Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Каталог книг (6)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=библиотечный маркетинг<.>
Загальна кількість знайдених документів : 7
Показані документи с 1 за 7
1.

Петрицька В. Комфортність обслуговування очима користувачів/В. Петрицька // Бібліотечний форум України, 2010,N № 1.-С.32-36
2.

Войцеховська М. Buzz-маркетинг як інструмент популяризації сучасних бібліотечних послуг: досвід польських бібліотек/М. Войцеховська // Бібліотечний вісник. -Київ:НБУ ім. В. І. Вернадського, 2012,N № 1.-С.21-27
3.

Полякова О. Бібліотека - центр громадської активності села/О. Полякова, Т. Рєзнік // Бібліотечний форум України, 2012,N № 2.-С.25-27
4.

Кирьянова А. П. Применение технологий интернет-маркетинга в научной библиотеке: теоретический аспект/А. П. Кирьянова // Научные и технические библиотеки, 2012,N № 10.-С.44-50
5.

Ржеусский А. В. Комплексные маркетинговые коммуникации в НТБ Национального университета "Львовская политехника"/А. В. Ржеусский, Н. Э. Кунанец // Научные и технические библиотеки, 2013,N № 7.-С.33-40
6.

Лазоренко Ю. Маркетинговий складник діяльності наукових бібліотек аграрних вишів/Ю. Лазоренко // Бібліотечний вісник. -Київ:Нац. б-ка України ім. В. І. Вернадського, 2013,N № 4.-С.17-24
7.

Сафонова Т. Застосування соціально-інформаційних технологій управління в бібліотеках/Т. Сафонова // Бібліотечний вісник:Київ, 2016,N № 3.-С.23-28
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)