Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Каталог книг (1)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=билингвальное обучение<.>
Загальна кількість знайдених документів : 8
Показані документи с 1 за 8
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Гудзик Ірина (доктор педагогічних наук; старший науковий співробітник; Інститут педагогіки АПН України)
Назва : Двомовне навчання різних предметів шкільної програми: його сутність і перспективи
Місце публікування : Українська мова і література в школі: Науково-методичний журнал. - К.: Інститут педагогіки АПН України, 2009. - № 4. - С. 55-58
Примітки : Бібліографія : С.58 : 17 назв. - В БИБЛИОТЕКЕ ДНУ
УДК : 371.3
ББК : 74.202
Предметні рубрики: Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Анотація: Аналізуються сучасні дослідження двомовного навчання, принципи застосування цього методу в різних країнах світу.
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Предчук Т. (учитель ЗОШ № 16 м. Житомира)
Назва : Формування національно-мовної особистості у двомовному соціумі
Місце публікування : Українська мова і література в школі: Науково-методичний журнал. - К.: Інститут педагогіки АПН України, 2009. - № 6. - С. 15-17
Примітки : Бібліографія : С.17 : 6 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК : 811.161.2
Предметні рубрики: Мовознавство
Языкознание
Анотація: Подано науково-теоретичний аналіз проблеми двомовності та вироблення окремих аспектів стратегії формування національно-мовної особистості, що грунтується на етнолінгвістичному підході до навчання мови.
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Дороз Вікторія (докторант Національного педагогічного університету ім. М.П. Драгоманова)
Назва : Актуальні напрямки світового мовознавства з огляду на сучасний парадигмальний простір гуманітарного знання, їх роль і значення для крос-культурного навчання учнів-білінгвів української мови
Місце публікування : Українська мова і література в школі: Науково-методичний журнал. - К.: Інститут педагогіки АПН України, 2009. - № 6. - С. 2-5
Примітки : Бібліографія : С.5 : 8 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК : 811.161.2
Предметні рубрики: Мовознавство
Языкознание
Анотація: Викладено методологічні основи (які спираються на такі сучасні мовознавчі напрямки, як крос-культурний аналіз, антропоцентризм, дискурсивну та когнітивну лінгвістику, етнолінгвістику та лінгвокультурологію) викладання української мови як другої в школ ах з багатонаціональним контингентом учнів.
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Дороз Вікторія (кандидат педагогічних наук; доцент; докторант Національного педагогічного університету)
Назва : Прецедентні феномени - базове ядро стереотипних знань учнів національних спільнот
Місце публікування : Українська мова і література в школі: Науково-методичний журнал. - К.: Інститут педагогіки АПН України, 2010. - № 1. - С. 6-11
Примітки : Бібліографія : С.11 : 4 назви. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК : 811.161.2
Предметні рубрики: Мовознавство
Языкознание
Анотація: Стаття присвячена мовній освіті учнів-білінгвів, соціокультурній лінії змісту філологічної освіти, а саме - належній репрезентації прецедетних феноменів мовленнєвого спілкування. Аналізуються поняття "прецедентний феномен", "прецедентне ім'я", "прецед ентний текст" тощо.
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Нікольська Н. В.
Назва : Двомовність у європейській шкільній освіті: історія та сучасність
Місце публікування : Педагогіка і психологія: Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - К.: АПН України, 2010. - № 3. - С. 110-121
Примітки : Бібліографія : С.121 : 8 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК : 371.3
ББК : 74.202
Предметні рубрики: Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Анотація: З метою визначення методів прискорення, полегшення і підвищення ефективності навчання іноземним мовам проаналізовано європейський досвід двомовного навчання, де іноземну мову використовують як засіб опанування змістом загальнонавчальних предметів. Двомовні школи в Європі - це перспективна галузь, що активно розвивається, адже в усьому світі знання більш ніж однієї мови є нормою, а не винятком (майже дві третини населення світу двомовне й постійно користується у навчанні та спілкуванні двома та біль- ше мовами). На шляху розвитку цієї освітньої галузі є значні успіхи й перспективи, але є й проблеми, що потребують розв'язання, бо це шлях до ліпшого взаєморозуміння, вільного доступу до джерел інформації в умовах об'єднаної Європи та глобалізації світового суспільства.
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Дороз Вікторія (докторант Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова)
Назва : Мовленнєвий акт і текст як комунікативне вираження крос-культурного дискурсу на уроці української мови
Місце публікування : Українська мова і література в школі: Науково-методичний журнал. - К.: Інститут педагогіки АПН України, 2010. - № 8. - С. 37-45
Примітки : Бібліографія : С.44-45 : 20 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК : 811.161.2
ББК : 81.411.1
Предметні рубрики: Мовознавство
Языкознание
Анотація: У статті зосереджено увагу на особливостях і значенні мовленнєвого акту й тексту як комунікативному вираженні крос-культурного дискурсу на уроці української мови; розглянуто типологію текстів за метою їх використання під час навчання учнів-білінгвів у країнської мови як спорідненої.
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Зеркаль М. М. (доцент Навчально-наукового інститу історії та права Миколаївського національного університету ім. В.О. Сухомлинського)
Назва : Мовна освіта етносів України: тенденції змін 1990-2000 років
Місце публікування : Грані. - Д.: Дніпропетровський нац. ун-т, Центр соц.-політ.досліджень, 2011. - № 6. - С. 15-19 (Шифр Г2/2011/6)
Примітки : Бібліографія : С. 19 : 15 назв
УДК : 94(477)"1989/2010"
ББК : 63.3(4Укр)6
Предметні рубрики: Історія, 1990-2000 рр.
История, 1990-2000 гг.
Анотація: Розглянуто особливості технології викладання мов етносів у вищих, середніх, спеціальних навчальних закладах.
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання :
Автор(и) : Гаманюк В. А.
Назва : Підходи до білінгвального навчання в освіті ФРН
Колективи : Східноукраїнський національний університет імені В. Даля, Науково-дослідний інститут духовного розвитку людини
Місце публікування : Збірник наукових праць/ Східноукр. нац. ун-т ім. В. Даля, Наук.-дослід. ін-т духовного розвитку людини. - Луганськ: Вид-во СНУ ім. В. Даля, 2013. - Вип. 3 (56): Духовність особистості: методологія, теорія і практика. - С. 31-40 (Шифр 06/С 92-822704)
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
УДК : 37.013.74(430)
Предметні рубрики: Вища освіта
Высшее образование
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): вища освіта--высшее образование--білінгвальне навчання--билингвальное обучение--система освіти--система образования--європейські школи--европейские школы--моделі навчання--модели обучения
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)