Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=біллінг<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Назва : Новий стандарт ISO допоможе запобігти "шоку від рахунку"
Серія: Новини ІSO
Місце публікування : Стандартизація. Сертифікація. Якість: науково-технічний журнал. - Х., 2012. - № 5. - С. 17 (Шифр С18/2012/5)
УДК : 658.516
Предметні рубрики: Техника
Стандартизация. Контроль качества
Техніка
Стандартизація. Контроль якості
Анотація: Розглядається новий стандарт ISO 14452:2012 "Біллінг мережних послуг".
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Соломянюк, Наталія Миколаївна (кандидат економічних наук; Національний універститет харчових технологій)
Назва : Тенденції розвитку рекламно-комунікаційного ринку України
Місце публікування : Економіка. Фінанси. Право: інформаційно-аналітичний журнал. - К, 2014. - № 7. - С. 20-24
Примітки : Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК : 339.138
ББК : 65.291.3
Предметні рубрики: Економіка
Экономика
Маркетинг
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): зовнішня реклама--внешняя реклама--рекламний ринок--рекламный рынок--медіа реклама--медиа реклама--маркетингові сервіси--маркетинговые сервисы--медіа агенції--медиа агентства--рекламно-комунікаційний ринок--рекламно-коммуникационный рынок--біллінг--биллинг--direct marketing-ові заходи
Анотація: Досліджено рекламний ринок України як комплексу попиту на рекламні послуги і конкурентні пропозиції. Проаналізовано обсяг зовнішньої реклами України, обсяг медіа реклами, обсяг маркетингових сервісів, обсяг Direct Marketing-ових заходів протягом періоду 2012 - прогноз 2014 років. Згруповано підрядників (консалтингові агенції), які спеціалізуться на рекламно-комунікаційних видах діяльності на оснві значення індикативного біллінгу, цінової політики, рейтингів та ефективності реалізованих проектів.
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)