Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=бренд территорий<.>
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.

Трач О. Ю. Імідж, бренд та репутація: їх взаємозв'язок і вплив на розвиток територій, організацій та окремих осіб/О. Ю. Трач, О. І. Карий // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". -Л., 2011,N № 706:Логістика.-С.182-187
2.

Нагорняк Т. Л. Брендинг територій у сучасних політичних практиках/Т. Л. Нагорняк // Грані. -Д.:Дніпропетровський нац. ун-т, Центр соц.-політ.досліджень, 2014,N № 3.-С.53-58
3.

Костинець В.В. Альтернативні стратегії SWOT як інструмент маркетингу територій/В. В. Костинець, Ю. В. Костинець // Актуальні проблеми економіки. -Київ:ВНЗ "Національна академія управління", 2016,N № 12.-С.199-205
4.

Фітель О. І. Концептуальні засади маркетингової діяльності територіальних громад/О. І. Фітель // Регіональна економіка. -Львів:"Регіональна економіка", 2017,N № 1.-С.23-29
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)