Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=брендинг городов<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 65.050.2(4ПОЛ)в
Автор(и) : Глінська, Ева (ад''кт відділу управління Білястоцького технологічного університету; м.Білясток; Польща), Флорек, Магдалена
Назва : Залучення стейкхолдерів у розробку брендів міст : на прикладі Підляського регіону Польщі
Місце публікування : Актуальні проблеми економіки: Науковий економічний журнал/ Нац. академія управління. - Київ: ВНЗ "Національна академія управління", 2013. - № 10. - С. 274-282: табл., граф.
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою.В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК : 65.050.2(4ПОЛ)в
Предметні рубрики: Экономика
Економіка
Организация управления региональной экономикой
Організація управління регіональною економікою
Географіч. рубрики: Польша
Польща
Подляшское воеводство
Підляське воєводство
Анотація: Подано результати процесу ідентифікації характерних рис бренду малих міст Польщі з точки зору місцевих стейкхолдерів. Використано метод фокус-груп у польському регіоні Підляшшя. Хоча результати стосуються локальних процесів, вони можуть бути використані в процесі створення бренду міста. Внутрішнє переконання в привабливості тих чи інших сторін даного міста, як правило, є відправною точкою для перетворення їх на переваги, які складуть бренд міста. Систематизовано роль стейкхолдерів у процесі формування бренду. Аналіз ряду сприйманих характерних особливостей міста заснований на класифікації міських брендів Анхольта, адаптованої для невеликих міст.
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 65.04в7
Автор(и) : Крамаренко Р.М. (кандидат економічних наук; доцент; Київський національний економічний університет імені В.Гетьмана; м.Київ; Україна)
Назва : Брендинг міст та регіонів : зарубіжний та вітчизняний досвід
Місце публікування : Формування ринкових відносин в Україні: Збірник наукових праць/ Науково-дослідний економіч. ін.-т Мін.-ва економіки та з питань європ. інтеграції Укр. - Київ, 2013. - № 11. - С. 208-212: іл.
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК : 65.04в7
Предметні рубрики: Экономика
Економіка
Городское хозяйство
Міське господарство
Географіч. рубрики: Украина
Україна
Киев
Київ
Львов
Лвів
Амстердам
Берлин
Берлін
Копенгаген
Лондон
Мадрид
Мельбурн
Нью-Йорк
Рига
Сочи
Сочі
Тбилиси
Тбілісі
Анотація: В умовах глобалізації, постійного зростання конкуренції маркетинг території, її імідж та бренд виходять на перший план при порівнянні рівних умов господарювання та проживання. Тому все більше міст цілеспрямовано займаються маркетингом своїх територій, формуванням свого територіального бренда, які обумовлюють інвестиційну та туристичну привабливість міста.
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)