Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог книг (2)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=бренди<.>
Загальна кількість знайдених документів : 93
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 339.138
Назва : 100 трендів, що визначають молодіжну культуру у 2012 році . Ч. I : 1-30
Різночитання назви :: Сто трендів, що визначають молодіжну культуру у 2012 році
Місце публікування : Маркетинг в Україні. - Київ, 2012. - № 1. - С. 29-32. - ISSN 1606-3732 (Шифр М26/2012/1). - ISSN 1606-3732
УДК : 339.138
ББК : 65.291.3
Предметні рубрики: Маркетинг
Экономика
Маркетинг
Економіка, 2012 р.
Анотація: Агенція mobile Youth підготувала своє бачення основних молодіжних трендів 2012 року.
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 339.138
Назва : Tesla выросла на 32%,став самым быстрорастущим автомобильным брендом в мире со стоимостью бренда в 5,9 млрд долларов
Місце публікування : Маркетинг в Україні: Науковий журнал. - Київ, 2017. - N 3. - С. 15-22: ил. - ISSN 1606-3732. - ISSN 1606-3732
Примітки : В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК : 339.138
ББК : 65.291.3
Предметні рубрики: Экономика
Економіка
Маркетинг
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): маркетинговые исследования--маркетингові дослідження--автомобильные бренды--автомобільні бренди--ценные автомобили--цінні автомобілі--рейтинги брендов--рейтинги брендів
Анотація: Проведены маркетинговые исследования автомобильных брендов.
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 339.138
Назва : Top 10 соціальних трендів молодіжного маркетингу : ера "Багато багатьом" - нова комунікаційна модель і 10 молодіжних трендів нового періоду
Місце публікування : Маркетинг в Україні. - К., 2011. - № 2. - С. 26-28: ил. - ISSN 1606-3732 (Шифр maru/2011/2). - ISSN 1606-3732
Примітки : Продовження в наступному номеріВ ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК : 339.138
ББК : 65.291.3
Предметні рубрики: Економіка
Маркетинг
Экономика
Маркетинг
Анотація: Міжнародна мережа агенцій молодіжного маркетингу Youth Research Partners оприлюднила черговий звіт щодо актуальних тенденцій у сфері молодіжного маркетингу.
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 65.290в7-5
Автор(и) : Єременко А.В. (кандидат економічних наук; докторант; НДЕІ Міністерства економічного розвитку і торгівлі України)
Назва : Роль нематеріальних активів як фактор створення конкурентних переваг
Місце публікування : Формування ринкових відносин в Україні: Збірник наукових праць/ Науково-дослідний економіч. ін.-т Мін.-ва економіки та з питань європ. інтеграції Укр. - Київ, 2013. - № 9. - С. 99-103
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК : 65.290в7-5
Предметні рубрики: Экономика
Економіка
Экономика предприятия
Економіка підприємства
Анотація: Досліджено роль нематеріальних активів (НМА) підприємства як фактор створення конкурентних переваг.
Знайти схожі

5.

Назва журналу :Інтелектуальна власність в Україні -2016р.,N 1
Цікаві статті :
Жарінова А. З перших вуст про особливості охорони географічних зазначень в Україні/ А. Жарінова (стр.4-6)
Бойченко А. Звернення в. о. Генерального директора ДО "УААСП"/ А. Бойченко (стр.7-9)
Супрун Д. Уроки для України: законодавчі засади та практичні аспекти "droit de suite" в Республіці Польща/ Д. Супрун (стр.10-13)
Ступак С. Законодавчі підстави отримання плати суб'єктами авторського права і суміжних прав/ С. Ступак (стр.14-22)
Андрощук Г. Перетворення торговельної марки в родове поняття: доктрина і практика/ Г. Андрощук (стр.23-29)
Котик К. Стереоспецифічний синтез та патентний захист стереоізомерів/ К. Котик (стр.30-33)
Картусов В. Автор та видавництво: захист потреби суспільства/ В. Картусов (стр.34-38)
Монбио Д. Поміщики в науці, Як наукові видання отримали феодальні права/ Д. Монбио (стр.39-42)
За результатами роботи Апеляційної палати ДСІВ. Щодо реєстрації знака для товарів і послуг "STYROFOAM" (стр.43-44)
Щодо реєстрації знака для товарів і послуг "ДЖУСИК" (стр.44-46)
Щодо реєстрації знака для товарів і послуг " Мясной край" (стр.47-50)
Медиа-пиратство в развивающихся экономиках (стр.53-60)
Завгородній С. "Учите матчасть", господа "правообладатели"/ С. Завгородній (стр.62-63)
Сосновський М. Консультації/ М. Сосновський (стр.64-66)
Країни як бренди (стр.67)
Судді радяться. Пошуки прийнятих рішень тривають (стр.68-69)
Авторська Рада і Рада видавців ДО УААСП почали працювати (стр.70)
Васильєв О. База даних відомостей про патенти та заявки на винаходи і корисні моделі Японії/ О. Васильєв (стр.71)
Цікаві статті :
Знайти схожі


6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 65.42(5ПАК)г-5
Автор(и) : Абід, Мухаммад (MS/Mphil; доцент Університету GIFT; м.Гужранвала; Пакистан), Реман, Мосін Абдур
Назва : Поведінка споживачів відносно підробних товарів : емпіричне дослідження
Місце публікування : Актуальні проблеми економіки: Науковий економічний журнал/ Нац. академія управління. - Київ: ВНЗ "Національна академія управління", 2016. - № 2. - С. 89-99: табл., схем.
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою.В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК : 65.42(5ПАК)г-5
Предметні рубрики: Экономика
Економіка
Экономика торговли
Економіка торгівли
Географіч. рубрики: Пакистан
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): бренды-оригиналы--бренди-оригінали--менеджмент--поддельные товары--підробні товари--постколониализм--постколоніалізм--потребительские мотивации--спорживчі мотивації--престиж товара--противодействие фальсификатам--протидія фальсифікатам--розничная торговля--роздрібна торгівля--рынок подделок--ринок підробок--стратегические планирование--стратегічне планування--фактор знаменитости--факторный анализ--факторний аналіз--эстетические характеристики товара--естетичні характеристики товару
Анотація: Вивчено ставлення споживачів до підробних товарів і в даному контексті описано взаємозв'язок між наміром придбати і реальною споживацькою поведінкою. Дані зібрано шляхом анкетування 511 респондентів, які знали різницю між оригіна,гом та підробкою і при цьому мали досвід придбання підробного товару. Результати аналізу показали, що естетичні характеристики товару та відносне сприйняття товару суспільством значно впливають на таку покупку. Висновки даного дослідження можуть допомогти менеджерам, що працюють на брепди-оригінали та залучені до стратегічного планування боротьби з виробниками підробок, продавцями та покупцями.
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Андрощук Г.
Назва : Рейтинг найдорожчих брендів Європи
Місце публікування : Інтелектуальна власність. - 2012. - № 8. - С. 40-44: рис. - ISSN 1608-6422 (Шифр И5/2012/8). - ISSN 1608-6422
Примітки : Бібліогр.: с. 40
УДК : 339.166
Предметні рубрики: Торговые марки
Торговельні марки
Географіч. рубрики: Европа
Європа
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Андрощук Г.
Назва : Рейтинг національних брендів
Місце публікування : Інтелектуальна власність. - 2011. - № 9. - С. 29-44. - ISSN 1608-6422 (Шифр И5/2011/9). - ISSN 1608-6422
УДК : 347.77
Предметні рубрики: ИНТЕЛЛЕКТУАЛЬНАЯ СОБСТВЕННОСТЬ
ІНТЕЛЕКТУАЛЬНА ВЛАСНІСТЬ
Географіч. рубрики: Україна
Росія
Казахстан
Білорусь
Німеччина
ІТАЛІЯ
Франція
ПОЛЬЩА
Молдова
США
Знайти схожі

9.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Андрощук, Геннадій (завідувач лабораторії правового забезпечення розвитку науки і технологій НДІ ІВ НАПрН Україні; кандидат економічних наук; доцент; м. Київ)
Назва : "Бандерівська": від символу до торгової марки
Серія: Засоби індивідуалізації
Місце публікування : Інтелектуальна власність в Україні. - 2016. - № 6. - С. 31-33. - ISSN 1608-6422 (Шифр И5/2016/6). - ISSN 1608-6422
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - В електронній формі (к. 263)
УДК : 347.772
Предметні рубрики: Інтелектуальна власність
Интеллектуальная собственность
Географіч. рубрики: Україна
Украина
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): інтелектуальна власність--интеллектуальная собственность--символи--символы--торгові марки--торговые марки--бандерівська западенка--алкогольні продукти--алкогольные продукты--бренди--бренды--знаки позначення--знаки обозначения--відомі особи--известные личности
Анотація: Як ім'я Степана Бандери, який став символом боротьби за незалежність України серед мешканців Західної України, перетворилось на торгову марку.
Знайти схожі

10.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Андрощук, Геннадій (завідувач лабораторії правового забезпечення розвитку науки і технологій НДІ ІВ НАПрН Україн; кандидат економічних наук; доцент; м. Київ)
Назва : Економіка спільної участі: аспекти інтелектуальної власності
Місце публікування : Інтелектуальна власність в Україні. - 2016. - № 9. - С. 34-38. - ISSN 1608-6422 (Шифр И5/2016/9). - ISSN 1608-6422
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
УДК : 330:347.77
Предметні рубрики: Інтелектуальна власність
Интеллектуальная собственность
Економіка
Экономика
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): інтелектуальна власність--интеллектуальная собственность--спільна економіка--общая экономика--принцип функціонування--принцип функционирования--економічні моделі--экономические модели--конкуренція--конкуренция--бізнес-моделі--бизнес-модели--торгові марки--торговые марки--аспекти інтелектуальної власності--аспекты интеллектуальной собственности--бренди--бренды--патенти--патенты
Анотація: Автор приходить до висновку, що спільна економіка, безсумнівно, змінить спосіб ведення бізнесу компаніями і характер взаємодії споживачів з популярними брендами. Для того, щоб досягти успіху в новому економічному світі, компанії повинні прагнути до освоєння лідируючих позицій у процесі подальшого розвитку збалансованих нормативів охорони ІВ і захисту прав споживачів.
Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)