизанський маркетинг--передовой опыт--передовий досвід--рекламные агентства--рекламні агенції--сравнительная аналитика--порівняльна аналітика--средства массовой коммуникации--засоби масової комунікації--сми--змі--фирмы-конкуренты--фірми-конкуренти--электронная почта--електронна пошта
Анотація:
Розкрито сутність та роль організації маркетингових комунікацій в діяльності підприємства та важливість інноваційного розвитку комунікаційної політики. Проведено аналіз маркетингової політики комунікацій рекламної агенції «Нова Медіа» та порівняння з комунікаційною діяльністю фірми-конкурента. Запропоновано шляхи інноваційного розвитку та вдосконалення роботи рекламної агенції з організації маркетингових комунікацій.
Знайти схожі
3.
Форма документа
: Стаття із журналу
Шифр видання
: 368
Автор(и)
: Заколодяжний В. О. (аспірант)
Назва
: Інноваційні підходи до формування маркетингової політики ринку страхових послуг в Україні
Місце публікування
: Інвестиції: Практика та досвід: Аналіз. Прогнози. Коментар/ Засновник: Стадник С.Б. - К: Видавець: Товариство"Соло-Фінанс", 2017. - № 9. - С. 71-74
Примітки
: Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
: 368
ББК
: 65.271
Предметні рубрики:
Економіка
Страхування
Экономика
Страхование
Географіч. рубрики:
Україна
Украина
Ключові слова
(''Вільн.індекс.''): інновації в страхуванні--інноваційні продукти страхування--страховий маркетинг--маркетинг в страхуванні--маркетингові інновації--нетрадиційний маркетинг--інтернет-маркетинг--брендування сайтів--вірусний маркетинг--банерна реклама--спливаюча банерна реклама--спонсорські пакети--відеоконтент у мережі wi-fi--инновации в страховании--инновационные продукты страхования--страховой маркетинг--маркетинг в страховании--маркетинговые инновации--нетрадиционный маркетинг--интернет-маркетинг--брендирование сайтов--
вирусный маркетинг
--банерная реклама--всплывающая баннерная реклама--спонсорские пакеты--видеоконтент в сети wi-fi
Анотація:
Розглянуто необхідність використання інноваційного маркетингу для адаптації страхових компанії щодо змін кон'юнктури ринку, а також покращення рівня обслуговування клієнтів та надання страхових послуг. Представлено структуру інноваційного маркетингу, а також визначено методи функціонування стратегій розвитку та взаємодії цілей компанії, що надають конкуренту перевагу на ринку страхових послуг.
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)