Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Пошуковий запит:
<.>K=брендування сайтів<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
1
1.
Форма документа
: Стаття із журналу
Шифр видання
: 368
Автор(и)
: Заколодяжний В. О. (аспірант)
Назва
: Інноваційні підходи до формування маркетингової політики ринку страхових послуг в Україні
Місце публікування
: Інвестиції: Практика та досвід: Аналіз. Прогнози. Коментар/ Засновник: Стадник С.Б. - К: Видавець: Товариство"Соло-Фінанс", 2017. - № 9. - С. 71-74
Примітки
: Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
: 368
ББК
: 65.271
Предметні рубрики:
Економіка
Страхування
Экономика
Страхование
Географіч. рубрики:
Україна
Украина
Ключові слова
(''Вільн.індекс.''): інновації в страхуванні--інноваційні продукти страхування--страховий маркетинг--маркетинг в страхуванні--маркетингові інновації--нетрадиційний маркетинг--інтернет-маркетинг--
брендування сайтів
--вірусний маркетинг--банерна реклама--спливаюча банерна реклама--спонсорські пакети--відеоконтент у мережі wi-fi--инновации в страховании--инновационные продукты страхования--страховой маркетинг--маркетинг в страховании--маркетинговые инновации--нетрадиционный маркетинг--интернет-маркетинг--брендирование сайтов--вирусный маркетинг--банерная реклама--всплывающая баннерная реклама--спонсорские пакеты--видеоконтент в сети wi-fi
Анотація:
Розглянуто необхідність використання інноваційного маркетингу для адаптації страхових компанії щодо змін кон'юнктури ринку, а також покращення рівня обслуговування клієнтів та надання страхових послуг. Представлено структуру інноваційного маркетингу, а також визначено методи функціонування стратегій розвитку та взаємодії цілей компанії, що надають конкуренту перевагу на ринку страхових послуг.
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)