Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Пошуковий запит: <.>K=брендинг країн<.>
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 65.433(4ІСП)в6-2
Автор(и) : Плуме Лазарте, Марта (дослідник та технічний співробітник Університету Сарагоси; Іспанія), Інігуес Беррозпе, Татьяна, Латорре Мартінес, Марія Пілар
Назва : Екологія та просування туризму : приклад Іспанії
Місце публікування : Актуальні проблеми економіки: Науковий економічний журнал/ Нац. академія управління. - Київ: ВНЗ "Національна академія управління", 2014. - № 6. - С. 123-131: іл.
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою.В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК : 65.433(4ІСП)в6-2
Предметні рубрики: Экономика
Економіка
Экономика туризма
Економіка туризму
Географіч. рубрики: Испания
Іспанія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): брендинг стран--брендинг країн--методология стратегического управления--методологія стратегічного управління--глобализация--глобалізація--государственная экономическая политика--державна економічна політика--зарубежный опыт--зарубіжний досвід--информационные ресурсы--інформаційні ресурси--маркетинговая имиджелогия--маркетингова іміджелогія--морские побережья--морські узбережжя--отраслевые рынки--галузеві ринки--пляжный туризм--пляжний туризм--рыночная конкуренция--устойчивое развитие туризма--стійкий розвиток туризма--экологический ущерб--екологічна шкода--туристична політика--туристическая политика
Анотація: Показано, як у сучасному контексті глобалізації, легкого доступу до інформації та економічної кризи загострилась конкуренція на туристичних ринках. Багато туристичних напрямків стали звертати більше уваги на власний імідж та переглядати його, для чого розробляються окремі стратегії просування. У випадку Іспанії державне просування туризму зіграло особливу роль та суттєво посилило позиції країни на ринку туризму. Туристичний бум кінця 1950-их зробив країну заможною та популярною, але одночасно завдав значної шкоди навколишньому середовищу, особливо узбережжю. Саме тому Іспанія розробила нові маркетингові стратегії, що брали до уваги її екологічні потреби. Розвиток туризму та екологія можуть співіснувати, якщо має місце вірна стратегія розвитку. Багаторічний досвід Іспанії, наведений у даній статті, демонструє, яким чином можна посунути акцент з виключного пляжного туризму на різноманіття інших туристичних напрямків, піклуючись при цьому про середовище.
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)