Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=біллінг<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
2
Показані документи
с 1 за 2
1.
Форма документа
: Стаття із журналу
Шифр видання
:
Назва
: Новий стандарт ISO допоможе запобігти "шоку від рахунку"
Серія:
Новини ІSO
Місце публікування
: Стандартизація. Сертифікація. Якість: науково-технічний журнал. - Х., 2012. - № 5. - С. 17 (Шифр С18/2012/5)
УДК
: 658.516
Предметні рубрики:
Техника
Стандартизация. Контроль качества
Техніка
Стандартизація. Контроль якості
Анотація:
Розглядається новий стандарт ISO 14452:2012 "
Біллінг
мережних послуг".
Знайти схожі
2.
Форма документа
: Стаття із журналу
Шифр видання
:
Автор(и)
: Соломянюк, Наталія Миколаївна (кандидат економічних наук; Національний універститет харчових технологій)
Назва
: Тенденції розвитку рекламно-комунікаційного ринку України
Місце публікування
: Економіка. Фінанси. Право: інформаційно-аналітичний журнал. - К, 2014. - № 7. - С. 20-24
Примітки
: Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
: 339.138
ББК
: 65.291.3
Предметні рубрики:
Економіка
Экономика
Маркетинг
Ключові слова
(''Вільн.індекс.''): зовнішня реклама--внешняя реклама--рекламний ринок--рекламный рынок--медіа реклама--медиа реклама--маркетингові сервіси--маркетинговые сервисы--медіа агенції--медиа агентства--рекламно-комунікаційний ринок--рекламно-коммуникационный рынок--
біллінг
--биллинг--direct marketing-ові заходи
Анотація:
Досліджено рекламний ринок України як комплексу попиту на рекламні послуги і конкурентні пропозиції. Проаналізовано обсяг зовнішньої реклами України, обсяг медіа реклами, обсяг маркетингових сервісів, обсяг Direct Marketing-ових заходів протягом періоду 2012 - прогноз 2014 років. Згруповано підрядників (консалтингові агенції), які спеціалізуться на рекламно-комунікаційних видах діяльності на оснві значення індикативного
біллінг
у, цінової політики, рейтингів та ефективності реалізованих проектів.
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)