Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=бренд территорий<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
4
Показані документи
с 1 за 4
>
1.
Трач О. Ю. Імідж, бренд та репутація: їх взаємозв'язок і вплив на розвиток територій, організацій та окремих осіб/О. Ю. Трач, О. І. Карий // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". -Л., 2011,N № 706:Логістика.-С.182-187
>
2.
Нагорняк Т. Л. Брендинг територій у сучасних політичних практиках/Т. Л. Нагорняк // Грані. -Д.:Дніпропетровський нац. ун-т, Центр соц.-політ.досліджень, 2014,N № 3.-С.53-58
>
3.
Костинець В.В. Альтернативні стратегії SWOT як інструмент маркетингу територій/В. В. Костинець, Ю. В. Костинець // Актуальні проблеми економіки. -Київ:ВНЗ "Національна академія управління", 2016,N № 12.-С.199-205
>
4.
Фітель О. І. Концептуальні засади маркетингової діяльності територіальних громад/О. І. Фітель // Регіональна економіка. -Львів:"Регіональна економіка", 2017,N № 1.-С.23-29
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)