Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=алкогольные напитки<.>
Загальна кількість знайдених документів : 12
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-12 
1.


    Олефір, Володимир (кандидат економічних наук).
    Результати і перспективи підвищеня ставок акцизного податку на алкогольні напої і тютюнові вироби [Текст] / В. Олефір // Економіст : науково-практичний журнал. - 2016. - № 7. - С. 8-11 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.261
Рубрики: Економіка
   Оподаткування, 2007-2015 рр.

   Экономика

   Налогообложение, 2007-2015 гг.

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
акцизний податок -- алкогольні напої -- тютюнові вироби -- податкова політика -- зарубіжний досвід -- акцизный налог -- алкогольные напитки -- табачные изделия -- налоговая политика -- зарубежный опыт
Анотація: Проаналізовано та узагальнено результати підвищення акцизного податку на алкогольні напої і тютюнові вироби у продовж 2007-2015 років. Виявлено структурні зміни і тенденції на внутрішнього ринку алкогольних напоїв і тютюнових виробів. Обгрунтовано пропозиції щодо поліпшення податкової політики.

Утримувачі документа:
КЗК ДОУНБ

Знайти схожі

2.


    Герасименко, Б. О. (Національний університет харчових технологій).
    Оцінка типу розвитку КЗШВ "Столичний" / Б. О. Герасименко, Л. М. Закревська // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2014. - № 6. - С. 162-165 : табл., схем. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.304.25(4УКР-2КИЇ)в7-2
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика пищевой промышленности

   Економіка харчової промисловості

   Украина
    Україна

    Киев

    Київ

Кл.слова (ненормовані):
алкогольные напитки -- алкогольні напої -- винзаводы -- винзаводи -- виноднельческие предприятия -- виноробні підприємства -- интенсивное развитие -- інтенсивний розвиток -- модели развития -- моделі розвитку -- оценочная методология -- оціночна методологія -- шампанские вина -- шампанські вина -- экстенсивное развитие -- екстенсивний розвиток
Анотація: Розглянуто проблему обгрунтування методичного підходу до оцінки типу розвитку підприємства виноробної галузі. Автором визначено недоліки у діяльності КЗШВ "Столичний", що гальмують його розвиток, та запропоновано шляхи їх усунення.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Закревська, Л.М. (кандидат економічних наук; Національний університет харчових технологій); Столичный, Киевский завод шампанских вин \о нем\

Знайти схожі

3.


    Бондарь, Тетяна Леонідівна (студент PhD Київського національного торговельно-економічного університету; м.Київ; Україна).
    Процесний підхід в управлінні витратами на забезпечення якості лікеро-горілчаної продукції / Т. Л. Бондарь // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2014. - № 7. - С. 140-146 : табл., схем. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.304.25в7-80
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Финансы пищевой промышленности

   Фінанси харчової промисловості

Кл.слова (ненормовані):
алкогольные напитки -- алкогольні напої -- управління якістю -- управление качеством -- бизнес-процессы -- бізнес-процеси -- классификационные признаки -- класифікаційні ознаки -- ликеро-водочные предприятия -- лікеро-горілчані підприємства -- процессные походы -- процесні підходи -- управление расходами -- управління витратами
Анотація: Наведено основні класифікації бізнес-процесів за ознаками та видами процесів на підприємствах. Розроблено модель бізнес-процесів на лікеро-горілчаному підприємстві. Розглянуто сутність управління витратами на забезпечення якості лікеро-горілчаної продукції за умови застосування процесного підходу.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Знайти схожі

4.


    Роганова, Ганна Олександрівна (кандидат економічних наук; старший викладач кафедри фінансів Науково-дослідного інституту економіки та управління Національного університету харчових технологій; м.Київ).
    Індексний метод аналізу цін продукції харчової промисловості [Текст] / Г. О. Роганова // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2018. - № 4. - С. 73-85 : табл., граф. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.304.25(4УКР)с-86
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Финансы пищевой промышленности, 2010-2017 гг.

   Фінанси харчової промисловості, 2010-2017 рр.

   Методология ценообразования

   Методологія ціноутворення

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
аналитическая методология -- анкалітична методологія -- Гершенкрона эффект -- Гершенкрона ефект -- доходность предприятий -- прибутковість підприємств -- расходы предприятий -- витрати підприємств -- индекс Ласпейреса -- індекс Ласпейреса -- индекс Пааше -- індекс Пааше -- индекс потребительских цен -- індекс споживчих цін -- индексное оценивание -- індексне оцінювання -- качество информации -- якість інформації -- Ласпейреса индекс -- Ласпейреса індекс -- Пааше индекс -- Пааше індекс -- продукты питания -- продукти харчування -- алкогольні напої -- алкогольные напитки -- тютюнові вироби -- табачные изделия -- предприятия пищевой промышленности -- підприємства харчової промисловості -- расходы предприятий пищевой промышленности -- витрати підприємств харчової промисловості -- расчетные алгоритмы -- розрахункові алгоритми -- регионы Украины -- регіони України -- зарубіжний досвід -- зарубежный опыт -- себестоимость продукции -- собівартість продукції -- статистическая информация -- статистична інформація -- стоимость продукции -- вартість продукції -- товаропроизводители -- товаровиробники -- финансовые механизмы -- фінансові механізми -- эффект Гершенкрона -- ефект Гершенкрона
Анотація: Проведено науковий пошук факторів, що впливають на індекс споживчих цін (ІСЦ) та не є врахованими при його визначенні. Поетапно проаналізовано механізм формування ІСЦ, виявлено недоліки існуючого алгоритму розрахунку ІСЦ. Оцінено ефективність харчової промисловості Україні в цілому за допомогою індексного методу. Запропоновано заходи, що можуть підвищити якість збору інформації та статистичну значимість ІСЦ.

Перейти к внешнему ресурсу: \\new\textlok\Акт_пробл_економ_2018\Акт_пробл_економ_2018_4\9.pdf
Утримувачі документа:
ДЦГБ

Знайти схожі

5.


   
    За результатами роботи Апеляційної палати Державної служби інтелектуальної власності України / Підг. В Красовський // Інтелектуальна власність в Україні. - 2017. - № 4. - С. 48-56. - Зміст: Щодо реєстрації знака для товарів і послуг "Горілка виноградна золота" ; Щодо реєстрації знака для товарів і послуг "ЭТАЛОН ГРУЗИНСКОГО ВИНОДЕЛИЯ" ; Щодо реєстрації знака для товарів і послуг "Veuve Chavron". - В електронній формі (к. 263) . - ISSN 1608-6422
УДК
Рубрики: Інтелектуальна власність
   Интеллектуальная собственность

   Патентне право

   Патентное право

Кл.слова (ненормовані):
інтелектуальна власність -- интеллектуальная собственность -- патентне право -- патентное право -- словесні знаки -- словесные знаки -- ЗОЛОТАЯ -- горілка виноградна -- водка виноградная -- алкогольні напої -- алкогольные напитки -- заявлені заявки -- заявленные заявки -- однорідність товарів -- однородность товаров -- протиставлені знаки -- противопоставленные знаки -- звукова схожість -- звуковое сходство -- графічна схожість -- графическая схожесть -- фонетична схожість -- фонетическая схожесть -- словесні елементи -- словесные элементы -- смислова схожість -- смысловая схожесть -- спирт виноградний -- спирт виноградный -- семантична схожість -- семантическое сходство -- виноробство -- виноделие -- описові позначення -- описательные определения -- оманливі позначення -- обманчивы обозначения -- CHAVRON -- алкогольна продукція -- алкогольная продукция -- комбіновані позначення -- комбинированные обозначения
Анотація: Колегією Апеляційної палати Державної служби інтелектуальної власності України розглянуто заперечення проти рішення про відмову в реєстрації деяких знаків для товарів і послуг.

Утримувачі документа:
Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна

Дод.точки доступу:
Апеляційна палата Державної служби інтелектуальної власності України \про неї\; Міжнародна класифікація товарів і послуг для реєстрації знаків \о произв.\; ШАБО, промислово-торговельна компанія \про неї\; Про охорону прав на знаки для товарів і послуг, закон України \о произв.\; Державне патентне відомство України \про нього\; Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів, закон України \о произв.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ДБВ (1)
Вільні: ДБВ (1)

Знайти схожі

6.


    Пальчевський, Богдан Олексійович (доктор технічних наук; професор; завідувач кафедрою автоматизації заготівіельних і виробничих процесів Луцького національного технічного університету).
    Модель порівняльного аналізу ціноутворення горілчаної продукції з урахуванням вартості системи захисту від фальсифікації [Текст] / Б. О. Пальчевський, Л. Ю. Крестьянполь // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2016. - № 10. - С. 444-462 : табл., граф., схем. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.304.25(4УКР)с-86
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Финансы пищевой промышленности

   Фінанси харчової промисловості

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
алкогольные напитки -- алкогольні напої -- ценообразование -- ціноутворення -- водка -- горілка -- водочная продукция -- горілчана продукція -- защитные системы -- захисні системи -- количественные показатели -- кількісні показники -- рыночный спрос -- ринковий попит -- себестоимость водочной продукции -- собівартість горілчаної продукції -- системная оптимизация -- системна оптимізація -- сравнительная аналитика -- порівняльна аналітика -- стоимость водочной продукции -- вартість горілчаної продукції -- товаропроизводители -- товаровиробники -- торговые марки -- торговельні марки -- упаковка -- пакування -- фальсификация продуктов -- фальсифікація продуктів -- финансовые механизмы -- фінансові механізми
Анотація: Розглянуто механізм ціноутворення та проведено порівняльний аналіз вартості пляшки алкогольної продукції двох торгових марок різних виробників. Виявлено, що елементи захисту впливають як на формування ціни, так і на попит. Розроблено методику побудови і оптимізації системи захисту, яку протестовано на пакуваннях відомих алкогольних продуктів.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск

Дод.точки доступу:
Крестьянполь, Любов Юріївна (кандидат технічних наук; старший викладач кафедри вітоматизації заготівіельних і виробничих процесів Луцкого національного тіхнічного університету); Nemiroff, водочная компания \о ней\Пять озер, водочная компания \о ней\

Знайти схожі

7.


    Анісімова, Наталія (здобувачка кафедри адміністративного та фінансового права Національного університету біоресурсів і природокористування України; м. Київ).
    Правові передумови формування податкового контролю у сфері виробництва й обігу спирту та алкогольних напоїв в Україні / Н. Анісімова // Підприємництво, господарство, право : науково-практичний господарсько-правовий журнал. До 2001 г. виходив російською мовою. - 2011. - № 2. - С. 111-114. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 67.402
Рубрики: Право
   Фінансове право

   Финансовое право

Кл.слова (ненормовані):
контрольні пости -- контрольные посты -- спирт етиловий -- спирт этиловый -- етиловий спирт -- этиловый спирт -- податковий контроль -- налоговый контроль -- виробництво спирту -- производство спирта -- обіг спирту -- оборот спирта -- алкогольні напої -- алкогольные напитки -- нормативно-правове регулювання
Анотація: Досліджуються історичні аспекти розвитку правового регулювання податкового контролю у сфері виробництва і обігу спирту та алкогольних напоїв в Україні.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

8.


    Макаренко, Володимир Володимирович (начальник відділу Регіонального управління Департаменту контролю за виробництвом та обігом спирту, алкогольних напоїв та тютюнових виробів ДПА України в м. Києві).
    Світовий досвід застосування індивідуальних акцизів та перспективи його використання в Україні / В. В. Макаренко // Економіка. Фінанси. Право : інформаційно-аналітичний журнал. - 2010. - № 11. - С. 11-15 : табл., рис. - Библиогр. в конце ст.
УДК
ББК 65.261
Рубрики: Економіка
   Фінансова система

   Экономика

   Финансовая система

   Европа
    Украина

    Європа

    Україна

Кл.слова (ненормовані):
фінансова система -- податкові системи -- індивідуальні акцизи -- специфічні акцизи -- основні податки -- акцизний збір -- податкові надходження -- акцизне оподаткування -- підакцизні товари -- алкогольні напої -- тютюнові вироби -- податкове законодавство -- зарубіжний досвід -- финансовая система -- налоговые системы -- индивидуальные акцизы -- специфические акцизы -- основные налоги -- акцизный сбор -- налоговые поступления -- акцизное налогообложение -- подакцизные товары -- алкогольные напитки -- табачные изделия -- налоговое законодательство -- зарубежный опыт
Анотація: Здійснено аналіз світового досвіду індивідуального акцизного оподаткування, а також у рамках концептуальних засад реформування податкової системи надано пропозиції щодо його використання в Україні.


Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ Прим. 1 - (вільний)

Знайти схожі

9.


    Микитенко, Людмила (кандидат юридичних наук; старший викладач кафедри комерційного права Київського національного техніко-економічного університету).
    Деякі питання гармонізації законодавства України із законодавством ЄС про рекламу / Л. Микитенко // Підприємництво, господарство, право. - 2010. - № 11. - С. 62-66. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 67.404.9
Рубрики: Право
   Господарське право

   Хозяйственное право

Кл.слова (ненормовані):
правове регулювання реклами -- правовое регулирование рекламы -- реклама -- європейські стандарти -- европейские стандарты -- рекламна діяльність -- рекламная деятельность -- гармонізація законодавства -- гармонизация законодательства -- міжнародні організації -- международные организации -- законодавство ЄС -- законодательство ЕС -- законодавство України -- законодательство Украины -- директиви -- директивы -- реклама алкогольних напоїв -- реклама алкогольных напитков -- алкогольні напої -- алкогольные напитки -- реклама харчових продуктів -- реклама продуктов питаний -- харчові продукти -- продукты питания
Анотація: Розглядаються питання щодо особливостей регулювання реклами в Україні та країнах Європейського Союзу, аналізуються норми законодавства України про рекламу, які тією чи іншою мірою належним чином не врегульовані Законом України "Про рекламу" та не відповідають положенням європейського законодавства.


Дод.точки доступу:
Про рекламу, закон України \о произв.\; Європейський Союз, міжнародна організація \о нем\; Европейский Союз, международная организация \о нем\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

10.


    Олефір, Володимир (кандидат економічних наук).
    Здобутки і втрати від інтеграції до європейського союзу для вітчизняних виробників напоїв і кондитерських виробів / В. Олефір // Економіст : науково-практичний журнал. - 2014. - № 6. - С. 17-21 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.30
Рубрики: Економіка
   Економіка промисловості

   Экономика

   Экономика промышленности

Кл.слова (ненормовані):
євроінтеграційні процеси -- евроинтеграционные процессы -- інтеграція економіки України -- интеграция экономики Украины -- міжнародні організації -- международные организации -- зовнішня торгівля України -- внешняя торговля Украины -- угоди про вільну торгівлю -- соглашения о свободной торговле -- кондитеорські вироби -- кондитерские изделия -- експорт кондитерських виробів -- экспорт кондитерских изделий -- імпорт кондитерських виробів -- импорт кондитерских изделий -- алкогольні напої -- алкогольные напитки -- експорт алкогольних напоїв -- экспорт алкогольных напитков -- імпорт алкогольних напоїв -- импорт алкогольных напитков -- безалкогольні напої -- безалкогольные напитки
Анотація: Оцінено позитивні результати й негативні наслідки для вітчизняних виробників напоїв і кондитерських виробів від інтеграції до ЄС. Визначено масштаби імпортної експансії напоїв і кондитерських виробів з ЄС на внутрішньому ринку України. Досліджено експортні можливості вітчизняних виробників напоїв і кондитерських виробів на ринку ЄС у контексті укладання угоди про вільну торгівлю між Україною та ЄС.


Дод.точки доступу:
Європейський Союз, міжнародна організація \о нем\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

 1-10    11-12 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)